LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
jerbakkr
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 15:48

Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door jerbakkr »

Schandalig zoals werkgevers zich soms gedragen. Laatst hoorde ik een verhaal waarvan ik mezelf afvroeg of we nu in het jaar 2009 leven of nog ergens midden in de vorige eeuw. Het gebeurde bij een bedrijf in de achterhoek ergens vorig jaar. Het bewuste bedrijf komt van oorsprong uit Duitsland. Ze verkopen winkelbenodigdheden als displays, vitrines, folderbakjes, stoepborden, posterlijsten banner houders en meer wat je zoal in een winkel nodig hebt. De directie bestaat uit 2 heren een directeur en een verkoopleider. Het schijnt dat deze heren het niet zo nou nemen met de normen en waarden en maken zich dagelijks schuldig aan seksueel getinte opmerkingen zeg maar gerust seksuele intimidatie. Ik heb zelfs een geluidsopname gehoord met voorbeelden die ik hier niet durf op te schrijven omdat ik dan vrijwel zeker van de site gegooid wordt. De werkneemster die het betrof werd naar huis gestuurd toen ze een opmerking maakt daar niet van gediend te zijn. Uiteindelijk zit deze werkneemster nu zonder werk en had de directeur ook nog het lef om vakantiedagen in te houden. Wat mij betreft moet de overheid dit soort wangedrag bestraffen en deze lieden kwalificeren als levenslang onbekwaam een bedrijf te besturen. Ik roep medeslachtoffers op zich te melden zodat we gezamenlijk dit probleem kunnen oppakken en desnoods de politiek vragen maatregelen te nemen. Mensen die dit lezen en denken een toekomst te vinden bij dit bedrijf….. niet doen er zijn bedrijven welke wel weten hoe je met personeel omgaat.[/quote]
Laatst gewijzigd door jerbakkr op 26 jan 2009 12:20, 2 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door gravedigger »

Schandalig zoals werkgevers zich soms gedragen. Laatst hoorde ik een verhaal waarvan ik mezelf afvroeg of we nu in het jaar 2009 leven of nog ergens midden in de vorige eeuw. Het gebeurde bij een bedrijf in XXXX ergens vorig jaar. Het bewuste bedrijf XXXX komt van oorsprong uit Duitsland. Ze verkopen winkelbenodigdheden als displays, vitrines, folderbakjes, stoepborden, posterlijsten banner houders en meer wat je zoal in een winkel nodig hebt. De directie bestaat uit XXXX directeur en XXXX Het schijnt dat deze heren het niet zo nou nemen met de normen en waarden en maken zich dagelijks schuldig aan seksueel getinte opmerkingen zeg maar gerust seksuele intimidatie. Ik heb zelfs een geluidsopname gehoord met voorbeelden die ik hier niet durf op te schrijven omdat ik dan vrijwel zeker van de site gegooid wordt. De werkneemster die het betrof werd naar huis gestuurd toen ze een opmerking maakt daar niet van gediend te zijn. Uiteindelijk zit deze werkneemster nu zonder werk en had de directeur XXXX ook nog het lef om vakantiedagen in te houden. Wat mij betreft moet de overheid dit soort wangedrag bestraffen en deze lieden kwalificeren als levenslang onbekwaam een bedrijf te besturen. Ik roep medeslachtoffers op zich te melden zodat we gezamenlijk dit probleem kunnen oppakken en desnoods de politiek vragen maatregelen te nemen. Mensen die dit lezen en denken een toekomst te vinden bij dit bedrijf….. niet doen er zijn bedrijven welke wel weten hoe je met personeel omgaat.
Een prachtog bverhaal. Ik hoop alleen dat je je beschuldigingen kunt waarmaken, anders zou je wel eens grote moeilijkheden kunnen krijg, omdat je namen hebt genoemd. Waarom heeft trouwens die werkneemster geen aangifte gedaan, als de bewijzen er zijn??

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antonh »

@jerbakkr,

ik hoorde laatst dat een mug een olifant zomaar doodgeslagen heeft :oops: :oops:

Ik zou maar heel voorzichtig zijn met zo maar namen op internet te zetten hoor.
Maar je schrijft eerst van,
Laatst hoorde ik een verhaal
en dan schrijf je,
Ik heb zelfs een geluidsopname gehoord
Wat is het nu?
Heb je het van horen vertellen aan de bar?
Of heb je de opname gehoord via via?

jerbakkr
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 15:48

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door jerbakkr »

Hoezo voorzichtig zijn, zo lang je de waarheid spreekt mag je alles zeggen in dit land.

Ik hoorde het verhaal niet in de kroeg maar uit een zeer betrouwbare bron. Je andere opmerking over de geluidsopname deze staat op internet. (youtube)[/quote]

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antonh »

En waar staat die opname dan op youtube?
Snap niet als het zo is dat ze er niet mee verder zijn gegeaan

jerbakkr
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2009 15:48

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door jerbakkr »

Antonh
Natuurlijk worden deze gasten op alle mogelijke manieren aangepakt wat dacht jij !!
Ik zag inderdaad dat het filmpje inmiddels weer verdwenen is op youtube.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antonh »

He jerbakkr,

waar is je bericht?

Geplaatst op 19 Jan 2009 16:49 door jerbakkr
??
Laatst aangepast door jerbakkr op 20 Jan 2009 11:22, in totaal 1 keer bewerkt



Heb je het weggehaald omdat je bang werd van de beschuldigingen die je doet?
Schandalig zoals werkgevers zich soms gedragen. Laatst hoorde ik een verhaal waarvan ik mezelf afvroeg of we nu in het jaar 2009 leven of nog ergens midden in de vorige eeuw. Het gebeurde bij een bedrijf in XXXX ergens vorig jaar. Het bewuste bedrijf komt van oorsprong uit Duitsland. Ze verkopen winkelbenodigdheden als displays, vitrines, folderbakjes, stoepborden, posterlijsten banner houders en meer wat je zoal in een winkel nodig hebt. De directie bestaat uit XXXX directeur en XXXX Het schijnt dat deze heren het niet zo nou nemen met de normen en waarden en maken zich dagelijks schuldig aan seksueel getinte opmerkingen zeg maar gerust seksuele intimidatie. Ik heb zelfs een geluidsopname gehoord met voorbeelden die ik hier niet durf op te schrijven omdat ik dan vrijwel zeker van de site gegooid wordt. De werkneemster die het betrof werd naar huis gestuurd toen ze een opmerking maakt daar niet van gediend te zijn. Uiteindelijk zit deze werkneemster nu zonder werk en had de directeur XXXX ook nog het lef om vakantiedagen in te houden. Wat mij betreft moet de overheid dit soort wangedrag bestraffen en deze lieden kwalificeren als levenslang onbekwaam een bedrijf te besturen. Ik roep medeslachtoffers op zich te melden zodat we gezamenlijk dit probleem kunnen oppakken en desnoods de politiek vragen maatregelen te nemen. Mensen die dit lezen en denken een toekomst te vinden bij dit bedrijf….. niet doen er zijn bedrijven welke wel weten hoe je met personeel omgaat.
het is ook niet niks wat je geschreven hebt.


En je schrijft ook nog,
Natuurlijk worden deze gasten op alle mogelijke manieren aangepakt wat dacht jij !!
Ik zag inderdaad dat het filmpje inmiddels weer verdwenen is op youtube.
hebben die gasten jou soms aangepakt en heb je daarom je bericht weg gehaald?
Het was ook nogal heftig wat je schreef hoor.

Paul123
Berichten: 69
Lid geworden op: 27 nov 2004 17:44

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door Paul123 »

Als antonh en gravedigger nou ook nog even het fatsoen zouden hebben om hun quotes weg te halen..

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antonh »

@Paul123,
waarom zouden wij onze quotes weghalen?

jerbakkr heeft hier iets geschreven waar ze een reactie op krijgt die ze niet verwacht.
Als je iets schrijft moet je geen namen van personen of bedrijf noemen.
Waarschijnlijk heeft het bedrijf nu ook gereageerd en daarom heeft jerbakkr het topic gewijzigd denk ik.

Ik persoonlijk vond het nogal heftig wat ze schreef.

gamer32
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2009 10:25

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door gamer32 »

[Verwijderd vanwege het overtreden van de gedragsregels.]

Hé Antonh waarom mag je geen namen noemen als je je netjes gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn ja en als je je niet netjes gedraagt dan is er een mooi spreekwoord " Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten"

Trouwens de schrijver heeft het bewuste artikel weggehaald en daar heeft ze waarschijnlijk een goede reden voor gehad het feit dat jij het verhaal quote maakt jou net zo schuldig als de schrijver, als zij tenminste hetzelfde heeft geschreven als hetgeen jij quote. Je kan er immers ook vanalles bij zetten dus pas maar op. Voor je het weet heb je een proces aan je broek antonh !!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antonh »

@gamer32,

het is zo makkelijk om de geplaatste tekst weg te halen he.
Eerst flink op de trom slaan en als er wat veel reacties komen snel weghalen.
En ze heeft het weggehaald na plaatsen van onze reacties.
Kun je aan de tijden zien.
gravedigger heeft het trouwens ook gekopieërd.
En laat maar komen met een proces hoor.
Het mijn tekst niet en die van gravedigger ook niet maar van jerbakkr!
Die trouwens niet meer op het toppic is.

Het is trouwens weer terug geplaatst.
Laatst aangepast door jerbakkr op 26 Jan 2009 12:20, in toaal 2 keer bewerkt

laura.1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:05

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door laura.1968 »

Ik heb een vergelijkbare situatie meegemaakt, directeur zwaar christelijk, groot gezin moeke als vrouw. Vond de meisjes die voor hem werkte wel heel leuk en maakte de ene gore opmerking na de andere. Ze hebben deze man uiteindelijk ontslagen en hij moest een flinke schadevergoeding aan de slachtoffers betalen. Ik geloof iets van 250.000 euro. Tijdens de zitting ontkende hij alles maar er waren getuigen genoeg dus moest hij dokken. Ik heb gehoort dat hij failiet is verklaart en aan lager wal geraakt is. Ik ben blij dat ik niet in de schoenen van deze man sta. Maar eigen schuld dikke bult.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Zo te zien is het niet zomaar een bedrijf,zitten echt in heel europa.
Dus op deze reclame zitten ze ook niet te wachten.

laura.1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2009 10:05

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door laura.1968 »

[Dit bericht is verwijderd vanwege het overtreden van de gedragsregels.]

pink&yello
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2009 15:13

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door pink&yello »

[Dit bericht is verwijderd vanwege het overtreden van de gedragsregels.]

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Seksuele intimidatie op het werk door de werkgever

Ongelezen bericht door Radar »

Wij willen alle gebruikers van dit topic wijzen op het feit dat het volgens onze gedragsregels niet is toegestaan persoonsgegevens weer te geven of lasterlijke, niet-onderbouwde bijdragen te leveren.

Gesloten