LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.beautycatch.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Eddepetje50

www.beautycatch.com

Ongelezen bericht door Eddepetje50 »

Er wordt zomaar 165 euro en nog eens 162 van onze mastercard, oorspronkelijk bestelden we 2 gratis probeer producten - 1 skinlift en 1 iris. of we nu nog producten geleverd krijgen is zeer de vraag.

Eigenlijk willen helemaal niets meer met dit alles te maken hebben en zouden hier zeker vanaf willen. hopelijk is dit geen oplichting want het adres [email protected] is zelf niet toegankelijk.

Als je telefonische contact zoekt met een nederlands nummer krijg je een zeer slecht Engels sprekende man aan de telefoon, die je gewoon lang bezig houdt.

We hopen echt hier ons geld terug te krijgen met eventueel uw steun trosradar

Guardian72
Contacteer:

Re: www.beautycatch.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bel je creditcard maatschappij - en meld dat het onrechtmatige bedragen zijn.
Verzoek ze om een 'reverse charge' (terugbetaling) uit te voeren.

Gaat waarschijnlijk sneller dan met zo`n bedrijf te bellen.
Het domein is te koop - geen goed teken:
http://whois.domaintools.com/beautycatch.com

keravos

Ongelezen bericht door keravos »

Ook ik heb een proeftube besteld en binnen 14 dagen gefrankeerd teruggestuurd. BeautyC.zegt dat is geen proeftube, maar een welkomstgeschenk en nu heb je een contract getekend voor de volgende zending. Ik heb al voordat ik de tube terugstuurde een e-mail gestuurd naar hun klantensupport, met de mededeling dat ik geen goederen meer van hun wenste te ontvangen. 3 dagen voor de ontvangst van het tweede pakket is er al €165,- van mijn Visa-rekening afgeboekt.Dit tweede pakket heb ik nog dezelfde dag aangetekend teruggestuurd (kosten €11,-) Na de vele e-mails en de daarop negatieve antwoorden ga ik nu proberen of Visa cardservice iets voor mij kan doen. Ik heb ontdekt dat bij de Consumentenbond inmiddels al 25 klachten zijn gemeld.

Guardian72
Contacteer:

en toch..
in hun voorwaarden vind je dit:
When buying goods and products via the Sales Channel, you enter into an agreement about current subscription. You undertake to receive and pay for the welcome package and the first ordinary consignment. If subsequently you do not want to receive any further consignments, you must terminate your current subscription, cf. item 1.4.
Oftewel, als je koopt, stem je in met een abonnement.
Of dit houdbaar is in NL, is een juridische vraag - maar ik vraag me af of mensen deze voorwaarden hebben gelezen - ik zou zelf niet kopen met zulke voorwaarden.

keravos

Ongelezen bericht door keravos »

Het vervelende is, dat de website in het Nederlands wordt vertoond, nota bene bij het maken van een afspraak met het ziekenhuis. Over voorwaarden en prijzen wordt in het Nederlands niets vermeld. Aangezien ik weinig tot geen Engels begrijp en er op mijn 78ste ook niet voor schaam, voel ik mij behoorlijk misleid.

Guardian72
Contacteer:

keravos schreef:Het vervelende is, dat de website in het Nederlands wordt vertoond, nota bene bij het maken van een afspraak met het ziekenhuis. Over voorwaarden en prijzen wordt in het Nederlands niets vermeld. Aangezien ik weinig tot geen Engels begrijp en er op mijn 78ste ook niet voor schaam, voel ik mij behoorlijk misleid.
Voor een site in het NL zouden de voorwaarden ook in NL moeten zijn.
Ik zou eens overleggen met de rechtsbijstand of het juridisch loket - want er zullen meer mensen die het Engels niet voldoende beheersen.. wat ook niet nodig is, zij dienen voor de NL markt de voorwaarden ook in het NL aan te bieden volgens mij.

capotreno

Ongelezen bericht door capotreno »

Ook ik was "slachtoffer" van beautycatch. Net als iedereen heb ik een proefpakket (van 3 en 4 euro) aangevraagd en precies 14 dagen later werd er € 162,- en € 165,- van mijn creditkaart afgeschreven.
Ik heb contact gehad met de bank, voor het onterecht afboeken. Ik kreeg te horen dat ik eerst contact op moest nemen met het bedrijf zelf, daar aangeven dat ik NIETS heb besteld en dat ik mijn geld terug wil.
Ik heb de bank gevraagd of het mogelijk is dat er ooit nog eens geld kan worden afgeschreven, dat is volgens hen niet uitgesloten. Om dit te voorkomen heb ik mijn creditkaart laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd.
Ik heb een mail gestuurd naar beautycatch en ik kreeg ook te horen dat het proefpakket géén proefpakket is maar een welkomstpakket.
Daarna heb ik opgezocht wat Allied Wallet is. Dat is een soort internetbank (net als paypal).
Ik heb 28/1 het telefoonnummer dat op de site staat gebeld (VS) 00 1 888 255 1137, daar uitgelegd wat er gebeurd is en dat ik mijn geld terug geboekt wilde hebben.
Ze hebben mijn gegevens genoteerd en gezegd dat ik het geld terug zou krijgen.
Ik was reuze benieuwd en had weinig hoop.
Maar........... ik keek net op mijn rekening en mijn geld, de hele €327,= is teruggeboekt door Allied Wallet.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Veel succes.

Gesloten