LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.redcoon.nl / redcoon incaseert maar levert niet !
www.redcoon.nl / redcoon incaseert maar levert niet !
Let op als je via redcoon.nl / redcoon een leuke deal gevonden denkt te hebben ! Je besteld, je betaald en je wacht, en een week later blijkt het product niet meer voor dat leuke bedrag van die leuke deal leverbaar te zijn en wordt een alternatief aangeboden ! Na het vergelijken van de prijs van het alternatief blijkt dat dit alternatief weer in verhouding tot andere webshops VEEL duurder blijkt te zijn !
Ze werven je dus als klant door als goedkoopste op de vergelijkingssites te staan en incasseren vervolgens het volledige (!) bedrag om later (meer dan 1 week !) alsnog NIET te leveren : Tot onze spijt moeten wij je helaas mededelen dat wij je bestelling zullen moeten laten vervallen. Het is niet meer mogelijk om het artikel nog bij je te leveren. Je kunt ook zelf een alternatief uitzoeken op onze website
Uit navraag bij andere webshops en de fabrikant (!) blijkt dat het artikel nog gewoon voorradig is en dus ook nog gewoon verkrijgbaar is ! Dus mijn advies : Koop Niet Bij REDCOON.nl !
Ze werven je dus als klant door als goedkoopste op de vergelijkingssites te staan en incasseren vervolgens het volledige (!) bedrag om later (meer dan 1 week !) alsnog NIET te leveren : Tot onze spijt moeten wij je helaas mededelen dat wij je bestelling zullen moeten laten vervallen. Het is niet meer mogelijk om het artikel nog bij je te leveren. Je kunt ook zelf een alternatief uitzoeken op onze website
Uit navraag bij andere webshops en de fabrikant (!) blijkt dat het artikel nog gewoon voorradig is en dus ook nog gewoon verkrijgbaar is ! Dus mijn advies : Koop Niet Bij REDCOON.nl !
Re: www.redcoon.nl / redcoon incaseert maar levert niet !
Beste R.Coon,
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.
Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.
Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum.
Helaas hebben wij in jouw geval het bericht ontvangen dat wij het product niet meer ontvangen in een afzienbare tijd vanuit onze leverancier.
Hierdoor hebben wij helaas je bestelling moeten laten vervallen.
Je hebt de mogelijkheid om naast het geboden alternatief zelf een alternatief uit te zoeken via onze website.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!
Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.
Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.
Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum.
Helaas hebben wij in jouw geval het bericht ontvangen dat wij het product niet meer ontvangen in een afzienbare tijd vanuit onze leverancier.
Je hebt de mogelijkheid om naast het geboden alternatief zelf een alternatief uit te zoeken via onze website.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team
Betaal 1 of 2 euro meer en koop ergens anders. Echt waar trap er niet in. Zo lang het goed gaat is het leuk bestellen bij redcoon en je bent soms wel 10 euro goedkoper uit ( ja lekker he). Als er iets misgaat dan regelen ze het zelf onderling wel en hoort u niets. Dan mag u lange dagen (of weken) mailen/bellen zonder respons of een reactie waar u niets aan hebt. Misschien ben ik ongeduldig maar er zijn genoeg bedrijven waar men graag u als klant heeft en behoudt en die er dus boven op zitten. Redcoon is zo groot inmiddels. die intereseert een paar klantjes meer of minder niet!!! En ergens begrijp ik hun nog wel . het is hardcore business maar geloof me ..daar wil je dan echt niet graag bestellen. dat denk je alleen als je het minimale financieel voordeel ziet
Overal gaat er weleens wat mis, de vraag is hoe gaat je er als bedrijf mee om?
Nou bij redcoon is dat heel simpel: Als klant kun je in de bruine derrie zakken.
Had een laptop+tas besteld. De bezorger heeft een truc toegepast die je voorbij zou kunnen komen in het programma: "oplichters ontmaskert".
Ik had het pakket bij het bedrijf waar ik werkzaam ben laten zenden. Daar moest de bezorgen 2 pakketten van diverse leveranciers afleveren. Waaronder mijn betselling van redcoon.
Op de pakbon die getekend moet worden staat geen duidelijke specificatie, of persoonlijke adresseering. Wel staat er in kleine lettertjes: colli:2. De bezorger levert 1 pakket, daar wordt voor getekend, en drukt de laptop+tas achterover.
Ik heb de bezorger hiermee geconfronteerd die zeer zenuwachtig een onconcreet, onsamenhangend verhaal vertelde. Bij navraag van collega's en in een gesprek met de collega die had getekend en de bezorger, viel deze weer door de mand.
Vanaf het begint heb ik contact opgenomen met redcoon. Omdat er volgends de track-en-trace geleverd was, wilde ik die hantekening weleens zien. Redcoon zou deze mailen, na meerde malen hier naar te vragen. Niets ontvangen. Ook verspak de redcoon medewerkster zich, dat haar collega een fout had gemaakt in de procedure. En dus later was actie was ondernomen. Daarna had ik een termijn met een service medewerker afgesproken, omdat redcoon wachtte op reactie van GLS. Ik zou daarna mijn geld terug krijgen. Toen ik na de termijn weer contact opnam met redcoon waren ze teruggekrabbeld, en zou ze nooit een termijn hebben afgesproken. Ik heb ze nogmaals de gelegenheid gegeven, maar krijg alleen ontwijkende antwoorden.
Dus nu geen geld terug en geen laptop.
Overal gaat er weleens wat mis, de vraag is hoe gaat je er als bedrijf mee om?
Nou bij redcoon is dat heel simpel: Als klant kun je in de bruine derrie zakken.
Had een laptop+tas besteld. De bezorger heeft een truc toegepast die je voorbij zou kunnen komen in het programma: "oplichters ontmaskert".
Ik had het pakket bij het bedrijf waar ik werkzaam ben laten zenden. Daar moest de bezorgen 2 pakketten van diverse leveranciers afleveren. Waaronder mijn betselling van redcoon.
Op de pakbon die getekend moet worden staat geen duidelijke specificatie, of persoonlijke adresseering. Wel staat er in kleine lettertjes: colli:2. De bezorger levert 1 pakket, daar wordt voor getekend, en drukt de laptop+tas achterover.
Ik heb de bezorger hiermee geconfronteerd die zeer zenuwachtig een onconcreet, onsamenhangend verhaal vertelde. Bij navraag van collega's en in een gesprek met de collega die had getekend en de bezorger, viel deze weer door de mand.
Vanaf het begint heb ik contact opgenomen met redcoon. Omdat er volgends de track-en-trace geleverd was, wilde ik die hantekening weleens zien. Redcoon zou deze mailen, na meerde malen hier naar te vragen. Niets ontvangen. Ook verspak de redcoon medewerkster zich, dat haar collega een fout had gemaakt in de procedure. En dus later was actie was ondernomen. Daarna had ik een termijn met een service medewerker afgesproken, omdat redcoon wachtte op reactie van GLS. Ik zou daarna mijn geld terug krijgen. Toen ik na de termijn weer contact opnam met redcoon waren ze teruggekrabbeld, en zou ze nooit een termijn hebben afgesproken. Ik heb ze nogmaals de gelegenheid gegeven, maar krijg alleen ontwijkende antwoorden.
Dus nu geen geld terug en geen laptop.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 apr 2015 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
UPDATE:daarnet om 21:47 krijg ik een sms van extra@home dat ze morgen mijn koelkast komen brengen terwijl ik duidelijk WOENSDAG afgesproken heb en dit is van beiden kanten 3x herhaald. Het kostte ook mij ongeveer 15 belletjes van totaal 1 uur (mijn kosten) om ze te bereiken . Moet ik extra@home nu weer helemaal platbellen op mijn kosten of moet ik thuis gaan zitten wachten morgen?!!! (toevallig heb ik nog een paar uur vrij).
Ook mijn koelkast leek verdwenen. geen info van redcoon. bij extra@home kreeg ik na wat aandringen toch te horen dat er een manko was. (koelkast of verpakking is dus ..mogelijk bij transport of eerder... beschadigd). Mij is niet duidelijk door wie maar dat maakt niet uit verder.
Ook mijn koelkast leek verdwenen. geen info van redcoon. bij extra@home kreeg ik na wat aandringen toch te horen dat er een manko was. (koelkast of verpakking is dus ..mogelijk bij transport of eerder... beschadigd). Mij is niet duidelijk door wie maar dat maakt niet uit verder.
UPDATES: woensdag 28 april. bezorgers komen koelkast brengen en sprinten er van door. Ik bekijk de doos. 3 scheuren. Ik maak 1 zijde open : 2 fikse deuken. Ik had mijn gezin dus weer leuk nieuws te vertellen. Na plusminus een uur bellen (mijn kosten) extra@home gesproken. ondertussen tussen al mails naar redcoon en extra@home gedaan . Allerlei info moest ik invullen en opsturen met fotos. Dat gedaan!
29 april de gesloopte koelkast wordt opgehaald
3 mei..smsjes dat de koelkast morgen wordt geleverd
4 mei chauffeurs onderweg
4 mei koelkast wordt geleverd tussen 08.45 en 11.45 Eer kwam dus niemand opdagen dus ik ben gaan mailen. Redcoon mailt terug dat de vervoerder beweert mij gebeld te hebben en de voicemail ingesproken. voice mail staat zoiezo niet aan maar tussen 13:00 en 13:30 was ik even moeilijker bereikbaar.
redcoon vertelt verder niet wat er aan de hand is maar aan de hand van tracktrace zie ik:
1-5-2015:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
1-5-2015:
4-5-2015:
Voorgemelde zending gedeeltelijk niet aangetroffen
ik ben weer aan het mailen want extra@home is haast onmogelijk te bereiken en nog steeds geen koelkast na 2 weken en geen enkele compensatie whatsoever!
groeten
29 april de gesloopte koelkast wordt opgehaald
3 mei..smsjes dat de koelkast morgen wordt geleverd
4 mei chauffeurs onderweg
4 mei koelkast wordt geleverd tussen 08.45 en 11.45 Eer kwam dus niemand opdagen dus ik ben gaan mailen. Redcoon mailt terug dat de vervoerder beweert mij gebeld te hebben en de voicemail ingesproken. voice mail staat zoiezo niet aan maar tussen 13:00 en 13:30 was ik even moeilijker bereikbaar.
redcoon vertelt verder niet wat er aan de hand is maar aan de hand van tracktrace zie ik:
1-5-2015:
1-5-2015:
4-5-2015:
Voorgemelde zending gedeeltelijk niet aangetroffen
ik ben weer aan het mailen want extra@home is haast onmogelijk te bereiken en nog steeds geen koelkast na 2 weken en geen enkele compensatie whatsoever!
groeten
wederom een update: redcoon naar extra@home laten bellen. extra@home zouden mij gebeld hebben (zoiezo te laat) maar zij hebben mij niet gebeld en ook geen voicemail ingesproken.
Leugens keer op keer en ik kan er nog een paar voorbeelden van geven als ik dat nog niet hier gedaan had.
4 mei zending dus "gedeeltelijk" niet aangetroffen bij extrahome terwijl redcoon het wel verstuurd zou hebben.
5 mei geen levering
6 mei te druk
7 mei WEDEROM EEN KOELKAST MAAR DEZE KEER "MAAR 1 DEUK".
mijn vrouw start een chatsessie met redcoon. redcoon vraagt of we akkoord gaan met een korting.
Van Redcoon meneer "x" krijg ik een mail om WEDEROM formulieren in te vullen opsturen/ scannen enz met een aantal fotos erbij van de beschadig aan de koelkast en of verpakking enz
Wij zijn er inmiddels al lange tijd klaar mee. Klaar voor verdere stappen en nooit meer extra@home en redcoon
Leugens keer op keer en ik kan er nog een paar voorbeelden van geven als ik dat nog niet hier gedaan had.
4 mei zending dus "gedeeltelijk" niet aangetroffen bij extrahome terwijl redcoon het wel verstuurd zou hebben.
5 mei geen levering
6 mei te druk
7 mei WEDEROM EEN KOELKAST MAAR DEZE KEER "MAAR 1 DEUK".
mijn vrouw start een chatsessie met redcoon. redcoon vraagt of we akkoord gaan met een korting.
Van Redcoon meneer "x" krijg ik een mail om WEDEROM formulieren in te vullen opsturen/ scannen enz met een aantal fotos erbij van de beschadig aan de koelkast en of verpakking enz
Wij zijn er inmiddels al lange tijd klaar mee. Klaar voor verdere stappen en nooit meer extra@home en redcoon
Tom, gewoon de koop ontbinden en je geld terug eisen plus alle belkosten.
Dank je Olaf. Ja dat zou ik inderdaad (en veel meer mensen moeten doen). Deze koelkast is dus 17 april besteld (afleverdatum 19 april) en de oude staat buiten en is echt versleten. Wij zijn hier echt niet zo moeilijk maar ze willen ook niet tegemoet komen. ze willen alleen van al het beschadigd spul af. bij extrahome gaat er ook gewoon veel te veel mis denk ik. Morgen maak ik weer fotos en stuur ze op en kijk wel wat ze aanbieden. als het tegenvalt kan ik alleen nog andere lieve kopertjes waarschuwen voor deze praktijken. Deze zaak winnen met al mijn bewijs hier zal niet moeilijk zijn maar toch veel tijd en stress kosten. in de winkel krijg je nog gewoon 100 eurie korting op een beschadigde machine waar ze anders nooit vanaf komen maar we zullen zien.
Nu ik er over nadenk wordt ik weer kwaad. machine al door tientallen handen gegaan en telkens niemand die ziet dat het beschadigd is. redcoon ziet niets. extrahome ziet niets. wij zien het direct en vallen om van verbazing dat ze het op durven te sturen
Nu ik er over nadenk wordt ik weer kwaad. machine al door tientallen handen gegaan en telkens niemand die ziet dat het beschadigd is. redcoon ziet niets. extrahome ziet niets. wij zien het direct en vallen om van verbazing dat ze het op durven te sturen
-
Ik heb vorige week donderdag iets besteld en het is zaterdag al geleverd.
Keurig zonder gedoe. Het kan dus wel.
Keurig zonder gedoe. Het kan dus wel.
Dat recht heeft u helemaal niet. Als TS het wenst dan zult u moeten leveren. Het staat TS uiteraard ook vrij om dit product elders te kopen en het verschil op u te verhalen.redcoonnl schreef:Helaas hebben wij in jouw geval het bericht ontvangen dat wij het product niet meer ontvangen in een afzienbare tijd vanuit onze leverancier.