LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
biejanka
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:19

www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door biejanka »

Ook ik heb eens een vraagje.

Wij kwamen toevallig vanaaf op deze website terecht.
Je moet uiteraard wel eerst een pakket downloaden, maar daarna zou je 25 euro per email kunnen verdienen?

Iemand ervaring met deze website? Kan hierover nog niks terug vinden op internetoplichting.nl nameljk.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Als een site nergens een naam, adres, en algemene voorwaarden te vinden is kan men er donder op zeggen dat die zaak stinkt!

Dacht u echt dat u met een simpel beantwoorden/doorsturen van een e-mailtje € 25,- in uw handen gestopt krijgt?

Kom nou, dan zou iedereen die een PC heeft gelijk zijn baan opzeggen en omdat de economie nog gewoon door blijft draaien zal er maar weinig gelovigen zijn die daar in trappen.

Maar ja, ze vragen slechts € 10,- en gaan zelf niet achter die computer van hun zitten om die € 25,- zelf te verdienen.

Wie gelooft er in sprookjes en rare verhalen? U?
Nou, dan ben ik Napoleon!!

Grootvader.
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 19 jun 2007 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door D1RK »

Onderaan staat;
Betaal nu voor 11 maart 0.00 uur E 10,- en na een mail heeft U dit al terug verdient.

Ik wil ook graag op deze manier geld verdienen, maar eerst betalen, dit komt bekend voor, dus doe ik nooit, liever de eerste gratis beantwoorden, zij hebben dan E15,- extra dan vooruit betalen met kans op helaas, wegens grote belangstelling duurt het even voor U kunt verdienen....

Thuiswerk waarvoor je eerst moet betalen zonder garantie dat je ook werk krijgt, ik dan wel 10 mails per uur behandelen, dus verdien ik meer als Jan Peter Balkenende!

Gelooft U dit?

Laat U niet misleiden, als je morgen nogmaals deze site bezoekt zie je dat de uiterste datum wel verplaatst zal zijn, voor nieuwe slachtoffers!

computergek
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 mar 2007 06:10

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door computergek »

hahahahaha

Zo wil ik ook wel mijn geld verdienen.
Dit geloof je toch echt niet.

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

Ze staan gewoon ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en ze zijn volgens mij ook gewoon per telefoon 0900nr. te bereiken?

Deze site bewijst dat er wel degelijk mensen zijn met positieve ervaringen:
http://www.internetsites.nl/meerinfo/ww ... -Online.nl


Mijn mening over dit thuiswerk:
Het concept is gewoon goed te gebruiken en reeds bekend in de Verenigde staten. (earn money with e-mails)

Ik ben tevreden over dit thuiswerk, het werkt tenmiste ECHT, en het verdient goed.

Bij anderen moet je eerst een half uur aan de lijn blijven voor 80 cpm voordat je uberhaupt weet of ze werk voor je hebben.

Nee dank je, dit is perfect voor mij.
E-mails beantwoorden op je pctje en informatie aan mensen geven.
Je moet er dan ook goed voor werken, maar je kunt er best wat geld mee verdienen.
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 13:58, 4 keer totaal gewijzigd.

cschaffer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2007 14:07

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door cschaffer »

ik kan me niet voorstellen dat je tevreden bent over deze site. na betaling ontvang je namelijk helemaal geen 'starterspakket'via een download mogelijkheid. je bent gewoon je geld kwijt net als iedereen voor je die het toch even geprobeerd heeft. als je dan vervolgens gaat bellen met het betreffende nummer dat vermeld staat op hun site, dan kom je in de wacht voor een medewerker en dan wordt de verbinding ineens verbroken. ook dit kost je dan weer geld.

NIET IN TRAPPEN DUS!!!!!!!!!!!!!!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Jonjo »

Marcella zit waarschijnlijk zelf in de bussines.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

ik kan me niet voorstellen dat je tevreden bent over deze site. na betaling ontvang je namelijk helemaal geen 'starterspakket'via een download mogelijkheid. je bent gewoon je geld kwijt net als iedereen voor je die het toch even geprobeerd heeft.


Toch is het zo hoor...je ontvangt direct na betaling het startpakket en je kunt direct aan de slag.
Ja, ik heb het ook geprobeerd, ik ben nou eenmaal heel nieuwsgierig dus ben ik ook naar zo'n site gegaan en heb voor 10 euro zo'n pakket gekocht.

Maar ja, wat verkoop je? Niks eigenlijk...lucht ;)
De truc zit het 'm in het wederverkopen van hetzelfde pakket.
Er staan tientallen thuiswerkbedrijven in, maar niemand kan echt nagaan of die bedrijven ook echt mensen zoeken.

Wat hier erg fout is, is dat men je gouden bergen beloofd...dat is niet waar.
Hoe meer je adverteert, hoe meer mensen er zullen reageren en hoe groter de kans dat je een pakket verkoopt.
Maar het is echt niet zo dat je dagelijks mails ontvangt van klanten hoor ;)
Je kunt er iets extra's mee verdienen, maar een echt maandloon zal het nooit worden.
Laat je daar niet gek door maken.

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

Ik kan me niet voorstellen dat je geen startpakket hebt gekregen, cschaffer.
Wij hebben hem toch ook gehad?!

Stuur ze een mail en vraag hoe het komt dat je niet hebt kunnen downlaoden

En Nicole heeft helemaal gelijk.....

Je kunt er wel extra geld mee verdienen en dat kan je gaan merken ook, maar een chinese rijsttafel zal het niet worden.
Wel leuk bijbaantje, grappig bedacht.

Ik moest wel lachen toen ik las wat er in zo pakket zat, maar het is wel
erg lucratief wat je hoeft verder geen kosten te maken dus je verdient
eigenlijk "gratis".
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Angelique04
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2007 18:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Angelique04 »

Ik heb mij ook aangemeld. In het informatie pakket staat dat je advertenties moet plaatsen. Maar wat moet daar dan precies instaan? Wat moet je verkopen?
Ik hoop dat jullie (Marcella en Nicole) mij hiermee verder kunnen helpen?

Gr. Angelique

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

Ja, wil ik je graag uitleggen. Het is vrij simpel. Mail maar even naar mijn pb! :)
Laatst gewijzigd door Marcella op 11 jun 2007 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Samsam
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2005 12:13

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Samsam »

lol, 1 grote pyramide dus.....

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

<knip>

Het grote nadeel van een forum is dat iedereen kan posten wat hij/zij wil.

Om het te proberen moet je het toch zelf 'onder je ogen hebben', dat is de enige manier om te kijken of deze mogelijkheid echt bij je past.

Mijn advies: probeer het alleen als je ook daadwerkelijk op zoek bent naar een bijverdienste, in alle andere gevallen kun je het beter niet proberen, hou je geld dan in je zak.

Bij mij werkt het in ieder geval wel goed. Mijn eerste verdiensten heb ik nu binnen. :)
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 14:08, 3 keer totaal gewijzigd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door caruso »

Marcella:
Zelfde oplichterszooitje, maar dat wist je al,hè?


Overzicht forums/Internet/http://answeremail.be / http://www.answer-email.nl/

Lekker postief blijven hoor, andere mensen oplichten!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Simpel gezegd, is dit een variant op de mini-advertenties, zoals die in de gratis huis aan huis bladen staan.

Je ziet de advertentie, besluit erop te reageren. De plaatser van de advertentie zegt: je moet eerst 10, 20 of 25 euro overmaken op gironummer dat en dat, dan vertel ik je meer.

Ach, wat kan je gebeuren, als het nep is, ben je hooguit 25 euro kwijt......


En als je dat dan doet, krijg je te horen: ''doe als ik, plaats ook een advertentie, waarin je thuiswerk aanbiedt''.

Gelukkig is me dit zelf niet overkomen, maar sommige van mijn collega's wel. En die dachten hun verloren geld weer terug te halen door mij en andere collega's warm te maken voor dit soort flauwekul.

Het is dat ik dus meteen al mijn alarmbellen hoor rinkelen.....

Het opstellen en promoten van het starterspakket heeft tot doel: het genereneren van geïnteresseerde mensen in het starterspakket. WWelk starterspakket, wat moet je ermee? Het enige dat je ermee moet doen, is het promoten, en mensen warm maken om dit onder andere belangstellenden te promoten.

Wat nou, geen pyramidespel? Het verkopen van gebakken lucht, is een betere benaming.

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

Het hele internet staat nu al vol met deze advertenties. Wat je doet is simpelweg een succesverhaal verkopen.
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 14:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

<knip phpbb.nl>
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 14:12, 4 keer totaal gewijzigd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door caruso »

Natuurlijk hoef je dat niet te vragen, want elk normaal denkend mens weet dat het één grote oplichtersbende is! En dat jij, Marcella, nog durft te beweren dat er NIETS mis is met een centje bijverdienen ( over de rug van een ander), da's wel de grootste gotspe die ik de laatste tijd gelezen heb!
Hoe durf je!

beterhaas
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 apr 2007 22:31

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door beterhaas »

Ik ook download gekocht uit nieuwsgierigheid. 10 euro? Boeie!

Hoe je het ook wendt of keert; het is geen oplichting. Je krijgt daadwerkelijk waarvoor je betaald.
Dit concept is al eeuwenoud.

Per dag ontvang ik ong. 2 mails van 'geïnteresseerden' zoals dat zo mooi in het startpakket beschreven staat. Hier kan wel geld mee verdient worden Eigenlijk is het is gewoon hetzelfde als dat mails lezen rommel gebeure waar je niets mee verdient. 1ct bij een mail :? Voor iedereen die interesse heeft: hier de link: http://www. ***

<moderator Radar Forum Edit 28/6 14:18 geen reclame maken s.v.p.>
Laatst gewijzigd door beterhaas op 28 jun 2008 14:24, 4 keer totaal gewijzigd.

Samsam
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2005 12:13

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Samsam »

Marcella schreef: Moet je toch wat beter lezen, pik is dus geen piramidespel

Het enige wat gepromoot wordt is dat starterspakket, dus het is zaak daar zoveel mogelijk mensen warm voor te maken.
Da's volgens mij het prototype van een pyramidespel. 8)

Gesloten