LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koeienshop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Recentelijk hebben wij een bestelling geplaatst bij http://www.koeienshop.nl. Onze zoon van 15 mnd had in een restaurant een koe kapot gemaakt. Op zondagavond hebben wij via internet een koe besteld. Deze koe zou per omgaande worden opgestuurd. Woensdags kregen wij een bericht dat de koe verzonden zou zijn en binnen enkele dagen zou worden afgeleverd. Na 5 dagen was de koe nog niet geleverd. We hebben telefonisch geprobeerd contact op te nemen maar de telefoon werd hoe laat we ook belde niet opgenomen. Ook op mailberichten kwam geen antwoord. Na enige dagen kregen wij dan toch iemand aan de telefoon en de persoon beloofde alles uit te zoeken en terug te bellen. alles wat er gebeurde was een mailbericht of een telefoontje. Na enige dagen maar weer via de mail contact gezocht en gevraagd waar de koe bleef. Mededeling was dat de koe al maanden geleden verzonden zou zijn! De bestelling was pas 2 weken daarvoor gedaan. Na enig heen en weer gemail bleek de koe niet meer leverbaar te zijn bij http://www.koeienshop.nl en werd ons toegezegd dat wij ons geld terug zouden krijgen. Het crediteren van het bedrag zou 2 weken in beslag nemen. Hierop heb ik mijn verbazing uitgesproken en gezegd dat ik mijn geld per omgaande retour wil hebben. Tot op heden hebben wij geen koe en geen geld retour. Mijn advies is om niets te bestellen bij www.koeienshop.nl.
Laatst gewijzigd door DeWijk op 16 feb 2012 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je zoon van 15 mnd heeft een koe kapot gemaakt in een restaurant en
nu moet je zelf voor een nieuwe koe zorgen.....?

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Chocomelk schreef:Je zoon van 15 mnd heeft een koe kapot gemaakt in een restaurant en
nu moet je zelf voor een nieuwe koe zorgen.....?
Vind ik niet zo heel erg gek eigenlijk, ik ben zelf ook opgevoed op die manier....als je iets stukmaakt, hoor je dat te vergoeden. Bovendien kosten die cowparade koeien tussen de 50-70 euro, 'tis niet zo dat het een goedkoop dingetje is. (het zijn belachelijke prijzen, maar da's een ander verhaal)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Fleurtjuh666 schreef:
Vind ik niet zo heel erg gek eigenlijk, ik ben zelf ook opgevoed op die manier....als je iets stukmaakt, hoor je dat te vergoeden. Bovendien kosten die cowparade koeien tussen de 50-70 euro, 'tis niet zo dat het een goedkoop dingetje is. (het zijn belachelijke prijzen, maar da's een ander verhaal)
Oh zeer zeker behoor je dat te vergoeden daar ben ik het mee eens, maar om het zelf te leveren....
Mischien heeft dat restaurant wel meerdere koeien staan en halen hun het bij een andere leverancier.

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Chocomelk schreef: Oh zeer zeker behoor je dat te vergoeden daar ben ik het mee eens, maar om het zelf te leveren....
Mischien heeft dat restaurant wel meerdere koeien staan en halen hun het bij een andere leverancier.
Sorry Chocomelk, 'tis laat en ik ben wat ziekig, had je antwoord verkeerd opgevat, snap nu wat je bedoelde. Ja, als je het zo bekijkt, zou ik eerder het verschuldigde bedrag aan de restauranthouder geven, en laat ze 'm zelf bestellen :)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Fleurtjuh666 schreef:Ja, als je het zo bekijkt, zou ik eerder het verschuldigde bedrag aan de restauranthouder geven, en laat ze 'm zelf bestellen :)
Inderdaad.
Laat restauranthouder factuur overleggen, zodat het bedrag contant teruggegeven kan worden.. (en, is zo`n figuur niet verzekerd?)

Een ding - http://www.dekoeienshop.nl bestaat niet.
wel http://www.koeienshop.nl

Volgens de Koeienshop is hun policy dat creditaties een keer per 14 dagen verwerkt worden - lijkt me dus ruim in de marge van redelijkheid te vallen...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Guardian72 schreef:
Inderdaad.
Laat restauranthouder factuur overleggen, zodat het bedrag contant teruggegeven kan worden.. (en, is zo`n figuur niet verzekerd?)
De persoon die de schade veroorzaakt heeft (kind in dit geval) hoort de schade te vergoeden, de ouders dus, dat zou ik zelf wel doen.
Maar inderdaad ik zou gewoon een factuur willen en dat naar mijn eigen WA verzekering doen.

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Net weer uitvoerig contact gehad met www.koeienshop.nl er is toegezegd dat maandag de creditering is bijgeschreven op mijn rekening. Ik heb mijn twijfels maar hopelijk zal www.koeienshop.nl zich ditmaal aan de afspraak houden. Ik wacht af.

Mousy
Berichten: 324
Lid geworden op: 14 feb 2011 22:29

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Mousy »

Heb je geen WA verzekering?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

DeWijk schreef:Net weer uitvoerig contact gehad met http://www.koeienshop.nl er is toegezegd dat maandag de creditering is bijgeschreven op mijn rekening. Ik heb mijn twijfels maar hopelijk zal http://www.koeienshop.nl zich ditmaal aan de afspraak houden. Ik wacht af.
Waarom een complete link plaatsen, en heb je geen WA verzekering ?
Dit ruikt erg naar spam !

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Het gaat mij niet om het feit dat een creditering 14 dagen zou duren het gaat mij om het feit dat men niet reageert op mails en telefoontjes. Probeer ze te bereiken en er wordt niet opgenomen. Natuurlijk heb ik het al opgelost met de restauranteigenaar. Het gaat mij niet om de € 67, -- maar om de werkwijze! Zo kun je niet met klanten omgaan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

DeWijk schreef:Het gaat mij niet om het feit dat een creditering 14 dagen zou duren het gaat mij om het feit dat men niet reageert op mails en telefoontjes. Probeer ze te bereiken en er wordt niet opgenomen. Natuurlijk heb ik het al opgelost met de restauranteigenaar. Het gaat mij niet om de € 67, -- maar om de werkwijze! Zo kun je niet met klanten omgaan.
Nee niet netjes om zo met klanten om te gaan, ook is het niet netjes om hier een topic te openen en geen reactie geven op de leden die jou een vraag hebben gesteld of een reactie hebben gegeven.

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Ondanks schriftelijke toezegging van De Koeienshop dat vandaag het geld retour zou zijn blijkt dit niet het geval te zijn. De Koeienshop is ook niet bereikbaar. De service is werkelijk slecht!!!! Zo kun en mag je niet met klanten omgaan!!!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

DeWijk schreef:Ondanks schriftelijke toezegging van De Koeienshop dat vandaag het geld retour zou zijn blijkt dit niet het geval te zijn. De Koeienshop is ook niet bereikbaar. De service is werkelijk slecht!!!! Zo kun en mag je niet met klanten omgaan!!!!
Ach mischien viert de koeienshop ook carnaval, wie zal het weten.

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

We zijn weer 4 dagen verder en www.koeienshop.nl is niet bereikbaar en nog steeds geen creditering. Ben erg geïnteresseerd wat Chocomelk nu weer als verzachtende omstandigheid heeft! Carnaval is ook voorbij.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Dewijk ..

is er een storing bij de ING toevallig?? :mrgreen: :mrgreen:

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Was er maar storing bij de ING dan kon ik het snappen. www.koeienshop.nl is in zijn geheel niet te bereiken.

DeWijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 jan 2011 13:28

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door DeWijk »

Net weer contact gehad met www.koeienshop.nl en krijg te horen dat ze van niets weten. Ze blijven de ene smoes met de andere verzinnen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dan blijft over een laatste waarschuwing - dan aangifte.

MAXIEM

Re: www.koeienshop.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

DeWijk

T'is wel duidelijk! Gewoon aanfifte doen bij:

http://www.internetoplichting.nl

http://www.fraudemeldpunt.nl

Meldpunt politie:
https://www.mijnpolitiebureau.nl/index.shtml

Sukses, Maxiem.

Gesloten