LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.megabad.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rlodewijks
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2008 08:57

www.megabad.nl

Ongelezen bericht door rlodewijks »

Goede morgen,

Wij hebben een badkamermeubel gezien op www.megabad.nl. Per e-mail een offerte aangevraagd en kreeg netjes antwoord terug. We moeten de mail alleen maar beantwoorden om akkoord te gaan met de aanbieding. Betaling is contant bij levering.
Heeft iemand ervaring met de site/handelaar?.

*Caroline*
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2010 13:11

Re: www.megabad.nl

Ongelezen bericht door *Caroline* »

rlodewijks schreef:Goede morgen,

Wij hebben een badkamermeubel gezien op http://www.megabad.nl. Per e-mail een offerte aangevraagd en kreeg netjes antwoord terug. We moeten de mail alleen maar beantwoorden om akkoord te gaan met de aanbieding. Betaling is contant bij levering.
Heeft iemand ervaring met de site/handelaar?.
Hoi,

Wij hebben slechte ervaring met Megabad.

Eerst al met de bestelling.
Ik had een offerte aangevraagd waar ik voor een douchecabine 1790 euro moest betalen. Even later toen ik die bevestigde was het 1980 euro.
Na wat heen en weer gemail kon t echt niet minder worden dan 1950 euro.
Wij moesten ook contant betalen bij aflevering.

Bij de aflevering was ik zelf niet bij.
Maar ik werd na 3 weken gebeld dat ik nog steeds niet had betaald!
De man aan de lijn sprak daar heel geirriteerd over. Terwijl ikzelf in de veronderstelling was dat we hadden betaald.
Achteraf bleek dat ze gelijk hadden alleen was degene die het had aangenomen voor ons vergeten tegen ons te zeggen dat ze niet had betaald.
De chauffeurs die het brachten waren het vergeten te vragen en zijzelf kwam er later pas achter.
De chauffeur had alleen tegen zn baas gezegd dat hij met mij had afgesproken dat ik het zou overmaken. Dit was dus nooit afgesproken!
Ook zei die man dat hij mij heel vaak had gebeld. Maar ik had maar 1 gemiste oproep van hun in die 3 weken. En daarbij had hij mijn voicemail kunnen inspreken of kunnen mailen.

Ik baal er dus vooral van dat ik niet eerder op de hoogte was gesteld.
Ze hadden best een mailtje kunnen sturen met een herinnering oid en dan had ik zelf wel aan de bel getrokken.
Ik vind dat zij er wel erg lang mee hebben gewacht.

Onprettige ervaring, vooral door hoe de man die ik aan de telefoon had!

Gesloten