Ik heb geen baas ik ben zelfstandig ondernemer.kuklos schreef:@noobie, als je werkelijke werkzaam bent en zo stoer bent, laat de berichten maar lezen aan je baas. Eens kijken of die ook zo gelukkig is met een werknemer die zo reageert.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] werken met behoud van uitkering?
Re: werken met behoud van uitkering?
Laat ze dan maar aan je klanten lezen.
En dat maakt zijn mening dus net zo subjectief als alle andere meningen.snuffel1 schreef:Dit vindt een hoogleraar er van.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... an-klusjes
Let wel hij baseert zijn mening op de uitspraken van bijstandsgerechtigden niet op feiten.
Als hij 10 of 20 mensen had gesproken die wel positief waren,was zijn mening zeer waarschijnlijk anders geweest.
Maar ja,het is altijd interessanter om negatief te zijn en kritiek te geven zonder oplossingen aan te dragen.
-
Nogal ja. En niet alleen de sociale contacten; hoe langer je thuis zit, hoe groter de afstand tot de maatschappij wordt, omdat die nu eenmaal niet stil staat, en hoe moeilijker het daardoor wordt sociale contacten te onderhouden. Je weet immers steeds minder waar het om gaat. En daardoor kom je steeds verder in het isolement. Feitelijk is het een vicieuze cirkel.langdurig werkelozen worden uit hun isolement gehaald, bouwen ritme op en vooral sociale contacten zijn belangrijk.
Paar maanden geleden ben ik eens gaan uitzoeken wat een ipad en een ipod is. Vaak van gehoord, maar ik heb het nog nooit gebruikt, dus geen idee wat het is en wat ik er mee kan. Afijn, uiteindelijk blijkt het dus zeer handig te zijn als je in de trein zit naar je werk en zo. Jawel, maar ik zit niet in de trein naar mijn werk, ik werk niet. Conclusie van de verkoper: dan heb je het ook niet nodig.
En om nou allerlei dingen te kopen die ik niet nodig heb, om maar 'bij' te kunnen blijven? Dat nou ook weer niet...