Tussen neus en lippen werd mij medegedeeld dat mijn werkzaamheden naar een andere afdeling zouden gaan en wat ik daar dan voor terug kreeg. Ik was hier niet blij mee en totaal overdonderd, heb toen gezegd als dit echt de inhoud van mijn functie zou worden ik wellicht zou gaan kijken naar iets anders.
Gisteren ochtend zou ik een gesprek hebben over de daadwerkelijke invulling van mijn functie.
Detail om te weten is nog dat de functie waarover wij gingen praten al een dag van te voren bij een uitzendbureau als vacature stond (??)
Verder dan het voorlezen van de inhoud zijn we echter niet gekomen omdat mijn algemeen manager mijn houding t.o.v. de verandering negatief vond en voorstelde dat ik beter elders een baan kon gaan zoeken. Ik heb echter nooit gezegd het werk niet te gaan doen en was juist bezig om bepaalde inhoudelijke zaken nog te bespreken.
Hij eiste dat dit vastgelegd zou worden in een overeenkomst waarin zou staan per wanneer ik dan zou vertrekken. Toen ik hem zei dit niet zondermeer te willen tekenen, zei hij dat hij dan wel een ontslagbrief voor me ging maken. Hier is het gesprek eigenlijk beeindigd. Ik was er stuk van en ben ziek naar huis gegaan. Later op de dag kreeg ik een mail waarin de hele boel was omgedraaid en het ineens mijn intentie zou zijn ergens anders heen te vertrekken.
Wie kan mij enige tips geven wat nu wijsheid is? of wie heeft ervaring met een soortgelijk iets ???
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)