LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rechtoprecht
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2011 21:56

www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Ongelezen bericht door rechtoprecht »

Geachte medemens,

Bij deze wil ik u waarschuwen voor de webwinkel van sneakzshop.com en wel om de volgende reden:

Op de webwinkel worden schoenen verkocht waarbij staat dat ze op voorraad zijn. Na bestelling en lang wachten op de levering blijkt echter dat de schoenen niet op voorraad waren en dus niet geleverd konden worden. Helaas moet je bij bestelling direct geld overmaken. Wanneer je dit in vertrouwen heb gedaan is je geld weg, maar heb je ook geen schoenen. Een vervelende situatie, maar dat is een probleem dat opgelost kan worden...tenminste...dat denk je.
(PS: om erachter te komen dat de schoenen niet op voorraad zijn moet je via vele omwegen contact weten te leggen met het bedrijf)
Om contact te krijgen met de klantenservice moet je e-mailen, maar e-mails worden niet beantwoord. Ook het telefoonnummer dat op de website staat vermeld is onbereikbaar. Nou blijkt op internet zelfs dat het hele pand (dat op internet vermeld staat als de winkel) te huur staat bij een makelaar? Het is dus haast onmogelijk om te informeren hoe het met de bestelling gaat en waar en hoe je je geld terugkrijgt.

Na eerdere berichten heb ik inmiddels netjes mijn geld teruggekregen. Erg fijn dat deze webwinkel moeite heeft gedaan om de zaken goed af te handelen. Wel een tip voor het bedrijf om de informatie en de communicatie naar de klant toe duidelijker te maken.
Laatst gewijzigd door rechtoprecht op 05 okt 2011 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Now.. de registrar is hier heel zorgvuldig geweest.
Nep naam, nep adres... http://whois.domaintools.com/sneakzshop.com

Contact is alleen een webformulier.

KVK info lijkt correct:
Naam: Sneakz
Vestigingsadres: Sint Jacobsstraat 17
Vestigingsplaats: 8911HS Leeuwarden
Internetadres: www.sneakznl.com
KvK-nummer: 01130202
Vestigingsnummer: 000014632578
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Dit omdat op hun 'about us' pagina staat:
Sint Jacobsstraat: 17
8911 HS Leeuwarden
The Netherlands
Tel: 058-8700002
Email: [email protected]
Kvk nr: 01130202
BTW nr: NL0025196285
Trouwens leuk - op Google Maps zie je dat op bovenstaand adres wel een winkel is gevestigd - Sneakz.

Alleen - de vermelde website bij de KVK is dan weer onjuist - deze is nog vrij: http://whois.domaintools.com/sneakznl.com

De site is zo ontzettend incompleet - geen leveringsvoorwaarden bijvoorbeeld..
Dit is een aardig voorbeeld van hoe het niet moet.

Ik zou overwegen langs te gaan - print je bestelling en betalingsbewijs uit - en eis daar je geld terug, danwel de goederen.

rechtoprecht
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2011 21:56

Re: www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Ongelezen bericht door rechtoprecht »

Bedankt voor deze nuttige informatie!

Heb nu ieder geval een e-mail adres van de bedrijfseigenaar.

Er is inderdaad veel informatie niet te vinden op de site. Helaas was ik zo stom om na het checken op google en kvk te vertrouwen dat het bedrijf goede zaken doet. Helaas is dit niet het geval.

Nog een leuk feitje: Op google maps zie je inderdaad de voorgevel van de winkel sneakz, maar wanneer je het adres op google intikt blijkt het pand in de verhuur te staan via een makelaar.

Edit: heb een mail ontvangen van het bedrijf waarin ze vermelden het geld teruggestort hebben, maar nog niks ontvangen. Nog een paar dagen wachten en hopen dat ze het netjes afhandelen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

rechtoprecht schreef: Edit: heb een mail ontvangen van het bedrijf waarin ze vermelden het geld teruggestort hebben, maar nog niks ontvangen. Nog een paar dagen wachten en hopen dat ze het netjes afhandelen.
Geef dat dan een dag of 3.
Banken willen niet al te vlot zijn met geld overmaken (rente trekken)

coolcatje
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2011 21:00

Re: www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!

Ongelezen bericht door coolcatje »

ik heb er ook wat besteld en had volgens de site de schoenen deze week moeten ontvangen
op geen enkele manier te bereiken, telefoon en e-mail niet. Via facebook ook niet.
begin nu toch ook te denken dat ik opgelicht ben.

heel fijn dit

Gesloten