seconds-out schreef:Iedereen die wat besteld had is zijn geld kwijt.
Denk ik.
Vooruitbetalen en internet, hoe dom kun je zijn, elk bedrijf kan je tillen.
Als er geen of slechte recensies zijn moet je er niks bestellen.
Nooit! leer jullie les nou eens>>koop je spullen gewoon in een winkel en hou internet voor de leut.
Want je ziet het, iedereen kan het schip ingaan, internet is niet geschikt voor zaken doen en al helemaal niet om iets vooruit te betalen.
Hoe dom kan je zijn om elke vreemde zomaar te vertrouwen?
Ik heb al vaker dingen besteld via internet.
Dus ik vind het een kansloze opmerking van jou niet iedereen misbruikt internet.
In een winkel betaal je toch ook voor je het mee krijgt, komt op hetzelfde neer.
Alleen via internet krijg je het gewoon wat later. (normaal gesproken)
Daarbij staat er een kvk nummer op de site wat ik voor mijn bestelling gecheckt heb.
Daarbij vind ik het van Funny buddha en al die andere oplichters gewoon erg triest, dat hun internet dus misbruiken om zo hun brood te verdienen.
Ik wil degene vragen die hier posten over funny buddha,
om aangifte te doen bij de politie via de site
http://www.mijnpolitie.nl.
Mijn zusje en ik hebben dit namelijk al gedaan, en er werd pas iets mee gedaan wanneer ze 3 of meer meldingen binnen hadden.
Zo kunnen wij voorkomen dat er nog meer gedupeerde komen.
Ik heb vandaag nog de kvk gebeld of hun mij gegevens van FB mochten geven.
Ze hebben mij het nummer van FB telefoonnummer (0630016849) gegeven waarmee FB zich heeft ingschreven bij kvk.
Maar helaas was dit telefoonnummer niet meer in gebruik.
Dus bespaar je de moeite om in contact met ze te komen...
Dit gaat helaas niet lukken!!
Ik heb overigens niks meer gehoord, maar vandaag wel weer een mail verstuurd, dat ik binnen 3 dagen iets van hun wil vernemen dat er anders maatregelen getroffen worden.
In de hoop dat ik hier wel een zinnige reactie op krijg.
Groetjes,