LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.feathercomfort.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
koffiefan

www.feathercomfort.nl

Ongelezen bericht door koffiefan »

Op 22 oktober informatie gewonnen omtrent bedlinnen bij bedrijf Feather Comfort. Ik kreeg meteen een antwoord terug van Leon Burgering, Account Manager. Na verschillende mailtjes een bestelling geplaatst bij dit bedrijf voor euro 160,50 en dit bedrag meteen betaald via iDEAL:

Feather Comfort
------------------------------------------------------
Order Number: 119
Detailed Invoice: http://www.feathercomfort.nl/account_hi ... der_id=119
Date Ordered: Thursday 22 October, 2009

Pls advise by mail when shipment is made.
[email protected]

Products
1 x Egyptian Cotton Sheet () = 41.00EUR
Colour white
Size 240 x 275 cm
2 x Boxspring Fitted Sheet () = 54.00EUR
Colour white
Size 90 x 200 cm
2 x Boxspring Flanel () = 58.00EUR
Colour white
Size 90 x 200 cm
Sub-Total: 153.00EUR
Zone Rates (Shipping to NL): 7.50EUR
Total: 160.50EUR
Volgens de site zou binnen 3 werkdagen geleverd worden.
Dezelfde dag nog een order update gekregen: bestelling in uitvoering.
Vanaf 28 oktober begonnen met mailtjes sturen naar de heer Leon Burgering omtrent de lever datum van deze reeds betaalde goederen.
Na diverse niet beantwoorde mailtjes geprobeerd om het bedrijf per telefoon te benaderen maar word meteen door verbonden naar een message service en er wordt niet terug gebeld.

De heer Burgering benaderd via Twitter, Facebook, Hyves en Zuka.nl. Daarna een telefoontje gekregen met de opmerking van de heer Leon Burgering dat mij een formulier toe gestuurd zou worden dat mij in geval van een failliesement van zijn bedrijf een vordering zou toekennen. Ook zou er binnen een week geleverd worden want het schip was inmiddels in de haven.
Ik heb het bedrijf op 4 november een aangetekende brief toe gestuurd waarin een extra 5 werkdagen word toegekend om te leveren, zo niet dan een terug boeking naar mijn rekening van de reeds betaalde kosten voor produkten en verzending.
Nog steeds geen antwoord of ander soort reactie ontvangen van de heer Leon Burgering (alias LJSarz) van Feather Comfort.

koffiefan

Re: www.feathercomfort.nl

Ongelezen bericht door koffiefan »

Vandaag, 19 november, eindelijk de bestelling van Feather Comfort (www.feathercomfort.nl) naar tevredenheid mogen ontvangen.

Tros Radar en Kopersbelangen, bedankt voor de medewerking om dit tot een goed uiteinde te brengen.

Gesloten