LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.ibeltegoed.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

www.ibeltegoed.nl

Ongelezen bericht door Janteresa »

Ik zag deze website en besloot eens te proberen een itunes kaart te bestellen. Eenmaal daar bezig zag ik dat er 0.50 cent bij kwam wat acceptabel is. Na het doorgaan op de website wordt mij gevraagd email, telefoonnummer, voor en achternaam te noteren. Ook dit heb ik gedaan ga ik verder krijg ik u zocht Netherlands ?

Vreemd verhaal dus maar even gebeld krijg ik professioneel " Hallo ? " . Op de vraag of hij ibeltegoed.nl was krijg ik ja zeg u het maar. Het leuke is of ik net met een afhaalchinees spreek want zo klinkt hij ook hij is geen nederlander.

Hij blijft maar praten en krijg geen kans op dingen te vragen laat staan antwoord te krijgen op de vraag waarom ik blijf hangen op netherlands... Ja is alleen voor netherlands mensen .... dus al om al een vreemd verhaal wat ik niet vertrouw.

Iemand ervaring ?
bericht door de Moderator aangepast i.v.m. het overtreden van gedragsregels

thaneshwar
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:23

Re: www.ibeltegoed.nl

Ongelezen bericht door thaneshwar »

.ibeltegoed.nl is onderdeel van Prepaid Hub gevestigd en ingeschreven bij de KvK te
.ibeltegoed.nl is gespecialiseerd in het aanbieden van online producten en diensten. De werknemers spreken Nederlands maar zoals bekend wonen in Nederland mensen van verschillende origine. Dat kun je inderdaad weleens horen aan het accent. Als de beller hierdoor enig ongemak heeft ervaren, dan bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Links door de moderator verwijderd

SanderPot
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2014 16:32

Re: www.ibeltegoed.nl

Ongelezen bericht door SanderPot »

Hallo,

Gister rond 19;00 uur heb ik ook een aankoop gedaan. 2x een 25 euro Giftcard. Helaas heb ik 2x dezelfde code ontvangen via de SMS en níet via de mail. Na een smsje werd ik gelijk terug gebeld door de eigenaar. Deze reageerde in licht gebrekkig nederlands dat hij dit z.s.m. zal oplossen maar even geen computer bij de hand had. Dus in alle vertrouwen ga ik er vanuit dat dit inderdaad opgelost word.

Later de avond nog geen reactie gehad. Heb deze meneer een SMS gestuurd en hier werd niet meer op gereageerd. Dag later om 10;00 uur (vandaag) weer een SMS verstuurd. Weer geen reactie..

Nu is het eind v/d middag en heb ik deze meneer geprobeerd te bellen, Niet meer te bereiken (gelijk een voicemail met in het engels; 'sorry dat ik nu niet bereikbaar ben, sms mij en ik neem zsm contact met u op'.

Dan maar eens op internet opgezocht... website uit de lucht..

Google geeft nog wel informatie staan als je naar 'Contact ibeltegoed' zoekt. Hier zag ik ook een vast nummer. Deze gebeld en kreeg ik een mevrouw aan de lijn. Deze kon amper nederlands en gaf aan dat ik het 06nummer met 5 minuten weer moest bellen.

Gedaan, en nog steeds is deze meneer niet te bereiken. En na dit gesprek niks meer vernomen van iBeltegoed.nl. ook op de vaste lijn word niet meer opgenomen, en de 06 blijft onbereikbaar. Ook PREPAIDHUB is niet meer te bereiken via internet.

Iemand een tip wat ik kan doen? Of moet ik aangifte doen ?!

Vriendelijke groeten,

Sander Pot

Gesloten