--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
ik zit met het volgende dilemma:
sinds een tijdje ben ik op zoek naar een andere job in de ICT, nu heb ik 2 bedrijven waar ik terecht kan. Allebei de bedrijven hebben wel iets, nu zit ik in een dilemma wat te kiezen en nou ben ik benieuwd wat julie mening is, ervaring en wat jullie zouden doen...
BAAN 1:
- Functie: Network engineer (eigen klantenkring, deze afrijden voor periodiek onderhoud, storingen oplossen, nieuwe implementaties etc....)
- Auto van de zaak (alleen zakenlijk gebruik)
- Laptop, gsm (zakelijk gebruik)
- 22 vakantiedagen
- prestatiebonus
- opleidingsmogelijkheden (bouwt studieschuld op)
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 2
- klanten afrijden in een straal van 1,5 uur van mijn woonplaats
BAAN 2:
- Functie: Systeem- Netwerkbeheerder (dagelijk beheer van een bedrijfsnetwerk op de interne ICT afdeling van een groot industrieel bedrijf, 4 andere collega systeembeheerders, taakverdeling is gelijk, er is geen onderscheid qua werkzaamheden, doet de een een K*T klus vandaag, doet de ander hem morgen, TEAMWORK staat hoog in het vaandel)
- 25 vakantiedagen
- 7 atv dagen
- 13e maand
- Studeren op kosten van het bedrijf (ook de examens), dus geen studieschuld (bij een stude van een aantal jaat wordt er wel een contract opgesteld)..
- qua verdiensten hetzelfde als bedrijf 1
- 20 minuten van mijn woonplaats
Alvast bedankt en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/bevindingen
Groeten N
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dilemma, 2 baan aanbiedingen...
-
Re: Dilemma, 2 baan aanbiedingen...
ik zou zeggen: ga gewoon op je eigen gevoel af.. e.e.a. lezende kan ik mij niet echt voorstellen dat je het zelf al niet zou weten...
(ik beschouw deze vraag eigenlijk ook niet als heel erg serieus hoor!)
(ik beschouw deze vraag eigenlijk ook niet als heel erg serieus hoor!)
En?
Ga je dinsdag je arbeidsovereenkomst voor baan 2 tekenen?
Ga je dinsdag je arbeidsovereenkomst voor baan 2 tekenen?
Misschien is het wel geen vraag, maar wil colossus alleen maar laten zien hoe goed hij is.
Hij vereenzelvigd zich immers middels zijn naam met "De Colossus de eerste elektronische computer die eind 1943 in productie werd genomen"
Tja, als men zichzelf niets verbeeld dan stelt men ook werkelijk niets voor
Hij vereenzelvigd zich immers middels zijn naam met "De Colossus de eerste elektronische computer die eind 1943 in productie werd genomen"
Tja, als men zichzelf niets verbeeld dan stelt men ook werkelijk niets voor
Ha ha, colossaal en energieverslindend.
En ook nog lawaaierig. Denk niet dat zijn toekomstige collega's blij zullen zijn met dit nogal opvallende, ouderwetse nieuwe teamlid.
Dat gaat ten koste van de teamgeest, want met een colossus werken maakt iedere klus tot een @%$-klus.
En ook nog lawaaierig. Denk niet dat zijn toekomstige collega's blij zullen zijn met dit nogal opvallende, ouderwetse nieuwe teamlid.
Dat gaat ten koste van de teamgeest, want met een colossus werken maakt iedere klus tot een @%$-klus.