Door dit is mijn man van 55jaar werkloos geworden,hij heefd wel een sociale plan end.toegereikt gekregen, ook de andere 180 medewerkers.
Maar wat ik niet begrijp is,hij heefd 27jaar gewerkt,en vorig jaar kreeg hij te horen dat hij erbij zat met ontslag aanvragen,dit gebeurde dus op 2september,en dus zat hij thuis,vanaf die tijd,het bedrijf betaalde door tot eind december.
En daarna is het afgelopen en ontvangen wij WW, maar dat dit zo laag is dat had ik nooit verwacht ,hij ontvangt maar 620 euro terwijl mijn man altijd tegen de 1500euro verdiende,en 40 uren werkte per week.
Hoe is dit mogelijk dat hij zo weinig verdiend,want ik heb gelezen dat men niet mijn geld erbij mag rekenen,ik werk 14 uur per week en verdien 500 per maand.
Dit klopt toch niet,of heb ik dit fout,ik begrijp er niets van,want ook zijn we niet ingelicht wat we ontvangen per 4 weken.van de WW.
Wie oh wie kan mij duidelijk maken of dit wel goed is,ikzelf begrijp het niet,wie kan dit berekenen ,ik wil graag duidelijkheid,hoe dit mogelijk is na 27 jar werken ,dan opeens in zo,n gat vallen,van maar 620 euro per 4 weken.
Bedankt en mijn groetjes.
![Question :?:](./../images/smilies/icon_question.gif)
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)