LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.GSMWEB.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jordy de R
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2009 16:06

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Jordy de R »

Na alle verhalen van een ieder te hebben gelezen weet ik nu dus 100% zeker dat ik niet de enige ben die gezeik heeft met deze lui. Te gek voor woorden hoe ze handelen. Ik doe hieronder effe kort mijn verhaal kopieren zoals ik dit heb geplaatst op een ander forum waarin winkels zoals dit worden besproken.


-----------

Algemeen

Op 12 januari contact gezocht met gsmweb over de beschikbaarheid van een toestel. Deze was voorradig wist men me te vertellen en ik heb toen gevraagd wat er verder zou gebeuren als ik hem nu zou bestellen op het internet. Ik kreeg daarbij instructies en de melding dat als hun alles binnen hadden ik binnen enkele dagen de telefoon kon verwachten.

Dit heb ik toen gedaan en uiteindelijk opnieuw contact gezocht na 1 dag met gsmweb wat er nu verder gebeurd. De telefoon was niet voorraadig (!?!?), maar zou deze week worden verwacht. Prima dit heb ik even afgewacht en op 17 januari opnieuw gevraagd wat er nu gebeurd. Hij zou nu pas op 20 januari binnen komen, geirriteerd als ik was nam ik hier genoegen mee aangezien het geen zin meer had om hem ergens anders te bestellen.

Diezelfde 17 januari ook een brief gehad van mijn provider met daarin mijn contract gegevens, dit vond ik vreemd en heb toen even gebeld naar hen op maandag 19 januari. Het contract was al ingegaan op 13 januari, ik betaalde dus al een week voor een contract waar ik nog geen beschikking over had. Hierover contact gezocht met gsmweb en dit vond de dame vreemd, ze zou dit doorgeven en er zou contact met me worden opgenomen hierover. Tevens werd er opnieuw bevestigd dat de telefoon op 20 januari binnen moest komen.

20 januari:
Wederom gebeld om te bevestigen dat de telefoon inderdaad binnen zou komen en worden verstuurd. Telefoon was er nog niet en werd op 27 januari verwacht!!! Dat is dus 2 weken zonder telefoon maar wel abonnementskosten.

Melding gedaan dat ik het absurd vond en dat hij de bestelling kon annuleren en contact kon zoeken met mijn provider om dit te annuleren. Dit ging niet volgens meneer en ik moest maar gewoon wachten nog een week volgens hem.

Verzending

Nooit plaats gevonden.

Aftersales

Zie verhaal bij algemeen.

Na contact te hebben gehad met mijn provider en alles met hen geregeld te hebben wat betreft annulering moest er alleen nog terugkoppeling komen van gsmweb om dit alles te bevestigen en ik inderdaad dus van het contract af was.

gsmweb weigert echter alle medewerking hieraan te verlenen. De provider heeft zelfs persoonlijk naar gsmweb gebeld hierover en dat hun hiervan melding moesten maken en het pakketje niet alsnog hoefde te verzenden. Dit doen ze echter niet.

Provider heeft gsmweb ook gemeld dat ik het pakket anders zal weigeren en hun het pakket terug krijgen waarop ze moeten terugkoppelen aan de provider dat ik mijn pakket heb geweigerd zodat er vanuit daar de afsluiting kan plaatsvinden. Gsmweb heeft gezegd deze terugkoppeling niet te laten plaatsvinden als ik mijn pakket zou weigeren, sterker nog, die persoon wist de provider zelfs te melden dat ik dan zonder telefoon zou zitten maar wel met abonnementskosten, al zou dit een half jaar duren aldus de gsmweb medewerker.

Ik opnieuw contact gezocht met hun na dit verhaal van mijn provider, wederom geen medewerking.

Conclusie: gsmweb is een beroerde webshop, dat deze winkel nog kan bestaan met dit soort acties zal mij voorlopig een raadsel blijven.

-----------

Tevens nog wat aan toe te voegen, we zijn nu een week verder na het plaatsen van bovenstaande verhaal, heb contact gehad met de leidinggevende van de afdeling klantenservice... maakt het verhaal er niet mooier op. Om de layout van dit forum gespaart te houden heb ik deze maar even bijgevoegd in de vorm van een weblink, daar kan je de hele conversatie rustig nalezen. Ik moet overigens mededelen dat T-mobile daarentegen bijzonder gewillig is om me te helpen en me echt met 100% tevredenheid te woord heeft gestaan. Zou de persoon in kwestie haast een bloemetje willen sturen als dat kon.

http://www.xs4all.nl/~rinusngb/jordy/gsmweb/gsmweb.doc

Ik heb de conversatie wat geannonimiseerd, maar ik denk dat het duidelijk is wie welke partij is.

Mvg,
Jordy

server
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 23:14

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door server »

Dames en heren,

Pas op voor GSMWEB.NL. Men heeft een zeer slechte service.
Een aantal feiten op een rijtje:

De pakketten die zij verkopen zijn vaak nog niet vrijgegeven door de provider. Denk aan internet op een mobieltje wat nog niet in gebruik is genomen door de provder.
Daarnaast heeft men een zeer zwakke helpdesk en je wordt nooit teruggebeld bij problemen.
Heb je problemen met jouw toestel, in garantie, dan dien je het op te sturen en GSMWEB zal ten alle tijden zorgen dat de kosten hiervan op jou verhaald zullen worden. Ook de kosten van het pakketje.

Al met al denk ik dat dit soort louche bedrijven aangepakt moeten worden. Het kan toch niet zo zijn dat de problemen afgewimpeld worden op de klanten.

hh6
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2009 12:33

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door hh6 »

Nou... hier ook een mooi verhaal!

Kreeg een week geleden een bevestigingsmail dat ze mijn contract hadden ontvangen, maar daarna niets meer vernomen van GSMWEB. Dus vandaag gebeld, ze hebben mij dus vorige week wel al aangemeld bij de provider, maar.... de telefoon is niet op voorraad!!!!

Nou dan breekt bij mij mijn klomp! Ik betaal dus al een week voor een abonnement waarvan ik niet eens een toestel heb, want... zoals hun commentaar dan is "wij hadden de toestellen inmiddels al binnen verwacht"!!

Voor hetzelfde geld komen die toestellen pas in st. juttemus binnen!

Is hier nog iets tegen te doen?

isstilo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2009 17:19

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door isstilo »

Beste mensen,

Na al deze reacties weet ik al genoeg om absoluut geen zaken te doen met gsmweb. Ik ga wel €50,- bijleggen en koop ik bij een winkel.

Allemaal bedankt

Suuskuzzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2008 22:03

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Suuskuzzz »

Ik heb t-mobile op de klantenservice gewerkt (jaja, ook daar gaat van alles fout!!) Maar ik heb daar echt wel geleerd dat je NEVER NOOIT een telefoon moet bestellen bij GSMWEB.
Als je problemen hebt met een verkeerd toestel, of hij is stuk, dan sturen ze de klanten gewoon door naar t-mobile! 'want je hebt toch een contract bij t-mo?' Als ik een xx by mexx trui koop bij de Open, dan ga ik hem als er een gat in blijkt te zitten toch ook niet ruilen bij de mexx winkel!!!!!! NEE, GSMWEB (en ik weet dat jullie dit ook lezen) DAN RUIL JE HET TOESTEL OM BIJ DE 'WINKEL' WAAR JE HEM 'KOOPT'!!!!
maar ik denk dat er na dit topic een boel duidelijk is geworden over GSMWEB.......

Crazy Horse
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2009 00:03

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Crazy Horse »

Hey Jordi,

Ik heb bijna hetzelfde als jij meegemaakt. In het begin was ik
er heilig van overtuigd dat het om een misverstand ging, te meer omdat ik jaren een tevreden klant was bij gsmweb. Vervolgens dacht ik nog dat ze mij niet begrepen, of dat ze de mail niet goed hadden gelezen.

Maar de conversaties verliepen steeds stroever en op een gegeven moment ben ik ook op mijn strepen gaan staan. Ik heb de situatie
voorgelegd aan een jurist en die kon alleen maar zeggen: tsja, je staat in je recht, maar zie het nu nog maar eens te krijgen... :?

Toen dacht ik; laat ik eens op Tros Radar kijken of er misschien meer mensen zijn met dit soort problemen. Nou, dan zakt de moed je werkelijk in de schoenen :cry:

Jordi, mail me anders ff, want ik wil het hier niet bij laten zitten en ben benieuwd wat bij jou de stand van zaken is.

pijlstaart
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2009 19:44

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door pijlstaart »

Hallo,
Graag wil ik heel nederland waarschuwen om een bestelling te doen bij GSM/WEB. Het toestel wat ik 1 februari besteld had werd nog steeds niet geleverd men kon ook niet zeggen wanneer dan wel. Het abonnement bij T-Mobile kon niet afgezegd worden daaar zat ik aan vast. Ik moest naar een ander toestel nemen. Bij navraag T-mobile klopte het hele verhaal van geen kant. Bij een contrakt met T-M<obile kun je binnen 8 dagen opzeggen. Hebben nog anderen zo'n slechte ervaring met GSM/WEB. Graag hoor ik van jullie welke stappen ik nog kan ondernemen. 8) :x

goossens
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2009 11:30

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door goossens »

ik g.goossens heb bij gsmweb een iphone3g 16gb zwart besteld met een abb van Timobile volgens gsmweb krijg je binnen 24 uur je simkaart plus het toestel thuisbezorgd helaas, naar nu blijkt hebben zij het toesstel niet op voorraad en kunnen zij mij ook niet zeggen wanneer dan wel maar zij hebben wel mijn abonement met Tmobile geactiveert, dus ik betaal nu al wel aan Tmobile maar ik kan niet bellen zonder toestel
ik moet maar wachten tot zij kunnen leveren en gewoon Tmobile betalen :cry:

john46
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 feb 2009 11:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door john46 »

Telefoon besteld met abonnement , netjes geleverd en afgewikkeld, echter nu komt het: aftersales is bedroevend.

Het geleverde toestel was een "doa, dead on arrival" oftewel stuk bij aflevering, dan verwacht je dat er een nieuw toestel wordt geleverd en dat de de kosten van retourzending voor rekening komen van leverancier.Gewoonlijk wordt dit door goede servicebedrijven gedaan, echter in de leveringsvoorwaarden heeft GSWWEB dit uitgesloten, dit is wettelijk mogelijk maar getuigt wel van minachting naar klanten toe
om goede service te leveren. Bij stellen van een retourdatum laakt men
ook de klant , want de service wordt verlegd naar provider of fabrikant.
Dus GSWWEB kent geen eigen servicemoraal.
In beantwoording van servicevragen wordt verwezen naar eigen aangepaste procedures in eigen belang en neemt men niet de moeite
een achternaam te schrijven of noemen een zeer onbetamelijke wijze van communicatie.
Ik hoop dat mijn kwestie toch correct wordt opgelost, maar dit is de laaste keer dat ik gebruik maak van deze sjofele organisatie.

Inez73
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2009 15:29

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Inez73 »

Hmmm, ik had "gsmweb.nl" eerder moeten Googlen, dan was ik ook nooit met ze in zee gegaan. Wij wilden een nieuw abonnement via GSMWEB.NL afsluiten met behoud van nummer (bij KPN). Braaf een nummerbehoudformulier ingevuld. Het past denk ik niet in dit schermpje om uit de doeken te doen wat er toen allemaal is misgegaan, maar na diverse e-mails van vriendelijke Dennis en vage telefoontjes met de "klantenservice" is er niks opgelost en hadden wij ineens twee abonnementen.....Dank zij KPN is dit rechtgezet en is het nieuwe abonnement (dat GSMWEB.NL eigenhandig bij KPN had aangevraagd) teruggedraaid. Van GSMWEB.NL heb ik overigens nooit meer iets gehoord.

Het telefoontje dat erbij hoorde bleek het niet te doen....Zojuist probeerde ik het reparatieformulier te downloaden via de website maar dat lukt ook al niet. De vriendelijke dame bij de "klantenservice" had hier nog nooit van gehoord (ik zal mijn werkgever (22.000 werknemers...) laten weten dat het aan ons IT-systeem ligt...) en mijn verzoek om het formulier dan maar als PDF via de email te versturen ligt nu bij de Back Office ter afhandeling....Waarschijnlijk krijg ik het formulier echt nog wel vanmiddag per e-mail...

Inderdaad zoals ook al door anderen aangegeven kan ik nu zelf voor eigen rekening het telefoontje opsturen en onder werktijd een postkantoor opzoeken. Ik hoop dat ik een andere krijg binnen een termijn van 4 weken. Ik geloof dat dat het best haalbare is.....

Groet van een teleurgestelde klant.

Bog
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2009 21:58

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Bog »

Helaas heb ik ook hier een telefoon besteld.
Ik zal de gang van zaken besparen.
Punt bij paaltje , ik voelde me erg oplgelicht.

Echter nu zijn zij wel zo vriendelijk om iedere week mij een nieuwsbrief te zenden. Afmelden, bellen etc etc heeft gewoon geen zin. Je kunt voor het afmelden overigens ieder willekeurig email adres invullen en vervolgens blijkt dat je bent afgemeld. kortom er zit helemaal geen bestand/database gekoppeld aan het afmelden.
En dan op je website zetten we hebben al zoveel nieuwsbroef klanten. ja raar he als je je nergens kunt afmelden.

Het is werkelijk ongelooflijk dat een bedrijf zo zijn gang kan gaan zonder dat er ergens een beroep tot het doen van een klacht bestaat.

Als iemand een tip heeft voor het afmelden houd ik me graag aanbevolen.

Inez73
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2009 15:29

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Inez73 »

En het reparatieformulier heb ik per e-mail uiteraard nooit ontvangen. Zelf maar via een andere pc het formulier geprint, de telefoon voor bijna EUR 10 aangetekend in een pakketje verstuurd en nu maar hopen dat ik hem gerepareerd binnen 4 weken terugkrijg.

En ja, die nieuwsbrieven zijn nogal frusterend.....

rdcmrt
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 mar 2009 11:20

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door rdcmrt »

Vriend van mij heeft ooit een telefoon + abo besteld bij GSMweb.nl, deze kreeg keurig zijn telefoon + abonnement.

maar ...

3 weken na ontvangst kreeg hij ook een rekening voor zijn toestel welke volgens de site gratis was.

Duidelijk voor mij hoor, GSMweb.nl komt hier dan posten zodat ze mensen welke slecht praten over de site een schuldgevoel aan kunnen praten, het zijn gewoon oplichters een telecomsite welke GEBRUIKTE en BESCHADIGDE toestellen aan zijn klanten levert vind het gek dat ze niet serieus genomen en/of behandeld worden BE-LA-CHE-LIJK !!!

Pat69
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2009 12:50

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Pat69 »

Eerlijk gezegd vind ik het niet te geloven wat hier allemaal mis gaat.
Er zal best een en ander goed gaan maar dat weegt niet op tegen de grove minpunten.
Ook ik heb een zogenaamde DOA thusigestuurd gekregen.
Splinternieuwe NOKIA maar zo dood als een pier.
Moest ik ter reparatie maar even opsturen en de verzendkosten,aangetekend, moet je ook zelf betalen.
Nou nou voor dat geld verwacht ik op z'n minst een nieuw toestel en niks repareren.
Nou daar kon ik naar fluiten dus.
Voor mij nooit meer GSMweb maar gewoon naar de winkel.
Dan maar iets meer betalen maar daar voorkom ik dit soort toestanden mee.
De prijs moet em daar toch ergens in zitten he?
Goedkoop=duurkoop!
GSMWEB werk aub aan je klantvriendelijkheid en service en lever geen kapotte toestellen.
Daar lees ik TE VEEL reviews over en durf bij jullie niks meer te bestellen.

dingflop
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2009 21:20

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door dingflop »

Schrok heel erg van de reacties over GSMWEB, helaas of misschien wel gelukkig las ik ze pas nadat ik alles had besteld.

Ben heel erg te vreden over de snelheid waarmee alles is geregeld.

Op dinsdag een aanvraag gedaan (laat in de avond) woensdag digitaal een contract ontvangen, donderdag de papieren versie, alles ingevuld zoals besteld.
Doderdag contract digitaal verstuurd met de benodigde gegevens, op vrijdag een mail ontvangen met trackingnummer van TNT.
Helaas kwam op zaterdag niets aan, maar dat komt omdat TNT op zaterdag net onder rembours levertm maandag werd het pakketje bezorgd.

Alles compleet en ook al aangemeld bij mijn nieuwe provider.

Wat mij betreft de volgende keer weer GSMWEB.


Klanten service heeft vooraf ook snel gereageerd op mijn mails met vragen, aftersales heb ik geen ervaring mee gelukkig.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door roro25 »

toch wel grappig dat GSMWEB nog aanhangers heeft, he dingflop!!! Vandaag geregistreerd als gebruiker met direct een erg positieve mening over GSMWEB.

Hulde voor deze onzinpost...

dingflop
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2009 21:20

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door dingflop »

Wat heeft mijn inschrijving van doen met mijn reactie op Trosradar forum/GSMWeb.

Het valt mij op dat er vooral negatieve reacties staan, dit mag natuurlijk en moet ook zeker gemeld worden. Echter vind ik dat er ook positieve reacties geplaats mogen worden. Dat wordt namelijk meestal vergeten en daarom krijgen bedrijven vaak een slechte naam die ze niet altijd verdienen.

Dus laat mensen ook hun positieve reacties plaatsen.

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Spy21 »

Enkele malen via Gsmweb mijn abo verlengd.
Nooit problemen gehad met Gsmweb.

ALs er een probleem is en de ze niet opgelost wordt
is dat niet goed als GSMWEB dit doet.

Tot je een probleem hebt zijn ze altijd wel goed.
Als ze mij dit zouden doen, dan zou ik zeker persoonlijk langs gaan.

Heb dus gisteren een bestelling geplaatst en hoop dat het weer correct wordt afgehandeld.

paulus1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 apr 2009 09:58

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door paulus1980 »

In 2008 hebben mijn partner en ik tegelijk een abonnement aangevraagd via gsmweb.nl, voor haar een nieuw contract, voor mij een verlenging.
Contract binnen 2 dagen binnen, toestel na retourneren contract ook binnen 2 dagen binnen.
Alleen apart dat de dozen geopend zijn met een briefje erbij dat alles geopend en getest is door gsmweb, ik kan hier een goede reden voor bedenken, maar ook een slechte reden, ik zal dit dus in het midden laten aangezien ik nooit om een verklaring van gsmweb heb gevraagd.

Voor mijn partner verliep alles PERFECT!!!
Voor mij heeft het 4 maanden geduurd voordat de verlenging doorgevoerd werd, dit kwam door de PROVIDER en niet door GSMWEB.

De provider had namelijk technische problemen waardoor ze de aanvraag verlenging niet door wilden/konden voeren.

Nu hebben wij gisteren wederom een aanvraag verlenging aangevraagd via GSMWEB.nl, ik zal hier het verloop en afhandeling posten om te laten zien hoe het proces voor ons verloopt.
Onze provider heeft ons telefonisch gewaarschuwd niet via GSMWEB te verlengen want dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen, nu klonk dit mij meer als een dreigement als een advies in de oren, vandaar dus verlengen via GSMWEB.
Ik heb onze provider gewezen op het feit dat het erg krom is dat onze eigen provider met een slechter aanbod komt dan een 3e.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat de provider in 2008 al mijn gemaakte kosten heeft vergoed na het oplossen van de "technische" problemen, en de verlenging met terugwerkende kracht heeft doorgevoerd, en de fout hebben toegegeven als zijnde door de provider veroorzaakt en NIET door gsmweb.

Ik ben tot nu toe normaal tevreden over zowel gsmweb en onze provider.

Nogmaals, ik zal het verloop posten en dus ook de positieve als wel de negatieve dingen.

Vriendelijke groet,
Een Consument.

ahunnik
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2009 21:19

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door ahunnik »

Goedeavond,

Ik willde een klacht inzenden over GSMWEB.nl, in verband met het volgende:

2weken terug was ik op zaterdag aan het kijken op hun site voor een losse telefoon, ik ben alle telefoons 1 voor 1 afgegaan door steeds het laatste nummer in de adres balk te veranderen. Op een gegeven moment kwam ik een nokia E71 tegen bij de aktieprijs stond niets achter alleen moest ik verzendkosten betalen.. van €10,- ik vond het een mooi toestel dus ik heb hem eigenlijk gelijk besteld zonder verder te kijken..Een echte nederlander :-) (er bleken later zo nog meer toestelen op te staan, voor dezelfde aktoeprijs) Ik heb mijn gegevens ingevuld en alleen mijn 06-nummer (geen e-mail want dat was niet verplicht)

Dinsdag naar pasen werd het pakketje netjes bij mij thuis aangeboden, tot mijn verbazing hoefde ik geen verzendkosten te betalen wat ik wel had verwacht.. Ik heb het pakketje gewoon aangenomen, toen ik blij en verheugd het pakketje openende zat er netjes een factuur in met €0,00 onderaan de streep.. Dus dat klopte wel...

Ik heb het toestel uiteraard gelijk in gebruik genomen hij doet het super..!!

Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik afgelopen zaterdag 18-04-09 een factuur in de bus met een begeleidende brief met daarin:
Geachte heer/mevrouw

U heeft recent een pakket met daarin uw bestelling(en) van GSMWEB.nl ontvangen. Door een administratieve onmissie heeft u echter niet betaald voor het pakket.
Normaal gesproken vindt betaling plaats via een betaling aan de postbode (rembours)
Helaas hebben wij geen betaling op uw initiatief mogen ontvangen.
Om u alsnog de gelegenheid te bieden het produkt/de produkten te betalen treft u bijgaand een factuur aan.

Bij vragen mag ik contact opnemen...

Ik vindt het eigenlijk een vreemde brief want ik ging er bij de bestelling al vanuit dat het produkt gratis was, op de verzendkosten na.. ik heb ook gewoon een factuur in het pakket gekregen dus ik hoefde zoiezo geen initiatief te nemen om te betalen...??

Ik had het uiteraard ook aan vrienden doorgegeven en die hadden ook wel oren naar zo'n toestel en hadden hem ook in dat weekend besteld.. Ook zij hebben allen een factuur nagestuurd gekregen... Een van ons heeft vandaag contact opgenomen en hij kon of het toestel betalen of het ongebruikt retour sturen..
Maar ja wij allen hebben hem al gewoon in gebruik.. De medewerker vroeg wat zijn voorstel nu was... Hij antwoorde: het toestel gewoon behouden voor de afgesproken prijs volgens de bestelling en bijgesloten factuur in het pakket..

Onze vraag is wat moeten wij hier nu mee aan.. Wij vinden dat wij in ons recht staan, ook nog eens met de reden omdat er op de begin pagina het volgende bovenaan staat: GSMWEB 10 jarig bestaan. Gratis mobiele telefoons, accessoires en abonnementen online bestellen. (zojuist gecopieerd

Met vriendelijke groeten,

Annemarie

Gesloten