LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

Beste mensen,

Ik zal het verhaal zo beperkt mogelijk houden. Ongeveer een half jaar geleden heb ik via gsmweb.nl een vodafone abonnement afgesloten met nieuwe telefoon. De datum waarop het nummer overgenomen zou worden vanaf kpn was 22-09-2009. Bij de eindafrekening van KPN blijkt dat het nummer al overgenomen is op 09-09-2009 door vodafone (inderdaad heb ik toen de sim vervangen wegens geen ontvangst.)

Resultaat: een boete van 35 euro van kpn. Geen wereldschokkend bedrag en ik was er van overtuigd dat de fout snel opgelost zou worden.

Het is nu inmiddels december. GSMWEB verwijst mij naar vodafone, vodafone mij naar gsmweb. Wat mij erg irriteert is de lakse, onbeschofte en onprofessionele houding van gsmweb. Zij hebben mij het product verkocht en dit is niet goed uitgevoerd. Ik heb een kopie van het nummerporterings formulier en hierop staat duidelijk 22-09-09 vermeld.

Het enige wat gsmweb doet is verwijzen naar vodafone. Zelfs nadat ik schriftelijk informatie van vodafone heb doorgestuurd.

Gsmweg is de winkelier en moet haar verantwoordelijkheid nemen. Het lijkt er echter op dat er stagiars zonder kennis de klantenservice bemannen.

Heeft iemand tips/trucs om deze bende te overtuigden dat ze gewoon moeten betalen? 35 euro is niet zoveel maar het is een principezaak geworden.

Wel 1 tip: Neem nooit gsmweb!

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo lekker is dat nou ik heb voor mijn dochter op 06-10-2009
een abbo afgeloten via gsmweb en wel vodafone scherp75 €4.75+sms400 bundel €5,95 per maand is samen €10.70
ik vond dat ze best hoog rekening kreeg van de beiden maanden heb het na gekeken maand nov €23.50 maand december €32.15 terwijl ze netjes in de bundel bleef,wat blijkt nu dat vodafone haar voor sms400 bundel €13.00 rekend
heb toen de telefoon gepakt en gebeld naar vodafone daar werd gezegt dat ik bij GSMWEB moest zijn voor dit ,heb gsmweb gebeld die vonden het rare dat ik bij hen moest zijn voor die vreemde rekening ze zouden het uitzoeken en ik krijg nog bericht
lekker ik heb alles zwart op wit op contract en nu zou ik meer moeten betalen dan op contract vermeld staat :roll:
iemand een idee hoe het verder moet met afhandeling als het op niets uitloopt :( dit word zeker nog vervolgt tot de volgende keer :cry:
ik hoop dat dit goed gaat komen ik word een beetje bang voor afsluiten van abonnementen gewoon prepaid is het beste :|

xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

toch vreemd dat bij jou gsmweb wel verantwoordelijkheid neemt en bij mij niet. Het is toch eigelijk zot dat tegenwoordig winkels geen enkele verantwoordelijkheid meer nemen.

Laatste e-mail aan gsmweb is al een week geen reactie op gekomen. Erg slecht

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door killythebid »

kijk dit kreeg ik vandaag binnen van vodafone na de melding dat de sms bundel niet klopt :oops:


Geachte Kropman,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u een Actie sms bundel heeft.

Ik vind het vervelend dat u in deze situatie bent terechtgekomen en gaarne wil ik u vriendelijk vragen om contact op te nemen met uw verkooppunt; gsmweb.nl. Zodat zij dit voor u kunnen nakijken eventueel na controle corrigeren.
Excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Carima Blokker
Vodafone Klantenservice

xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

Tja, dan lijkt het er echt op dat (ook bij jou) gsmweb de zaken niet goed regelt, verkeerde zaken doorgeeft aan vodafone en je er vervolgens zelf achteraan moet..... ik wens je veel succces met die mensen van gsmweb, als je dezelfde ervaring krijgt als ik staat je nog wat te wachten


killythebid schreef:kijk dit kreeg ik vandaag binnen van vodafone na de melding dat de sms bundel niet klopt :oops:


Geachte Kropman,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u een Actie sms bundel heeft.

Ik vind het vervelend dat u in deze situatie bent terechtgekomen en gaarne wil ik u vriendelijk vragen om contact op te nemen met uw verkooppunt; gsmweb.nl. Zodat zij dit voor u kunnen nakijken eventueel na controle corrigeren.
Excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Carima Blokker
Vodafone Klantenservice

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo mensen ik heb vandaag 12-12-2009 een koppie van het contract en facturen van vodafone
naar gsmweb.nl verstuurd ben benieuwd wat ze er aan gaan doen :oops:
als het contract niet word na geleeft kan het toch ontbonden worden bij gsmweb :?: :?: :?: wie weet dat mischien :?:

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo mensen kreeg weer een mail van gsmweb
nu gaan ze er achteraan alles wordt gecorrigeert ben benieuwd :?

dit is hen mail :

Geachte mevrouw Kropman,


Het ziet er inderdaad naar uit dat Vodafone niet de juiste kortingen berekend.

Wij zullen contact opnemen met Vodafone om dit z.s.m. te laten corrigeren en de teveel betaalde bedragen te laten crediteren.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten
Hawal Smayel
Backoffice Kennis
GSMWEB.NL Nederland BV

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Zeer slechte service GSMWEB.NL in combinatie met vodafone

Ongelezen bericht door killythebid »

wel mensen het is nu allemaal voor elkaar kreeg vandaag een mail van vodafone
dat er inderdaad een foutje was opgetreden ook een excuses, en alle teveel betalingen verrekend word aankomende betaling :P

Gesloten