| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbelaste reiskostenvergoeding wordt afgeschaft
-
witte angora
Re: Onbelaste reiskostenvergoeding wordt afgeschaft
Ik denk dat sollicitanten zich dan nog eens een paar keer gaan bedenken alvorens bij zo'n bedrijf te gaan werken.++antonh schreef:Hoe gaat het dan met de mensen die de gehele dag op de weg zitten en geen auto van de zaak krijgen?
Als ze nog langer weigeren om zelf geld toe te stoppen op het gebruik van de auto voor de werkgever en ze krijgen ontslag?
Ik betaalde zelf ook al € 0,26 per km en kreeg maar € 0,19 per km.
Ik reed wel voor mijn werk.
Dit was overigens niet te doen met openbaar vervoer.
In de provincie is dat gewoon slecht.
Waar ik werk willen ze 'groen' doen dus wordt 1/3 van de (toch al te weinig) parkeerplaatsen geschrapt. Daar wordt gras neergelegd. Binnenkort mag elke werknemer ook nog gaan betalen om zijn/haar auto bij het werk te parkeren. Fietsen mag ook niet in dat groen.
Dus... openbaar vervoer? De dichtstbijzijnde bus stopt op 15 minuten lopen afstand. En dan geen vergoeding meer?
Lekker...
Dus... openbaar vervoer? De dichtstbijzijnde bus stopt op 15 minuten lopen afstand. En dan geen vergoeding meer?
Lekker...
-
Guardian72
Geven?sephora30 schreef:Eerst geven en dan afpakken, daar zijn ze goed in geworden in Nederland
Wanneer? Aan Wie? Hoeveel?
Sinds jaar en dag is men in Den Haag aan het bezuinigen.
Alleen, de Politieke definitie van bezuinigen is: Belasting verhogen, tarieven verhogen, en graaien bij de gewone werkende en zwakke (zieke en/of oude) inwoners.
Minder uitgeven aan ego projecten en eigen loon doen ze niet - men gedraagt zich daar als Ubermensch (en raad eens wie zij als untermenschen zien..)