Nee hoor CWI/UWV heeft heeft deze brief op de fax gehad met de mededeling dat ze deze man wel eens mogen korten op de uitkering.
Tsja kijk eens, deze persoon staat dus onder de sollicitatie plicht van het UWV en is dus verplicht te solliciteren dus moet hij alles wat algemeen geaccepteerd werk is aannemen op straffe van een korting op zn uitkering.
Dus solliciteerd hij op banen die hij eigenlijk niet echt wil dus krijg je dit soort brieven. op zich nog niet eens zo raar.
Wel erg dom trouwens van deze persoon dat hij zn echte naam en adres erbij heeft gezet dat is vragen om problemen er zijn wel betere trucjes te verzinnen maar goed.
Zelf denk ik dat het CWI/UWV er weinig aan kan doen tegen de zogeheten spook sollicitaties iets wat dus het resultaat is van de zogeheten sollicitatie plicht.
Naar mijn mening zijn er dus ook een groep mensen , zoals Wao'ers en mensen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt dat solliciteren praktisch voor hen geen enkele zin meer heeft.
Het gaat mij ook meer om de serieuze sollicitanten , die dus praktisch geen enkel gehoor krijgen van een werkgever. Deze werkgevers mogen wat mij betreft op een zwarte lijst worden gezet.
Mensen die in de sociale dienst of WW zitten zijn tenslotte ook al bevooroordeeld door werkgevers.