LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.GSMWEB.nl
-
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53
Re: www.GSMWEB.nl
Ik sluit al 3 jaar contracten af voor mijn hele familie daar, en alles is altijd keurig geregeld, snel en voor vragen hebben ze een vriendelijke servicelijn.
Ik bestel er altijd simonly abbonementen voor mezelf en op naam van mijn familie, dan wordt het contract netjes thuis gestuurd en ze zijn ook scherp geprijsd.
Voor mij een dikke pluim voor gsmweb.nl
Ik bestel er altijd simonly abbonementen voor mezelf en op naam van mijn familie, dan wordt het contract netjes thuis gestuurd en ze zijn ook scherp geprijsd.
Voor mij een dikke pluim voor gsmweb.nl
Re: www.GSMWEB.nl
Beste mensen,
Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd van orange naar t-mobile flex met Nokia E90. Heb binnen 24 uur het contract ontvangen, netjes teruggefaxt en keurig e-mail ontvangen van de ontvangst. Daarna niets meer vernomen. We zijn nu 1,5 week verder heb al meerdere malen contact gehad met gsmweb maar ze geven de schuld aan t-mobile. Ze zeggen mij steeds dat het abonnement nog niet is verwerkt en dat ze er mee bezig zijn. Hoelang duurt het verwerken van een abonnement in godsnaam. Dit is nota bene een zakelijk abonnement. Bij het laatste gesprek heb ik te horen gekregen dat ik binnen 2 werkdagen te horen krijg of het rond hebben gekregen.
Ik geef ze die 2 werkdagen nog en dan schakel ik gewoon mijn advocaat in. Hebben ze zelf om gevraagd toch?
Cihangir
Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd van orange naar t-mobile flex met Nokia E90. Heb binnen 24 uur het contract ontvangen, netjes teruggefaxt en keurig e-mail ontvangen van de ontvangst. Daarna niets meer vernomen. We zijn nu 1,5 week verder heb al meerdere malen contact gehad met gsmweb maar ze geven de schuld aan t-mobile. Ze zeggen mij steeds dat het abonnement nog niet is verwerkt en dat ze er mee bezig zijn. Hoelang duurt het verwerken van een abonnement in godsnaam. Dit is nota bene een zakelijk abonnement. Bij het laatste gesprek heb ik te horen gekregen dat ik binnen 2 werkdagen te horen krijg of het rond hebben gekregen.
Ik geef ze die 2 werkdagen nog en dan schakel ik gewoon mijn advocaat in. Hebben ze zelf om gevraagd toch?
Cihangir
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 06 mar 2008 00:28
Re: www.GSMWEB.nl
Beste GSM web,
Ik ben al jaren lid bij jullie heb heel veel €. 2.50 (500min) abonnementen afgesloten bij jullie nooit problemen met jullie gehad altijd keurig geholpen door jullie.
Krijg geregeld nog reclame aanbiedingen van jullie, dus ga zo door
Henk Jan Smit
Ik ben al jaren lid bij jullie heb heel veel €. 2.50 (500min) abonnementen afgesloten bij jullie nooit problemen met jullie gehad altijd keurig geholpen door jullie.
Krijg geregeld nog reclame aanbiedingen van jullie, dus ga zo door
Henk Jan Smit
-
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53
Re: www.GSMWEB.nl
Idd prima bedrijf, nu ook weer een nieuw abbonement gekocht 300 min voor 7,95 van Telfort, mooie aanbieding, en weer prima verzorgd, met nummerbehoud, iddeaal!.
3 dagen is alles gegegeld, contract thuis gestuurd, en weer terug met bevestiging van de afspraak, perfect!
3 dagen is alles gegegeld, contract thuis gestuurd, en weer terug met bevestiging van de afspraak, perfect!
Re: www.GSMWEB.nl
Beste mensen
Ik heb op 03-03-2008 een telefoon met abbonementen gekocht bij gsmweb . Heb vervolgens de telefoon op gestuurd gekregen en deze bleek defect dus terug gestuurd.Nu 11-04-2008 heb ik nog steeds geen telefoon ze hebben hem op gestuurd naar een repaircentre wat i k al raar vind het gaat tenslotte om een nieuw toestel !!!
Maar vandaag weer gebeld en zeggen dat ze niets kunnen kon en wachten op repaircentre.Ik vind het echt slechte service en je wordt niet goed behandeld ze wimpelen alles maar af !!!!!!!!!!!!
SLECHTE SERVICE ZOU ADVISEREN ER NIETS TE KOPEN !!!!!!!!
Ik heb op 03-03-2008 een telefoon met abbonementen gekocht bij gsmweb . Heb vervolgens de telefoon op gestuurd gekregen en deze bleek defect dus terug gestuurd.Nu 11-04-2008 heb ik nog steeds geen telefoon ze hebben hem op gestuurd naar een repaircentre wat i k al raar vind het gaat tenslotte om een nieuw toestel !!!
Maar vandaag weer gebeld en zeggen dat ze niets kunnen kon en wachten op repaircentre.Ik vind het echt slechte service en je wordt niet goed behandeld ze wimpelen alles maar af !!!!!!!!!!!!
SLECHTE SERVICE ZOU ADVISEREN ER NIETS TE KOPEN !!!!!!!!
Re: www.GSMWEB.nl
wanneer heb je hem teruggestuurd? Als dat op bv 01-04-2008 is geweest kan het best zijn dat ze er nog mee bezig zijn.
Ik heb nog nooit problemen gehad met GSMWEB. Ik heb nu al een aantal kee naar tevredenheid mijn abonnement verlengd en neuwe toestellen gekregen.
Ik heb nog nooit problemen gehad met GSMWEB. Ik heb nu al een aantal kee naar tevredenheid mijn abonnement verlengd en neuwe toestellen gekregen.
Re: www.GSMWEB.nl
Ik heb de telefoon op 05-03-2008 reeds reour gestuurd!!
Re: www.GSMWEB.nl
volgens art. 16.1 AV GSMweb hebben ze 4-6 weken de tijd voor een reparatie. Dus tot uiterlijk 16 april a.s.
Hebben ze dan nog neit gereageerd, dan kan je aan de bel trekken bij hen.
Hebben ze dan nog neit gereageerd, dan kan je aan de bel trekken bij hen.
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58
Re: www.GSMWEB.nl
Ik heb op 5 februari een Sony Ericsson besteld, bevestiging gekregen. Na 1 week opgebeld bleek dat de bestelling niet was doorgekomen.
Toen maar telefonisch opnieuw mijn bestelling gedaan, na 1 week opnieuw terug gebeld.
Ik moest maar geduld hebben. Vervolgens na nog 1 week trok ik het niet meer en heb doorgevraagd.
Nu bleek dat ze het toestel al 3 maanden niet meer hadden geleverd. (maar de aanbieding stond nog wel op de site) Ook de prijs die mij telefonisch werd verteld kam dik duurder uit.
Ik heb toen na 4 weken de koop geannuleerd en stop gezet. Tot me grote verbazing staat er 3 weken later een man op de stoep met het pakje, ik weigerde het aan te nemen.
Sindsdien niks meer van gsmweb gehoort.
Ik raad iedereen af om een aankoop te doen bij gsmweb, je word voor de gek gehouden en belazerd!
Toen maar telefonisch opnieuw mijn bestelling gedaan, na 1 week opnieuw terug gebeld.
Ik moest maar geduld hebben. Vervolgens na nog 1 week trok ik het niet meer en heb doorgevraagd.
Nu bleek dat ze het toestel al 3 maanden niet meer hadden geleverd. (maar de aanbieding stond nog wel op de site) Ook de prijs die mij telefonisch werd verteld kam dik duurder uit.
Ik heb toen na 4 weken de koop geannuleerd en stop gezet. Tot me grote verbazing staat er 3 weken later een man op de stoep met het pakje, ik weigerde het aan te nemen.
Sindsdien niks meer van gsmweb gehoort.
Ik raad iedereen af om een aankoop te doen bij gsmweb, je word voor de gek gehouden en belazerd!
Re: www.GSMWEB.nl
Ben al verschillende keren met GSMWEB in zee gegaan zonder problemen.
Nu mijn Orange gemigreerd naar T-moble Flex 45 met E-ten X800 en Route66.
Contract was geregeld in 2 dagen.
De PDA kwam 1 dag later, echter Route66 was niet op voorraad.
Deze kwam 2 dagen later, echter zonder memory.
Na contact met de helpdesk (dat vlot verliep met een lokaal nummer), was de volgende dag de memory ook aanwezig.
Geen klachten over dit bedrijf dus.
Nu mijn Orange gemigreerd naar T-moble Flex 45 met E-ten X800 en Route66.
Contract was geregeld in 2 dagen.
De PDA kwam 1 dag later, echter Route66 was niet op voorraad.
Deze kwam 2 dagen later, echter zonder memory.
Na contact met de helpdesk (dat vlot verliep met een lokaal nummer), was de volgende dag de memory ook aanwezig.
Geen klachten over dit bedrijf dus.
Re: www.GSMWEB.nl
Met alle respect voor alle mensen die nog geen problemen hebben gehad met GSMWEB! (en ik hoop ook ECHT niet dat jullie die ooit zullen krijgen!) Want dan komt pas de ware aard naar boven!
Ze hebben absoluut geen respect voor mensen met klachten! Dit blijkt uit het feit:
- dat er erg lange wachttijden zijn voor de telefonische klanten?service?!
- dat de telefoonmedewerkers nonchalant gedrag vertonen.
- dat de telefoon drie keer ter reparatie is aangeboden en de telefoon drie keer NIET gerepareerd retour is ontvangen.
- dat na 15 min wachten op een medewerker van de klanten?service? van gsmweb en na 5 minuten verhaal te hebben gedaan je zonder pardon en zonder te vragen wordt doorgeschakeld met de technische dienst. (terwijl er net toch duidelijk is uitgelegd dat je de telefoon nu echt niet meer wil hebben)
De telefoon is dus nog steeds niet gerepareerd en we wenden ons nu maar tot de nokia garantie. Misschien was dat achteraf wel meteen de beste oplossing geweest!
Tot slot wil ik nog even kwijt dat de uiteindelijke oplossing TOCH afkomstig was van een van de medewerkers van de klanten?service? van GSMWEB! Deze wist mij namelijk te melden dat we de telefoon ook nooit via gsmweb hadden moeten bestellen maar gewoon via een andere winkel! (dit waren echt letterlijk de woorden van de medewerker!)
Bedankt nog medewerker, voor deze fantastische tip! Ik zal deze tip zeker meenemen in mijn volgende beslissing voor de aankoop van een nieuwe telefoon!!
mvg,
M Enthofen
Ze hebben absoluut geen respect voor mensen met klachten! Dit blijkt uit het feit:
- dat er erg lange wachttijden zijn voor de telefonische klanten?service?!
- dat de telefoonmedewerkers nonchalant gedrag vertonen.
- dat de telefoon drie keer ter reparatie is aangeboden en de telefoon drie keer NIET gerepareerd retour is ontvangen.
- dat na 15 min wachten op een medewerker van de klanten?service? van gsmweb en na 5 minuten verhaal te hebben gedaan je zonder pardon en zonder te vragen wordt doorgeschakeld met de technische dienst. (terwijl er net toch duidelijk is uitgelegd dat je de telefoon nu echt niet meer wil hebben)
De telefoon is dus nog steeds niet gerepareerd en we wenden ons nu maar tot de nokia garantie. Misschien was dat achteraf wel meteen de beste oplossing geweest!
Tot slot wil ik nog even kwijt dat de uiteindelijke oplossing TOCH afkomstig was van een van de medewerkers van de klanten?service? van GSMWEB! Deze wist mij namelijk te melden dat we de telefoon ook nooit via gsmweb hadden moeten bestellen maar gewoon via een andere winkel! (dit waren echt letterlijk de woorden van de medewerker!)
Bedankt nog medewerker, voor deze fantastische tip! Ik zal deze tip zeker meenemen in mijn volgende beslissing voor de aankoop van een nieuwe telefoon!!
mvg,
M Enthofen
Re: www.GSMWEB.nl
Mij werd verteld door telefonische medewerkers dat mijn abonnement pas zou ingaan op het moment dat ik de complete order zou hebben ontvangen. Echter ging de simkaart al veel eerder in. Ik kreeg een mail dat mijn simkaart geactiveerd was. Toen ik belde, werd mij medegedeeld, dat dit slechts activatie was, maar dat mijn abonnement nog niet zou beginnen te 'lopen' Dat zou pas gebeuren bij het activeren van de sim op het netwerk. Dit bleek dus onjuist.(kortom ik heb dus 15 dagen abo betaald zonder te kunnen bellen, en dit gold ook voor sms blox+internet blox) Toen ik hierover een nette mail stuurde kreeg ik als antwoord:
'Helaas is het compenseren niet mogelijk een sim-kaart wordt alleen opgestuurd op het moment dat klant dat wil '
Dit was onwaar omdat ik als ik geweten had dat ik meteen moest betalen(wat ik zelf ook dacht maar de mederwerkers van GSMWEB vertelden mij anders, en wie ben ik dan?) had ik de SIM al gewild. Toen ik dit melde kreeg ik
Als u het zo goed weet dan hoeft u ons niet te vragen .
De sim-kaart wordt meteen geactiveerd en opgestuurd als u dat niet geloof dan houd het op.
Mijn reactrie dat dit nogal onbeleefd was werd niet gereageerd. Het leuke was, ik moest toen een grote order plaatsen van enkele tientallen aansluitingen. Ik heb deze mail toen naar de zakelijke desk gestuurd en verteld dat ik de order zeker NIET bij GSMweb zou plaatsen na mijn prive ervaringen...Toen waren ze ineens weer poeslief
'Helaas is het compenseren niet mogelijk een sim-kaart wordt alleen opgestuurd op het moment dat klant dat wil '
Dit was onwaar omdat ik als ik geweten had dat ik meteen moest betalen(wat ik zelf ook dacht maar de mederwerkers van GSMWEB vertelden mij anders, en wie ben ik dan?) had ik de SIM al gewild. Toen ik dit melde kreeg ik
Als u het zo goed weet dan hoeft u ons niet te vragen .
De sim-kaart wordt meteen geactiveerd en opgestuurd als u dat niet geloof dan houd het op.
Mijn reactrie dat dit nogal onbeleefd was werd niet gereageerd. Het leuke was, ik moest toen een grote order plaatsen van enkele tientallen aansluitingen. Ik heb deze mail toen naar de zakelijke desk gestuurd en verteld dat ik de order zeker NIET bij GSMweb zou plaatsen na mijn prive ervaringen...Toen waren ze ineens weer poeslief
Re: www.GSMWEB.nl
Op 5 mei 2008 een HTC Touch Cruise gekocht met een Tmobile verlenging, jawel bij GSMWEB.nl.
Helaas was het een lang weekend, pinksteren, dus heb pas op 13 mei kunnen bellen.
Na 3 dagen een Bluetooth probleem, na 3 hard resets kan ik Bluetooth niet meer aanzettten en het toestel geeft een hardware fout.
13-5-2008 Gebeld met GSMWeb en krijg het nummer van HTC service.
13-5-2008 Gebelld met HTC word zeer vriendelijk in het Engels te woord gestaan en samen met de medewerker doe ik een hard reset, zonder resultaat.
Ik word erop gewezen dat mijn toestel DOA naar de leveancier toe kan, dit kan binnen 30 dagen na aankoop volgens Europese richtlijnen.
13-5-2008 Ik bel weer met GSMWeb en vertel wat HTC mij verteld heeft. Ik moet het toestel naar hen sturen zodat het gerepareerd kan worden, ze negeren de DOA.
13-5-2008 Ik bel weer naar HTC, krijg nu zelfs de toezegging dat GSMWeb naar hun kan bellen zodat ze de procedure uitgelegd krijgen.
13-5-2008 Wederom GSMWeb gebeld en gevraagd of ze voor mij HTC even wilde bellen, ik kreeg letterlijk te horen "wij gaan nergens achteraan bellen meneer", zeer onvriendelijk.
Ik moest hem maar ter reparatie opsturen met als gevolg dat ik hem weken kwijt ben.
13-5-2008 Situatie uitgelegd aan HTC, die moesten er wel om lachen, zoiets kon gewoon niet.
Ik ga nu de GSM persoonlijk naar Hasselt brengen, daar worden de reparaties gedaan, GSMWeb leek eerst erg goed maar maken hun 10 jarig bestaan niet waar!!
Mijn advies is dus ook koop hier niets, mij zijn ze kwijt als klant tenzij ze dit goed maken.
De HTC is nu opgehaald door de reparatie dienst in belgie en nu maar wachten.
Kan iemand mij vertellen wat mijn rechten zijn en wat ik verder kan ondernemen, nu denk ik dat ik een aantal weken kan wachten terwijl hij DOA was.
Kent iemand de eigenaar, zo ja mail me dan even ben er zeer in geinteresseerd als ik het zo mag uitdrukken.
Als dit niet netjes opgelost wordt is en blijft GSMWeb voor mij een knullig bedrijfje dat toevallig al 10 jaar bestaat, stelletje dozenschuivers!!
Helaas was het een lang weekend, pinksteren, dus heb pas op 13 mei kunnen bellen.
Na 3 dagen een Bluetooth probleem, na 3 hard resets kan ik Bluetooth niet meer aanzettten en het toestel geeft een hardware fout.
13-5-2008 Gebeld met GSMWeb en krijg het nummer van HTC service.
13-5-2008 Gebelld met HTC word zeer vriendelijk in het Engels te woord gestaan en samen met de medewerker doe ik een hard reset, zonder resultaat.
Ik word erop gewezen dat mijn toestel DOA naar de leveancier toe kan, dit kan binnen 30 dagen na aankoop volgens Europese richtlijnen.
13-5-2008 Ik bel weer met GSMWeb en vertel wat HTC mij verteld heeft. Ik moet het toestel naar hen sturen zodat het gerepareerd kan worden, ze negeren de DOA.
13-5-2008 Ik bel weer naar HTC, krijg nu zelfs de toezegging dat GSMWeb naar hun kan bellen zodat ze de procedure uitgelegd krijgen.
13-5-2008 Wederom GSMWeb gebeld en gevraagd of ze voor mij HTC even wilde bellen, ik kreeg letterlijk te horen "wij gaan nergens achteraan bellen meneer", zeer onvriendelijk.
Ik moest hem maar ter reparatie opsturen met als gevolg dat ik hem weken kwijt ben.
13-5-2008 Situatie uitgelegd aan HTC, die moesten er wel om lachen, zoiets kon gewoon niet.
Ik ga nu de GSM persoonlijk naar Hasselt brengen, daar worden de reparaties gedaan, GSMWeb leek eerst erg goed maar maken hun 10 jarig bestaan niet waar!!
Mijn advies is dus ook koop hier niets, mij zijn ze kwijt als klant tenzij ze dit goed maken.
De HTC is nu opgehaald door de reparatie dienst in belgie en nu maar wachten.
Kan iemand mij vertellen wat mijn rechten zijn en wat ik verder kan ondernemen, nu denk ik dat ik een aantal weken kan wachten terwijl hij DOA was.
Kent iemand de eigenaar, zo ja mail me dan even ben er zeer in geinteresseerd als ik het zo mag uitdrukken.
Als dit niet netjes opgelost wordt is en blijft GSMWeb voor mij een knullig bedrijfje dat toevallig al 10 jaar bestaat, stelletje dozenschuivers!!
Re: www.GSMWEB.nl
Ik al sinds dat het BEN was een abonnement bij T-Mobile (toen het nog BEN was).
Mijn nummer is altijd hetzelfde gebleven ivm werkzaamheden etc.
Ik wilde het abonnement verlengen met een nieuwe Samsung i780 telefoon en internet verbinding
Begin april 2008, na enig googlen kwam GSM Web als goedkoopste uit de bus.
Het contract dat ik thuis ontving heb ik netjes ingevuld en teruggestuurd op 16.4.8
Ik zag echter (nadat ik het had ingestuurd) dat het een verkeerd contract betrof (een nieuw contract, met nieuwe nummer etc) .
Ik heb toen direct GSM WEB gebeld.
Zij deelden mij mee dat zij er niets aan konden doen en mij aan de contractuele verplichting zouden houden. Het zou GSM WEB alleen maar geld kosten als het wordt geannuleerd
Rond 18.4.8 gesproken met T-Mobile afd. abonnementen
Daar heb ik met diverse mensen gesproken.
De medewerkers vertelde mij dat ik als klant het recht heb om het nwe contract/abonnement binnen 8 dagen na levering terug te sturen of de levering bij de deur te weigeren (levering tel Samsung i780 & nieuwe SIM)
T-Mobile zou mij dan geen kosten in berekening brengen (ik zou immers geen klant zijn)
Beide keren van de levering van TNT was ik niet thuis. De Telefoon is inmiddels teruggestuurd naar GSM WEB door TNT.
Ik ging ervan uit dat alles nu in orde was.
Echter heb ik nu toch een rekening ontvangen van T-Mobile.
21.5.8 heb ik gebeld met de afd. abonnementen van T-Mobile.
De call center persoon hield ruggespraak met een supervisor en ik kreeg te horen dat GSM WEN aan T-Mobile had moeten doorgeven dat het contract niet doorging. Ook deelden zij mij mede dat het een bekend probleem is bij GSM Web dat die dat dus niet doen, GSM WEB is de tussenpersoon en die is nalatig geweest (volgens T-Mobile). Het is blijkbaar een dermate probleem dat T-Mobile de direct sales persoon ervoor heeft die alle klachten in behandeling neemt omtrent GSM WEB.
In de tussentijd houdt T-Mobile mij wel aan de verplichting tot het betalen van het nieuwe contract (waarvan ik de SIM en telefoon dus niet heb). T-Mobile wilde geen toezeggingen doen of ik het geld dan nog zou terug krijgen. Ook konden ze geen mededelingen doen hoe lang het zou gaan duren.
Ik vind het wel merkwaardig dat het probleem met GSM WEB bekend is bij T-Mobile en ik destijds al niet was voorgelicht hierover door T-Mobile
Ik vind het vreemd dat ik nu dubbele rekeningen heb
Ik vind het vreemd dat ik mij aan de regels heb gehouden (niet aannemen van de levering) en ik ondanks dat toch rekeningen krijg van T-Mobile (ik ben al zo lang klant van ze en heb hun kas behoorlijk gespekt)
Ik vind het vreemd dat ik de dupe wordt van een geschil tussen T-Mobile en de dealer GSM WEB.
Waarom er blijkbaar zo veel problemen zijn met deze dealer worden er toch nog zaken mee gedaan?
Waar is mijn positie van klant?
Waarom mag ik bij T-Mobile niemand spreken die er beslissingsbevoegdheid over heeft?
Persoonlijk werkte ik al in het buitenland voor call centers bij grote multinationals nog voordat Nederland dit fenomeen kende. Ik heb hele andere manieren geleerd over hoe je met klanten omgaat.
Mijn nummer is altijd hetzelfde gebleven ivm werkzaamheden etc.
Ik wilde het abonnement verlengen met een nieuwe Samsung i780 telefoon en internet verbinding
Begin april 2008, na enig googlen kwam GSM Web als goedkoopste uit de bus.
Het contract dat ik thuis ontving heb ik netjes ingevuld en teruggestuurd op 16.4.8
Ik zag echter (nadat ik het had ingestuurd) dat het een verkeerd contract betrof (een nieuw contract, met nieuwe nummer etc) .
Ik heb toen direct GSM WEB gebeld.
Zij deelden mij mee dat zij er niets aan konden doen en mij aan de contractuele verplichting zouden houden. Het zou GSM WEB alleen maar geld kosten als het wordt geannuleerd
Rond 18.4.8 gesproken met T-Mobile afd. abonnementen
Daar heb ik met diverse mensen gesproken.
De medewerkers vertelde mij dat ik als klant het recht heb om het nwe contract/abonnement binnen 8 dagen na levering terug te sturen of de levering bij de deur te weigeren (levering tel Samsung i780 & nieuwe SIM)
T-Mobile zou mij dan geen kosten in berekening brengen (ik zou immers geen klant zijn)
Beide keren van de levering van TNT was ik niet thuis. De Telefoon is inmiddels teruggestuurd naar GSM WEB door TNT.
Ik ging ervan uit dat alles nu in orde was.
Echter heb ik nu toch een rekening ontvangen van T-Mobile.
21.5.8 heb ik gebeld met de afd. abonnementen van T-Mobile.
De call center persoon hield ruggespraak met een supervisor en ik kreeg te horen dat GSM WEN aan T-Mobile had moeten doorgeven dat het contract niet doorging. Ook deelden zij mij mede dat het een bekend probleem is bij GSM Web dat die dat dus niet doen, GSM WEB is de tussenpersoon en die is nalatig geweest (volgens T-Mobile). Het is blijkbaar een dermate probleem dat T-Mobile de direct sales persoon ervoor heeft die alle klachten in behandeling neemt omtrent GSM WEB.
In de tussentijd houdt T-Mobile mij wel aan de verplichting tot het betalen van het nieuwe contract (waarvan ik de SIM en telefoon dus niet heb). T-Mobile wilde geen toezeggingen doen of ik het geld dan nog zou terug krijgen. Ook konden ze geen mededelingen doen hoe lang het zou gaan duren.
Ik vind het wel merkwaardig dat het probleem met GSM WEB bekend is bij T-Mobile en ik destijds al niet was voorgelicht hierover door T-Mobile
Ik vind het vreemd dat ik nu dubbele rekeningen heb
Ik vind het vreemd dat ik mij aan de regels heb gehouden (niet aannemen van de levering) en ik ondanks dat toch rekeningen krijg van T-Mobile (ik ben al zo lang klant van ze en heb hun kas behoorlijk gespekt)
Ik vind het vreemd dat ik de dupe wordt van een geschil tussen T-Mobile en de dealer GSM WEB.
Waarom er blijkbaar zo veel problemen zijn met deze dealer worden er toch nog zaken mee gedaan?
Waar is mijn positie van klant?
Waarom mag ik bij T-Mobile niemand spreken die er beslissingsbevoegdheid over heeft?
Persoonlijk werkte ik al in het buitenland voor call centers bij grote multinationals nog voordat Nederland dit fenomeen kende. Ik heb hele andere manieren geleerd over hoe je met klanten omgaat.
Re: www.GSMWEB.nl
Ben vaste klant bij GSM-WEB, antaal manden terug heb ik mijn abonnement verlengd met een LG Viewty. Helaas werkte het toestel na ong. drie manden niet goed meer. Contact gehad met GSM WEB en het toestel opgestuurd ter reparatie, na drie weken het toestel terug gekregen met hetzelfde probleem. Dus volgens mij hebben ze niks gedaan. Contact opgenomen met GSM WEB en gevraagd wat ze dan gerepareerd hebben, dat hebben ze mij niet kunnen vertellen. (wij hebben het toestel naar de reparatieafdeling gestuurd en weer terug gekregen met de mededeling dat het toestel gerepareerd is), dit kan toch niet? En ze wisten mij te vertellen dat ik hem opnieuw ter reparatie moest opsturen, op mijn vraag wat de garantie zou zijn dat ik hem deze keer wel gerepareerd terug krijg gaven ze mij geen normale antwoord (we sturen hem opnieuw ter reparatie). Nu ben ik twee keer verzendkosten kwijt en ong. 6 a 7 weken mijn toestel en heb ook nog geen garantie dat ik het gerepareerd terug krijg. Ja wat mij betreft dan is het toch gedaan met dit bedrijf, dan wil je toch nooit meer iets kopen bij z'n bedrijf?
Heeft het zin om gelijk een klacht in te dienen bij GSM WEB? en zijn ze niet verplicht om mij een nieuwe toestel te geven en ook nog de verzendkosten terugbetalen?
Heeft het zin om gelijk een klacht in te dienen bij GSM WEB? en zijn ze niet verplicht om mij een nieuwe toestel te geven en ook nog de verzendkosten terugbetalen?
Re: www.GSMWEB.nl
Is er hier geen jurist die ons kan vertellen hoe met GSMWEB om te gaan, dit zijn toch geen manieren, van mij mag die tent nu in brand vliegen.
Dit lijkt me nu echt eens een leuk bedrijf dat een bezoekje met de camera verdient, kijken of ze dan nog zo'n onverschillige houding aannemen.
Je zal er maar werken, ik zou me schamen om hier te werken, vandaar dat als je iemand te spreken krijgt die persoon dan klinkt alsof ie net van school komt, om over het accent nog maar te zwijgen.
Dit lijkt me nu echt eens een leuk bedrijf dat een bezoekje met de camera verdient, kijken of ze dan nog zo'n onverschillige houding aannemen.
Je zal er maar werken, ik zou me schamen om hier te werken, vandaar dat als je iemand te spreken krijgt die persoon dan klinkt alsof ie net van school komt, om over het accent nog maar te zwijgen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 jun 2008 13:27
Re: www.GSMWEB.nl
Nou vanochtend eindelijk m'n pakketje binnen gehad die dik een week later aankwam dan beloofd.
Ik betaal de rembours-kosten en maak mijn pakketje open..
VERKEERDE TELEFOON!!! met een hele andere naam boven aan de brief .. een heer uit Maastricht..ach joh .. lijkt op Haarlem, kan gebeuren :S ..
Ik GSMWEB gebeld, krijg ik een onbeleefde snotneus aan de telefoon..bied geen excuses aan of wat dan ook..verteld alleen dat ik het pakket MOET terugsturen anders krijg ik niks .. :S Overigens was de telefoon een stuk duurder dan degene die ik had uitgezocht.. "bedankt voor uw eerlijkheid".. maar nee hoor..
Dus vervolgens..de meest logische vraag op zo'n moment.. wanneer krijg ik dan mijn telefoon? Nou als JE het pakket terugstuurd..en als diegene wie mijn telefoon heeft dat ook een keer heeft gedaan.. WAT!?!?! Dus het simpele naam bij naam zoeken wat ze daar niet kunnen .. is nu helemaal mijn probleem :S Kreeg ook niet te horen hoe lang het nou allemaal gaat duren :S Nadat hij 5 minuten zn leidinggevende probeerde te zoeken .. maar zonder resultaat..
Waarop ik zeg .. uit frustratie.. ook goed.. dus sugereer ik "wat als ik dit toestel hou" .. zoek het uit .. 5 minuten later .. belt "Dennis" de leidinggevende terug.. nou .. ik weet gelijk waarom het daar zo'n zooitje is .. als hij de leiding geeft ..
Als een onbeleefd stuk vreten gaat hij te keer .. dat we nu de telefoon moeten terug sturen .. anders berekend hij de kosten aan ons door .. .
(hij weet nog steeds niet van wie en welke telefoon wij in ons bezit hebben) Dus ... dat zal makkelijk berekenen worden.. :S
Maar meneer wist wel te vertellen dat hij het hele gesprek had gevolgd (huh..hij was toch zoek) en de telefoon gewoon daar bij GSMweb ligt..
Nu het pakketje teruggestuurd..waarvoor ik nog 6.50 voor moest betalen ook..
En dan komt het mooiste .. mijn vriendin vraagt tussendoor wat aan mij .. waarom Meneer Dennis vraagt "wat werd er gezegd?" .. Nou ja?!!? Dat gaat jou toch niks aan .. er werd toch wat geschreeuwd en bla bla bla .. tekeer als een klein jongetje .. over mijn prive zaken .. wat een Idioten daar .. echt van de zotte .. GSM web .. voor mij NOOIT MEER!
Een foutje is menselijk jaah .. (voordat we dat weer krijgen) .. DAt is ook wat Meneer Dennis zei .. gevolgd door "Maar ja .. u bent blijkbaar geen mens"
Maar zou onbeleefd doen en gewoon beledigen .. is voor mij niet goed te praten ..
Ik betaal de rembours-kosten en maak mijn pakketje open..
VERKEERDE TELEFOON!!! met een hele andere naam boven aan de brief .. een heer uit Maastricht..ach joh .. lijkt op Haarlem, kan gebeuren :S ..
Ik GSMWEB gebeld, krijg ik een onbeleefde snotneus aan de telefoon..bied geen excuses aan of wat dan ook..verteld alleen dat ik het pakket MOET terugsturen anders krijg ik niks .. :S Overigens was de telefoon een stuk duurder dan degene die ik had uitgezocht.. "bedankt voor uw eerlijkheid".. maar nee hoor..
Dus vervolgens..de meest logische vraag op zo'n moment.. wanneer krijg ik dan mijn telefoon? Nou als JE het pakket terugstuurd..en als diegene wie mijn telefoon heeft dat ook een keer heeft gedaan.. WAT!?!?! Dus het simpele naam bij naam zoeken wat ze daar niet kunnen .. is nu helemaal mijn probleem :S Kreeg ook niet te horen hoe lang het nou allemaal gaat duren :S Nadat hij 5 minuten zn leidinggevende probeerde te zoeken .. maar zonder resultaat..
Waarop ik zeg .. uit frustratie.. ook goed.. dus sugereer ik "wat als ik dit toestel hou" .. zoek het uit .. 5 minuten later .. belt "Dennis" de leidinggevende terug.. nou .. ik weet gelijk waarom het daar zo'n zooitje is .. als hij de leiding geeft ..
Als een onbeleefd stuk vreten gaat hij te keer .. dat we nu de telefoon moeten terug sturen .. anders berekend hij de kosten aan ons door .. .
(hij weet nog steeds niet van wie en welke telefoon wij in ons bezit hebben) Dus ... dat zal makkelijk berekenen worden.. :S
Maar meneer wist wel te vertellen dat hij het hele gesprek had gevolgd (huh..hij was toch zoek) en de telefoon gewoon daar bij GSMweb ligt..
Nu het pakketje teruggestuurd..waarvoor ik nog 6.50 voor moest betalen ook..
En dan komt het mooiste .. mijn vriendin vraagt tussendoor wat aan mij .. waarom Meneer Dennis vraagt "wat werd er gezegd?" .. Nou ja?!!? Dat gaat jou toch niks aan .. er werd toch wat geschreeuwd en bla bla bla .. tekeer als een klein jongetje .. over mijn prive zaken .. wat een Idioten daar .. echt van de zotte .. GSM web .. voor mij NOOIT MEER!
Een foutje is menselijk jaah .. (voordat we dat weer krijgen) .. DAt is ook wat Meneer Dennis zei .. gevolgd door "Maar ja .. u bent blijkbaar geen mens"
Maar zou onbeleefd doen en gewoon beledigen .. is voor mij niet goed te praten ..
Re: www.GSMWEB.nl
Vaak is het de benadering van de klant die tot de eigenlijke ergernis lijdt.... Blijf gewoon beleefd en in 99% van de gevallen worden klachten goed afgehandeld. Vooral een webwinkel loopt ernstig gevaar als het slechte reacties krijgt, want men kan natuurlijk niet even langs gaan om de klantvriendelijkheid te proeven.
Re: www.GSMWEB.nl
Ja beleefd blijven als een snotneus begint met schelden tegen een KLANT.
Meestal zijn het studentjes die dat als bijbaantje hebben en nergens iets vanaf weten, maar ze weten wel altijd te vertellen dat de KLANT ongelijk heeft en nergens verstand van heeft.
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen op een KLANTENSERVICE waar alles wel opgelost wordt.
Maar als ik dit al lees:
Als iemand een "boze" KLANT krijgt moet je juist als bedrijf heel netjes blijven en niet mensen gaan afblaffen.
Blijft een bedrijf netjes dan kan er een oplossing komen en zal de KLANT ook een stuk milder gaan worden om tot een oplossing te komen.
Nee als ik die verhalen hier lees vraag ik me nog steeds af waarom overal van die studentjes op een klantenservice werken.
Oja ik heb geen ervaring met gsmweb en als ik dit hier allemaal lees zal ik ook nooit iets bestellen daar.

Meestal zijn het studentjes die dat als bijbaantje hebben en nergens iets vanaf weten, maar ze weten wel altijd te vertellen dat de KLANT ongelijk heeft en nergens verstand van heeft.

Gelukkig zijn er ook nog normale mensen op een KLANTENSERVICE waar alles wel opgelost wordt.
Maar als ik dit al lees:
Na een verhaal van Shaila1983 en nog meerdere hier dan vraag ik me af of het laten afblaffen door een snotneus op een KLANTENSERVICE dan de juiste benadering is.Vaak is het de benadering van de klant die tot de eigenlijke ergernis lijdt....
Als iemand een "boze" KLANT krijgt moet je juist als bedrijf heel netjes blijven en niet mensen gaan afblaffen.
Blijft een bedrijf netjes dan kan er een oplossing komen en zal de KLANT ook een stuk milder gaan worden om tot een oplossing te komen.
Nee als ik die verhalen hier lees vraag ik me nog steeds af waarom overal van die studentjes op een klantenservice werken.

Oja ik heb geen ervaring met gsmweb en als ik dit hier allemaal lees zal ik ook nooit iets bestellen daar.
Re: www.GSMWEB.nl
Het spijt me heel erg voor de klagers over GSMWEB.
Ik heb echter prima ervaring opgedaan.
Stuurde mijn verlenginscontract + nieuw toestel in en had binnen 2 dagen per emila bevestiging van een en ander van GSMWEB.
Mijn provider berichtte mij per email de verlenging van mijn contract.
Na ee paar dagen werd het toestel per TNT Post bij mij afgeleverd.
Ook ov er de telefoondienst/-service alsmede emailservice van GSMWEB ben ik prima te spreken, snel antwoord, correct te woord gestaan.
Nee, van m ijn geen klachten over GSMWEB !
Ik heb echter prima ervaring opgedaan.
Stuurde mijn verlenginscontract + nieuw toestel in en had binnen 2 dagen per emila bevestiging van een en ander van GSMWEB.
Mijn provider berichtte mij per email de verlenging van mijn contract.
Na ee paar dagen werd het toestel per TNT Post bij mij afgeleverd.
Ook ov er de telefoondienst/-service alsmede emailservice van GSMWEB ben ik prima te spreken, snel antwoord, correct te woord gestaan.
Nee, van m ijn geen klachten over GSMWEB !