LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UZB wil geen Fase C contract geven en dwingt je om 3 maanden
UZB wil geen Fase C contract geven en dwingt je om 3 maanden
Ik heb 3 jaar en 3 maanden voor een opdrachtgever gewerkt met verschillende contracten. Helaas werd wegens reorganisatie mijn contract niet verlengd. Nu zit ik 3 weken thuis. Vandaag kreeg ik een bericht van de opdrachtgever die vroeg of ik al werk had. Nou die heb ik nog niet. Nu blijkt dat ze me toch nodig hebben. Ze kunnen me een contract aanbieden via het UZB voor 1 jaar. Ik was zo blij!! Maar na contact te hebben genomen met het UZB bleek dat ik in januari naar fase C moet doorstromen. En het UZB wil me alleen een fase C contract geven als de opdrachtgever een baangarantie geef van 2 jaar. Anders moet ik nu nog 2 maanden thuisblijven en dan kom ik weer in fase b terecht en dan kan het wel via het UZB. Dit is toch niet eerlijk. Dus als Flexwerker heb je toch in principe helemaal geen rechten. Ik wil zo graag werken heb zelf aangeboden om een contract te tekenen dat ik van mijn rechten voor fase C afziet en dat kon ook niet. Nou wat is dit krom!!! Ze willen je die contract van Fase C niet geven en je mag zelf ook niet van je rechten afzien!!!
-
Re: UZB wil geen Fase C contract geven en dwingt je om 3 maanden
en dat heet nou dus flexwet
alles is bij wet geregeld en dus mogen ze daar niet van afwijken hoe graag jij (of het uzb) ook wilt.
3mnd eruit is weer terug bij begin fase b en dat gebeurt massaal helaas.
laat die nieuwe regering daar maar wat aan doen
alles is bij wet geregeld en dus mogen ze daar niet van afwijken hoe graag jij (of het uzb) ook wilt.
3mnd eruit is weer terug bij begin fase b en dat gebeurt massaal helaas.
laat die nieuwe regering daar maar wat aan doen