LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik mag niet op het werk komen.

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
PSR
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 mar 2012 15:01

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door PSR »

Ik heb alles aan de advocaat verteld.
Omdat het vandaag pas woensdag is en je de tegenpartij wel de kans moet geven om te reageren, hebben we verder nog niets besloten. Waarschijnlijk wordt er ook niet gereageerd, maar toch.
Ik heb wel gelezen dat je niet te lang moet wachten met een eventueel kort geding.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Denk dat het verstandig is om het advies van je advokaat
op te volgen, natuurlijk wel in overleg.

Sterkte en succes.

hop
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:55

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door hop »

U hoeft de eerste 3 weken niet op het werk te verschijnen en heeft de werkgever
via een advocaat op de hoogte gesteld prima gedaan. Ik zou eerst die 3 weken afwachten en wachten op de volgende stap van uw werkgever en pas na 3 weken een kort geding aanspannen.

S6

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door Emmy75 »

hop schreef:Ik zou eerst die 3 weken afwachten en wachten op de volgende stap van uw werkgever en pas na 3 weken een kort geding aanspannen.
Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de "vreemde informatie" waar TS over beschikt en logischerwijs nog niet openbaar kan maken op het forum in dit stadium.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door witte angora »

Emmy75 schreef:
hop schreef:Ik zou eerst die 3 weken afwachten en wachten op de volgende stap van uw werkgever en pas na 3 weken een kort geding aanspannen.
Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de "vreemde informatie" waar TS over beschikt en logischerwijs nog niet openbaar kan maken op het forum in dit stadium.
Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van eventuele verdere 'vreemde informatie' die nog wel eens los zou kunnen komen, de komende dagen of weken.

graanvaarder
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 aug 2010 20:00

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door graanvaarder »

C'est le ton qui fait la musique. Duidelijk is dat TS de zak krijgt en dat de werkgever hem/haar zonder financiële risico's aan de kant wil schuiven.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ik mag niet op het werk komen.

Ongelezen bericht door witte angora »

graanvaarder schreef:C'est le ton qui fait la musique. Duidelijk is dat TS de zak krijgt en dat de werkgever hem/haar zonder financiële risico's aan de kant wil schuiven.
Vandaar ook mijn eerdere advies om alvast naar ander werk om te zien. Maar we wachten gewoon even af.

Gesloten