LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.prijzenstunters,nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
RuudKon

www.prijzenstunters,nl

Ongelezen bericht door RuudKon »

Voor de eerste keer ben ik aangelopen tegen een slechte ervaring met kopen op internet. Dus over het algemeen ben ik tevreden over de bedrijven die via internet leveren.
Bij www.prijzenstunters.nl heb ik op 11 december een bestelling geplaatst en met IDeal vooraf betaald. Altijd wat riskant, maar tot dan voor mij zonder slechte ervaringen. Na lang wachten mailde ik op 29 december het bedrijf. De reactie daarop was dat de bestelling was verstuurd en dat ze het bestelde voor een tweede keer zouden versturen. Sindsdien heb ik niets ontvangen en wordt niet meer gereageerd op mijn berichten.
Het gaat niet om een groot bedrag, maar het valt me zo tegen dat een leverancier helemaal niet meer reageert op mijn vragen. Dat versterkt de angst om vooruit te betalen en maar weer over te stappen op rembours, ook al betekent dat extra kosten.
Ben ik de enige met een slechte ervaring met prijzenstunters.nl?

wimon

Re: www.prijzenstunters,nl

Ongelezen bericht door wimon »

Ruud,

heb je nu uiteindelijk het bestelde product geleverd gekregen.

RuudKon

Nee, ik heb niets ontvangen. Maar erger nog: ze reageren geheel niet op mijn e-mails! Erg frustrerend.

RuudKon

In aanvulling op bovenstaande:
Op de website van prijzenstunters.nl is de identiteit van de verkopende partij, noch zijn adres vermeld. Dit is een overtreding van de wet:
BW7, afdeling 9A (Overeenkomsten op afstand), artikel 46c (verstrekken van gegevens aan wederverkoper), lid 1., aanhef en sub a luiden:

1. Tijdig voordat de koop op afstand wordt gesloten, moeten aan de wederpartij met alle aan de gebruikte techniek voor communicatie op afstand aangepaste middelen en op duidelijke en begrijpelijke wijze, de volgende gegevens worden verstrekt, waarvan het commerciële oogmerk ondubbelzinnig moet blijken:
a. de identiteit en, indien de koop op afstand verplicht tot vooruitbetaling van de prijs of een gedeelte daarvan, het adres van de verkoper;

prijzenstunter.nl kan zich nu de luxe permitteren om mij links te laten liggen. Dus kopen met vooruitbetaling op een site zonder naam, adres en telefoonnummer kunnen we beter NIET doen.

wimon

Ongelezen bericht door wimon »

Enkele tips die uiteindelijk bij mij wél werkten.

Als eerste:
Na wat speurwerk op het internet.
Eigenaar www.prijzenstunters.nl is Dhr Gijsbert Heikamp
Ook bereikbaar op +31 (0)627445555
Of via heikamp@gmail.com.

www.prijzenstunters.nl staat ingeschreven bij de kamer van koophandel onder. Compart Trading BV Einsteinstr 46 3902 HN Veenendaal.
Telefoon 0318-503233

Ik heb hem net zolang gestalkt dat hij mij uiteindelijk een vergelijkend product die ik besteld had "zonder morren :lol: " toezond.

Nadat ik achter zijn naam ben gekomen heb ik hem steeds bij zijn naam genoemd in de E-mail en via zijn voicemail. Dit laatste gaf volgens mij de doorslag. Hij dacht natuurlijk anoniem te blijven, mooi niet :!:

Voor de volledigheid er vanuitgaande dat hij in Veenendaal woont. Er bestaan maar acht G. Heikamp in Veenendaal en mogelijk maar één die Gijsbert heet. Kijk de telefoongids.nl er maar op na.
Ik hoop dat je wat heb aan bovenstaande info.

Suc 6 met de strijd tegen het onrecht en hou ons op de hoogte. :evil:

RuudKon

Beste Wim,

Hartelijk dank voor je moeite en aanwijzingen. Ik ga het proberen.

Wel jammer dat het zo moet en iemand moedwillig misbruik maakt van het feit dat we makkelijk en goedkoop op internet willen winkelen en het zo voor andere webwinkels verpest.
Zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf: ik heb al vaak bij webwinkels gekocht, vaak met vooruitbetaling en met goede ervaringen (behalve bij prijzenstunters.nl dus).

Groetjes,
Ruud

michielsc

Ongelezen bericht door michielsc »

Vorige week zondag een bestelling geplaatst en netjes betaald op maandag. Woensdag gemaild of de betaling ontvangen was. Geen reactie.
Nu maar een mailtje gestuurd naar verkoop@prijzenstunters.nl en zijn gmail email om te kijken of dit een reactie geeft.
Al met al geeft dit een slecht gevoel....
wordt vervolgd

*Edit*:
maandag: het pakketje ligt netjes in de brievenbus. Gelukkig me voor niets druk gemaakt.

De communicatie mag echter beter.

Ron.K

Ongelezen bericht door Ron.K »

Op woensdag 28 mei 2008 heb ik bij Prijzenstunters.nl twee grotere accu's besteld voor mijn JVC videocamera. Dit scheelde zeker 50% met andere sites voor dezelfde accu's. Ik heb betaald via Paypal. Naderhand toch wat twijfel ivm goedkope prijs en via internet bekeken welke ervaringen met heeft met dit bedrijf. Ik schrok wel van de vele negatieve beoordelingen en ervaringen :shock: . Ik zeg eerlijk; Als ik dit van te voren had gelezen , had ik daar niet besteld. Ik had mij voorgenomen om niet gelijk in de stress te springen, 14 dagen te wachten en dan te gaan reageren.

Groot was mijn verbazing en blijdschap dat vanmiddag (29 mei 2008), dus binnen 24 uur, beide accu's werden geleverd. Echt TOP!! :D

Het is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf, maar heb deze nu dus aan mijn favorietenlijst toegevoegd. De accu's staan nu in de oplader, mocht het tegen vallen dan zal ik dit zeker aangeven.

Doordat ik de eerdere (negatieve) berichtgevingen mbt tot dit bedrijf had gelezen, voelde ik me nu toch een beetje geroepen om deze zeer positieve ervaring te melden. Bij deze dus.

vr.groet,

Ron K.
Ps: Voor de sceptici; Nee, ik heb geen familie, vrienden etc of aandelen bij deze firma :!:

Superman1

Ongelezen bericht door Superman1 »

Ik heb nu voor de 4de keer iets besteld bij prijzenstunter.nl en toen las ik al die negatieve reacties en dacht errst o jee, maar het was al 3 keer goed gegaan dus afwachten maar .
Op maandag betaald en de andere dag kreeg ik het bestelde weer netjes afgeleverd.
Dus ik ben echt nog steeds zeer tevreden met prijzenstunter.nl en zou er zo weer wat bestellen als ik weer wat nodig heb.
Ik heb er echt goede ervaring mee .
Dus dikke duim verdient. :D :D :D

Gesloten