LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.winkeltjevanjan.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
olemla
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2010 10:45

www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door olemla »

Op 6 juni heb ik een aantal artikelen besteld via de website van Winkeltjevanjan.
Het was bedoeld als presentje voor iemand anders en ik had ook aangegeven op het bestelformulier waar het afgeleverd moest worden. Vervolgens ontving ik de artikelen op mijn eigen adres. Kan gebeuren, dus contact opgenomen en mijn pakketje een dag later teruggestuurd naar Winkeltjevanjan.
Acht dagen later is het pakketje nog steeds niet afgeleverd en dus maar weer eens gemaild. Antwoord was dat ze mijn pakketje pas gisteren (8 dagen later!) hadden ontvangen en direct doorgestuurd hadden. Tevens werd erbij verteld dat ik het pakketje ook zelf had kunnen doorsturen. Daarop reageerde ik dat ik dan extra kosten had moeten maken en nu komt het mailtje wat ik daarop ontving:

"Het blijkt dus de juiste beslissing te wachten tot het pakketje terug kwam , hadden we eerder een nieuw pakketje weggestuurd, hadden we het andere nooit meer teruggekregen.
U heeft het standpunt : jullie hebben een fout gemaakt dus je moet er voor bloeden. Nu ziet U het resultaat.
Voordat U zich nog meer opwindt: het gaat om een vlaggetje en niet om de aankoop van een auto of een huis.
Een vriendelijk verzoek : koop nooit meer iets bij ons."


En dit schrijft de eigenaar (Jan Teunissen) van
Winkeltje van Jan, de gezellige webwinkel

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Wat een opmerking!! Bedankt voor de tip.

Trulli@Lotus
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2010 14:09

Re: www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door Trulli@Lotus »

Praat me niet over deze fijne winkel. Wind mei iets besteld en nog steeds niets binnen. Een berichtje op het gastenboek achter gelaten dat ik ontevreden was, maar dat hebben ze netjes herschreven. Dit hebben ze volgen eigen zeggen gedaan om mij te beschermen.
Toch maar even aangifte gedaan van valsheid in geschrifte. De recherche is er mee bezig in ieder geval. Wordt vervolgt.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Trulli@Lotus schreef:Praat me niet over deze fijne winkel. Wind mei iets besteld en nog steeds niets binnen. Een berichtje op het gastenboek achter gelaten dat ik ontevreden was, maar dat hebben ze netjes herschreven. Dit hebben ze volgen eigen zeggen gedaan om mij te beschermen.
Toch maar even aangifte gedaan van valsheid in geschrifte. De recherche is er mee bezig in ieder geval. Wordt vervolgt.
hahahaha... valsheid in geschrifte.. proest. Kom op zeg, de politie heeft wel wat anders te doen

karelishier
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 sep 2010 12:47

Re: www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door karelishier »

olemla schreef:Voordat U zich nog meer opwindt: het gaat om een vlaggetje en niet om de aankoop van een auto of een huis.
Een vriendelijk verzoek : koop nooit meer iets bij ons."

Wat een helden opmerking! Respect, gewoon aanpakken dit soort zielige zeur mensen. Extra kosten..wat een drama..

winkeltjevanjan.nl +1

Olliebollie
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 sep 2010 12:50

Re: www.winkeltjevanjan.nl

Ongelezen bericht door Olliebollie »

Ongelofelijk grappig deze reactie van hun. Helemaal tegen de fake kapitalistische cultuur waarin we leven in. :) Anderzijds natuurlijk een ongelofelijk domme manier om te reageren, wetende dat er zoiets bestaat als forums en blogs.

Als ik dan de post erna lees over het herschrijven van de post in het gastenboek dan valt mijn mond toch echt wel open. Voorval 1 wees voor een deel op humor en een vorm van recht-door-zee-zijn. Het tweede voorval doet me echter vermoeden dat het klootzakkerij is dit webwinkeltje.

Hoe dan ook heb ik hier wel even goed mee gelachen. Vervelend wel voor jullie als klant.

Gesloten