| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maximaal aantal tijdelijke arbeidscontracten
-
Jeroenderksen01
Maximaal aantal tijdelijke arbeidscontracten
Hallo,
Ik heb een vraag ik, mijn contract is binnenkort verlopen, ik heb een contract gehad van 7 maanden de 2e ook 7 maanden, wat voor een nieuw contract kan ik nu krijgen? Ik lees verschillende dingen zoals meerdere contracten tot een max van 24 maanden, ik lees maximaal 2 tijdelijke contracten. Ik snap er niets meer van.
Weet iemand hoe het nu zit? Bedankt alvast.
Ik heb een vraag ik, mijn contract is binnenkort verlopen, ik heb een contract gehad van 7 maanden de 2e ook 7 maanden, wat voor een nieuw contract kan ik nu krijgen? Ik lees verschillende dingen zoals meerdere contracten tot een max van 24 maanden, ik lees maximaal 2 tijdelijke contracten. Ik snap er niets meer van.
Weet iemand hoe het nu zit? Bedankt alvast.
Re: Maximaal aantal tijdelijke arbeidscontracten
U kunt maximaal 3 tijdelijke contracten voor een totale periode van maximaal 2 jaar krijgen. Enkele uitzonderingen, zoals in een CAO daargelaten. Men kan u nu dus weer een tijdelijk contract geven met een lengte van maximaal 10 maanden (-1 dag wil men u geen transitievergoeding hoeven te betalen).
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik
Laatst gewijzigd door Uw Jurist op 28 feb 2017 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jeroenderksen01
Re: Maximaal aantal tijdelijke arbeidscontracten
Dan weet ik wat ik kan verwachten... bedankt