LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.snelstebieder.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met de veilingsite www.snelstebieder.nl
Zijn er mensen die de gekochte items hebben thuis gekregen?

Gert

jamesDoom
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 08:21

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jamesDoom »

Hallo daar. Ik kwam toevallig een opmerking tegen over snelstebieder op google. Ik heb ook altijd mijn bedenkingen gehad totdat ik het maar eens moest proberen. Nooit wat gewonnen natuurlijk maar ... heb het de afgelopen 2 weken nog eens getest met wat meer credits en heb toch al 3 dingen voor erg weinig geld gekocht. Zo heb ik momenteel een samsung led tv, een espresso machine en een wii op de kop getikt bij ze voor erg weinig geld. Nou ja ... je moet wel credits kopen maar was toch nog een stuk goedkoper uit dan normaal. Voor de led tv heb ik incl. verzendkosten maar 748,20 betaald. Voor de espresso maar 218,60 .

Dus ik kan bevestigen dat de website wel echt werkt !! ik hoop ook dat ze nog een tijdje blijven want mn vrouw wil nog een nieuwe wasmachine ... hihi

p.s. ik heb 520 credits moeten kopen voor 165 euro in totaal... maar ja die heb ik er met gemak weer uit gehaald.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Zo kan ik ook altijd wel verhalen opnoemen met loterijen.. er zullen altijd mensen zij die er winst op maken.. maar 90% zal alleen geld inleveren en de kas van de eigenaren spekken

Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Ik hoop dat er meer mensen reageren om op die manier erachter te komen of de website echt betrouwbaar is of niet.

Bij voorbaat dank
Gert

snoepie_me
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 16:50

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door snoepie_me »

Aan Gert en Pindakaaspotje ....

Gert, ik speel al een tijdje mee en heb al 6 items op de kop getikt voor weinig.
Je kunt het vertrouwen echt waar. Ik ga Pindakaaspotje niet afkatten want dat heeft weinig zin.

Pindakaaspotje, laat me raden ... je hebt 10 euro verloren ahhhhh wat jammer

Ik heb reeds 8000 credits gekocht en 6 items gewonnen. Heb hiermee +/- 1500 euro bespaard. Familie en vrieden zeuren me aan de kop om ook voor hun te winnen. Maar ja ... je kunt nooit 100% win kans geven omdat er veel meer fanatieke spelers zijn met veel credits.. Ik heb ook een hoop geld erin gestoken maar uiteindelijk dubbel en dwars terug verdient.

Nou snelstebieder .. hoop dat je nog even online blijft, want als het aan bepaalde stakkers ligt (zal geen naam noemen) zal het wel rustiger worden.

Bij deze dus : zijn wel betrouwbaar uit eigen ervaring !

gr snoepie

karelvda
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 17:52

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door karelvda »

Hallo allemaal,

Mij ervaringen zijn dat het soms lijkt alsof het niet klopt maar het klopt wel degelijk. Ik heb diverse produkten via de veiling weten te kopen en dat heeft mij en mijn zoon veel plezier bezorgt. Tuurlijk lijkt het raar als je voor de eerste keer mee doet... Ik heb ook mijn twijfels gehad... maar het is net zoals snoepie schrijft.

Dus aan alle nog komende negatieve berichten ... ik weet wat het werkelijk is en doe nog lekker mee ! klaar !

Een tevreden bieder !

kareltje

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Nou ik heb nog nooit meegedaan aan dit soort verkapte loterijen (op zich apart dat hiervoor geen vergunning nodig is)

Ook heel erg opmerkelijk dat er opeens 4 personen komen vertellen dat de site zo goed is.. allemaal vandaag aangemeld en 1 bericht geplaatst, komen jullie toevallig allemaal teglijk langs op dit forum?

:shock: Of zou het allemaal toch van hetzelfde IP-adres afkomen :)



Overigens wil ik ook niet zeggen dat het niet klopt... maar bedenk wel dat deze eigenaren hun spulletjes echt niet te goedkoop de deur uitdoen... ze maken er bakken met winst op, (is volledig ondoorzichtig hoeveel geld er achter blijft).

witte angora
Berichten: 30847
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ken dat systeem wel, is precies hetzelfde als bidrivels

Daar koop je bids voor 50 cent per stuk, maar als je zo'n bid gebruikt gaat het bod 1 cent omhoog.

Dus als er 100 keer geboden is, dan kost het ding nog steeds 1 euro, maar heeft het bedrijf er al 50 gevangen.

Zo kan een camera die een adviesprijs (dus niet de winkelprijs) van 1300 euro heeft verkocht worden voor zogenaamd 200, terwijl het bedrijf 10.000 euris gevangen heeft, + de 200 die de laatste bieder nog moet betalen.

Degene die het ding voor die 200 weet te kopen terwijl hij maar één keer geboden heeft is spekkoper, de 19.999 voorgangers die ieder 50 cent betaald hebben om 1 cent te mogen bieden hebben dik, maar dan ook dik verloren...

Oftewel: trap er niet in!!!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jor »

Pindakaaspotje schreef:
Ook heel erg opmerkelijk dat er opeens 4 personen komen vertellen dat de site zo goed is.. allemaal vandaag aangemeld en 1 bericht geplaatst, komen jullie toevallig allemaal teglijk langs op dit forum?

:shock: Of zou het allemaal toch van hetzelfde IP-adres afkomen
Dat zal later misschien nog blijken.
Het opzettelijk verhullen van de afkomst van berichten is niet toegestaan.
Laatst gewijzigd door jor op 30 dec 2009 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

InternetOnderzoeker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2009 22:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

SnelsteBieder.nl lijkt niet echt.

SnelsteBieder.nl heeft sinds een aantal dagen ineens sneller oplopende prijzen. Dat is ons in ieder geval opgevallen. Dan komt het geloofwaardiger over. Dan zijn er nog andere opvallende zaken op de website te bespeuren. Zeker ook de positieve reacties op de start van dit onderwerp mbt SnelsteBieder.nl lijken direct verband te houden met de belanghebbende(n) van de SnelsteBieder.nl!

Kortom, ziet eruit dat de bezoeker er niet wijzer van wordt...

Dus kijk uit wat je doet met je geld! :wink:

witte angora
Berichten: 30847
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Internetonderzoeker, u registreert zich, en reeds na 13 minuten zet u hier een post neer.

Wat u onderzoekt weet ik niet, of de uitkomst betrouwbaar is betwijfel ik. Ook al ben ik het in principe met de strekking van uw post eens. Maar waarom internetonderzoeker genoemd als je dat niet bent, en waarom voorzichtige conclusies hier neerzetten als je echt een internetonderzoeker bent, want een echte onderzoeker onderzoekt eerst alles, pas als er definitief zekerheid is worden er al dan niet conclusies getrokken.

Uw onderzoek is nog lang niet afgerond en toch meent u conclusies neer te kunnen pennen en denkt u gerechtigd te zijn adviezen te kunnen geven.

En wie zijn die 'ons' eigenlijk. Meervoudige persoonlijkheidsstoornis?

U bent compleet ongeloofwaardig, ook al sta ik op zich achter de strekking van uw post. Ik heb het idee dat u zich internetonderzoeker noemt alleen maar om uzelf een autoriteit aan te meten die u niet hebt en niet verdient. Gauw veranderen die nick, is het beste advies wat ik u op het ogenblik kan geven.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jor »

internetonderzoeker is misschien niet de meest toepasselijke nickname, een ander kan denken dat je een autoriteit bent op dit gebied.Toch zie ik ook wel nadelen bij deze zaak. Nu al conclusies trekken is echter nog veel te vroeg.

witte angora
Berichten: 30847
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Nu al conclusies trekken is echter nog veel te vroeg.
Jawel Jor, maar als je een van mijn voorgaande posts ziet in dit topic, over bidrivels, is exact hetzelfde, dan heb je niet veel méér nodig om voor jezelf een conclusie te trekken, los van de vraag of het bedrijf al dan niet betrouwbaar is.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door wolk4life »

:lol: bidrivals.... afschuwelijk ook...

Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Hallo allemaal.
Heb wat lopen speuren op internet,
Wat opvalt is dat wanneer je de omschrijving letterlijk intoetst op google je vaak op unieke website terrecht komt zoals Wehkamp. Ook de foto's zijn hetzelfde.

Verder is een groot gedeelte van de leveringsvoorwaarden 1 op 1 overgenomen van Budson (http://www.budson.com).

Wat ook opvalt is dat je op de site van snelste bieder geen enkele informatie aantreft over het bedrijf, waar het gevestigd zit.

Ook in een mail die ik heb ontvangen van "snelstebieder" stong geen naam of iets dergelijks.

Verder staat onderaan de site de naam van Webhostnoord. De site van webhostnoord is uit de lucht.

Het KvK nummer is van het bedrijf "caracoustics" te Overschild waarvan de website ook offline is.

Overigens gaat in tegenstelling tot andere sites bij snelste bieder de prijs met 10cent omhoog per bieding.
Beamers die een winkelwaarde hebben van 2500 euro gaan weg voor 350 euro (net als alle andere dure spullen, heel vreemd allemaal precies op 350 euro)
350 euro is 3500 biedingen. 100 credits kosten 50 euro. 35 x 1750 euro.
Dus mijnziens kan het helemaal niet uit.

Ik hoop dat er nog meer mensen reageren met ervaringen van deze site.

Groeten,
Gert

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jor »

witte angora schreef:
Jawel Jor, maar als je een van mijn voorgaande posts ziet in dit topic, over bidrivels, is exact hetzelfde, dan heb je niet veel méér nodig om voor jezelf een conclusie te trekken, los van de vraag of het bedrijf al dan niet betrouwbaar is.
Ben ik helemaal met je eens, ik dacht meer of dit bedrijf nu wel of niet betrouwbaar was :wink:
De ongein van bidrivels en aanverwante systemen zijn aan mij niet besteed.

snelstebieder_admin
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2009 10:56

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door snelstebieder_admin »

---
Laatst gewijzigd door snelstebieder_admin op 06 jan 2010 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door wolk4life »

lekker klantvriendelijk zijn de admin van jullie zeg.
Jullie horen ten allen tijde nog enigzins normaal te reageren.
Als dit jullie communicatie is. mogen jullie eerst maar eens wat trainingen daar op gaan nemen. :idea:

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Wat mij betreft mag iedereen weten hoe hij of zij haar geld verdient.. zal mij het een rotzorg zijn of dat over de rug van sommige (later opeens zielige) mensen gaat. Ik kies er alleen voor het op een eerlijke manier te doen.. heeft niks met jaloezie te maken

Feit is en blijft dat het een verkapte loterij is, (verkapte oplichting ;)) alleen is bij dit bedrijf totaal geen inzicht in de winstkans of uberhaupt enige contactgegevens van het bedrijf.. Toch heel erg vreemd.. daarom kan ik niet anders dan concluderen dat er hoogstwaarschijnlijk iets toch niet helemaal 100% in elkaar zit.

Nogmaals wil ik best geloven dat er prijzen worden uitgekeerd, maar ik denk dat je uiteindelijk toch veel te veel betaalt voor je spulletjes... Maar het is de keus van iedereen afzonderlijk of hij hier aan meedoet... als je het ziet als iets leuks :shock: om aan mee te doen moet je het vooral doen, maar om echt goedkope dingen te scoren kan je beter niet mee doen.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

,

Let op dit hangt tegen oplichting aan :

Het gaat niet zoals je zou denken dat het gaat. Er zijn computerprogramma´s actief die het bieden automatisch sturen.

Als de uiteindelijke verkoopprijs te laag dreigt te worden, bieden die computerprogramma´s automatisch, en op het allerlaatste moment, opnieuw.

Pas als ze zeker weten dat de inkoopprijs van het apparaat dubbel en dwars is betaald, wordt het toegestaan om een bieding door te laten lopen en het apparaat kan "verkocht" worden.

De winst zit natuurlijk in de nutteloze biedingen a 50 eurocent.

Die computerprogramma´s worden onder nicknames ingezet zodat het normale gebruikers lijken.

Als je een aantal van deze velingen volgt zul je zien dat sommige "gebruikers" belachelijk veel biedingen, en allemaal op de laatste seconde, genereren.

Gesloten