LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.Pandorashop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rivca

www.Pandorashop.nl

Ongelezen bericht door rivca »

Hallo,

5 maart jl bestelde ik bij www.pandorashop.nl, aangesloten bij "De beste webwinkels" .nl een vijftal verzilverde bedels. Na 2 weken was er geen zilver meer te bekennen, maar waren ze roodkoper. Tevergeefs heb ik diverse maailtjes naar Pandorashop gestuurd zonder enige reactie. Vreemd is bovendien dat de leverings en garantiebepalingen verstopt zitten onder de knop "contact" op de internetsite.
Voor de verzilverde bedels bleek een garantie termijn van 3 maand te bestaan dus ik heb ruim voor die termijn gereageerd mijn eerste mailtje is van 28 maart.
Mijn vraag is zijn er meer mensen die ervaring met pandorashop hebben.

Dank u wel voor uw reactie.
Rivca

Frankkk

Re: www.Pandorashop.nl

Ongelezen bericht door Frankkk »

Als de shop geen enkele reactie geeft, dan is mijn eerste indruk dat het zeker niet goed zit.

Daarom, als het om veel geld gaat, doet u er goed aan om uw klacht aangetekend bij ze te melden. Dat lijkt me stap 1.

Zie ook www.staiksterk.nl

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

klik op de link van pandorashop en je krijgt dit:

De pagina kan niet worden weergegeven.

zegt al genoeg

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

klik op de link van pandorashop en je krijgt dit:

De pagina kan niet worden weergegeven.

zegt al genoeg

Klopt, je krijgt niks omdat de link niet goed is.
Er staat nl een komma op het eind van bovenstaande link

Haal je die weg krijg je gewoon de gevraagde site.
Dus niet gelijk gaan roepen dat het oplichterij is oid, eerst even de naam van de site controleren.

www.pandorashop.nl

Lieske

Lieske1958

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Rivca,

Waarom bel je ze niet ???
Op de contactpagina staat ook een telefoonnr. : 073 - 656 67 75
En vraag gelijk even waarom zij niet reageren op je e-mails ...

Succes, Lieske

casmania

Ongelezen bericht door casmania »

Hallo,

Ik ben de eigenaar van pandorashop.nl
Ik wil graag reageren op de beschuldigingen van de mevrouw/meneer die met haar naam bij ons in het bestand niet bekend is.
Wel wil ik stellen dat wij alle emails en telefoontjes (voor zoverre redelijk) keurig behandelen.
De bedels die wij en vele andere shops verkopen, kunnen helaas verkleuren, verzilverd of echt zilver, dit heeft vooral met de zuurgraad te maken van de persoon die ze draagt.
Indien dit gebeurt, zoeken wij altijd een passende oplossing.
Wij zijn bij thuiswinkelwarborg aangesloten en hebben in het afgelopen jaar slechts 1 (onterechte) klacht ontvangen.

Ik hoop dat de persoon in kwestie zich niet in de shop vergist heeft en onterecht mijn shop vermeld heeft.
Wilt u zich aub anders alsnog bij ons melden.

Caspar Assmann
Debestewebwinkels.nl

Gesloten