LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beira te Wormerveer betaald resterend loon niet uit.
-
Beira te Wormerveer betaald resterend loon niet uit.
mijn ex-werkgever weigert het resterend loon uit te betalen.
het zit zo,
via via ben ik bij Beira interim services gaan werken, hij kon mij veel betere arbeidsvoorwaarden en loon bieden.
ik ben daar dus begonnen met een proeftijd van 1 maand.
ik heb ruim 4 weken alleen maar nachtdiensten gedraaid bij de werkgever die mij had uitgeleend aan Volker Wessels en UPC.
nu heeft hij mij met een onzinnige reden ontslagen 2 dagen voor einde proeftijd.
zijn redenering; inzet en instelling.
hierop om een motivatie gevraagd want ik begreep dat niet echt.
dit weigert hij (is ook zijn goed recht).
vervolgens heeft hij mijn resterend loon uitbetaald, maar echter 25% nachttoeslag i.p.v 50%.
zijn redenering, ik heb dit ook zo afgesproken met je ex-collega's en wijk daar niet vanaf.
ik heb hem duidelijk gemaakt dat die afspraak niet met mij is gemaakt en ik hem aan de CAO regels houd.
ik heb de FNV gebeld en uitleg gegeven en die zijn ook van mening dat hij gewoon moet betalen.
jammer genoeg was ik nog geen lid van de bond dus ze kunnen mij hierin niet helpen.
zijn er nog meer manieren om Beira Interim Services te Wormerveer te bewegen mij alsnog het resterende te betalen????
het gaat toch om een kleine € 500,-
incassobureau is al ingeschakeld maar daar reageert hij niet op.
het zit zo,
via via ben ik bij Beira interim services gaan werken, hij kon mij veel betere arbeidsvoorwaarden en loon bieden.
ik heb ruim 4 weken alleen maar nachtdiensten gedraaid bij de werkgever die mij had uitgeleend aan Volker Wessels en UPC.
nu heeft hij mij met een onzinnige reden ontslagen 2 dagen voor einde proeftijd.
vervolgens heeft hij mijn resterend loon uitbetaald, maar echter 25% nachttoeslag i.p.v 50%.
zijn redenering, ik heb dit ook zo afgesproken met je ex-collega's en wijk daar niet vanaf.
ik heb hem duidelijk gemaakt dat die afspraak niet met mij is gemaakt en ik hem aan de CAO regels houd.
ik heb de FNV gebeld en uitleg gegeven en die zijn ook van mening dat hij gewoon moet betalen.
jammer genoeg was ik nog geen lid van de bond dus ze kunnen mij hierin niet helpen.
zijn er nog meer manieren om Beira Interim Services te Wormerveer te bewegen mij alsnog het resterende te betalen????
-
Re: Beira te Wormerveer betaald resterend loon niet uit.
Vraag: is Beira op de hoogte van dit bericht op Radar?
-
nee, dat is hij niet, en dat interesseert me eigenlijk ook niet.
wie zich brand..............
wie zich brand..............
Misschien helpt het. Gang van zaken klinkt meer als een louche uitzendbureautje dan "Interim services"".
Ik zou beginnen met hem een aangetekende brief sturen met daarin aangegeven waar en waarom je rechtt denkt te hebben, dan heb je dat alvast vastgelegd.
Ik zou beginnen met hem een aangetekende brief sturen met daarin aangegeven waar en waarom je rechtt denkt te hebben, dan heb je dat alvast vastgelegd.
-
Oke.
De vraag van U was of er manieren zijn om Beira te bewegen om het restant uit te betalen?
Misschien is het opnieuw onder de aandacht brengen via Radar, voor Beira een reden om te betalen.
Als U te boos bent kan ik met Uw toestemming Beira mailen en om een reactie vragen.
De vraag van U was of er manieren zijn om Beira te bewegen om het restant uit te betalen?
Misschien is het opnieuw onder de aandacht brengen via Radar, voor Beira een reden om te betalen.
Als U te boos bent kan ik met Uw toestemming Beira mailen en om een reactie vragen.
-
dat is allemaal al gedaan, heb diverse mails gestuurd waarop hij ook geantwoord heeft.Ik zou beginnen met hem een aangetekende brief sturen met daarin aangegeven waar en waarom je rechtt denkt te hebben, dan heb je dat alvast vastgelegd.
verder is het geen uitzendbureau o.i.d, het is echt een bedrijf op zich.
maar louche???? ja daar ben ik wel zeker van.
een ex-collega is precies hetzelfde overkomen, maar die durft of wil geen verdere stappen te ondernemen.
was dat wel het geval geweest had ik dit bedrijf failliet laten verklaren.
er zijn ook al diverse brieven en mails gestuurt door een incassobureau, maar daar wordt ook totaal niet op gereageerd.
ik vind dit een beetje een heel raar en verdacht antwoord.Als U te boos bent kan ik met Uw toestemming Beira mailen en om een reactie vragen.
ik ken u niet en u mij niet, ook heeft u zich vandaag pas aangemeld op deze site en u wilt gelijk helpen???????
sorry maar dat vind ik niet echt betrouwbaar.
vind het meer verdacht.
-
Advocaat inschakelen, en gewoon halen waar je recht op hebt. Aanspraak maken op (50%) wettelijke verhoging en wettelijke rente over het achterstallige bedrag.renegade66 schreef:mijn ex-werkgever weigert het resterend loon uit te betalen.
het zit zo,
Succes!
-
ik wil dit bericht even weer omhoog gooien.
het blijkt dat er nog een eiser is bijgekomen.
graag wil ik vernemen of er nog meer schuldeisers zijn.
hoe meer ex-werknemers die geld krijgen hoe sterker we staan.
incassobureau is al ingeschakeld maar daarop wordt totaal niet gereageerd, zelfs niet op een concept dagvaarding.
ik ben nu van plan een deurwaarder en een advocaat in te schakelen.
als er dus meer ex werknemers zijn meldt je!!!!
het blijkt dat er nog een eiser is bijgekomen.
graag wil ik vernemen of er nog meer schuldeisers zijn.
hoe meer ex-werknemers die geld krijgen hoe sterker we staan.
incassobureau is al ingeschakeld maar daarop wordt totaal niet gereageerd, zelfs niet op een concept dagvaarding.
ik ben nu van plan een deurwaarder en een advocaat in te schakelen.
als er dus meer ex werknemers zijn meldt je!!!!