Hallo,
Heeft iemand wel eens wat besteld bij www.flashds-shop.net of www.flashds-shop.com en is dit allemaal goed verlopen. Ik wil er wat bestellen voor de nintendo DS, maar wil graag weten of deze site oke is.
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.flashds-shop.net / www.flashds-shop.com
Re: www.flashds-shop.net / www.flashds-shop.com
Het kaartje is geleverd. De communicatie is moeizaam per e-mail, wordt niet op gereageerd en ook het 0900 werd niet op gepakt.
Ik had er een hard hoofd in, maar het kaartje is geleverd en werkt prima.
De postbode belde aan met een pakketje uit Thailand waarvoor getekend moest worden. In de enveloppe zat mijn bestelling.
Overigens is de chat 's avonds vaak wel online en daar kreeg ik netjes antwoord.
Kortom: communicatie kan een (stuk) beter, maar de spullen zijn netjes geleverd. Levertijd zou wel een stuk omlaag kunnen wat mij betreft.
Ik had er een hard hoofd in, maar het kaartje is geleverd en werkt prima.
De postbode belde aan met een pakketje uit Thailand waarvoor getekend moest worden. In de enveloppe zat mijn bestelling.
Overigens is de chat 's avonds vaak wel online en daar kreeg ik netjes antwoord.
Kortom: communicatie kan een (stuk) beter, maar de spullen zijn netjes geleverd. Levertijd zou wel een stuk omlaag kunnen wat mij betreft.
-
ook ik heb voor mijn zoontje 14 augustus wat besteld bij deze shop.
Tot op heden hebben wij nog steeds geen bestelling ontvangen.
Ook op diverse mails word niet gereageerd.
Volgens de status is de bestelling al lang verstuurd, en hadden wij de bestelling voor 11 sept in huis moeten hebben.
Heb er echt een hard hoofd in dat mijn zoontje zijn verjaardagsgeld kwijt is.
Iemand nog tips
Tot op heden hebben wij nog steeds geen bestelling ontvangen.
Ook op diverse mails word niet gereageerd.
Volgens de status is de bestelling al lang verstuurd, en hadden wij de bestelling voor 11 sept in huis moeten hebben.
Heb er echt een hard hoofd in dat mijn zoontje zijn verjaardagsgeld kwijt is.
Iemand nog tips
Hoi,
Volg de discussie hier eens en plaats daar je reactie. Daar reageren ze wel:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... cpagina/0/
Volg de discussie hier eens en plaats daar je reactie. Daar reageren ze wel:
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... cpagina/0/
-
Beste klanten,
Om uw klacht(en) zo snel mogelijk correct op te lossen willen we u vragen contact met ons op te nemen via [email protected] of telefonisch.
Tel: (+31) (0) 20 894 3403 Ma - Vrij: 08:00 - 21:00 Za: 10:00 - 16:00
Dan kunnen we uw klacht zo snel mogelijk naar alle tevredenheid oplossen.
Let erop dat u bij uw correspondentie uw bestelnummer vermeld voor een snelle afhandeling.
Met vriendelijke groet,
FlashDS-Shop - Webcare
Om uw klacht(en) zo snel mogelijk correct op te lossen willen we u vragen contact met ons op te nemen via [email protected] of telefonisch.
Tel: (+31) (0) 20 894 3403 Ma - Vrij: 08:00 - 21:00 Za: 10:00 - 16:00
Dan kunnen we uw klacht zo snel mogelijk naar alle tevredenheid oplossen.
Let erop dat u bij uw correspondentie uw bestelnummer vermeld voor een snelle afhandeling.
Met vriendelijke groet,
FlashDS-Shop - Webcare
Heb in maart 2011 een bestelling geplaatst bij de FlashDS-shop en tot op heden heb ik niets ontvangen. Mail'tje naar support worden nog steeds beantwoord met: wegens grote drukte kunnen we niet altijd even snel reageren en dat ze binnen 72 uur contact met je opnemen, wat vervolgens niet gebeurt.