LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wil graag werken

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
dejongjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2012 11:14

wil graag werken

Ongelezen bericht door dejongjan »

ben sinds oktober 2010 thuis vanwegen copd gold code 2
ben gestopt met roken en heb verschillende medicijnen gebruikt eerst ging de capaciteit van de longen terug van 57% naar 52%
Ben ook sinds januari van dit jaar begonnen met postbezorgen, met goedkeuring van de werkgever
Bij de laatste controle door de longarts zijn mijn longen nog nooit zo goed geweest heb weer een capaciteit van 62% mede door het aanslaan van de medicijnen het gestopt zijn met het roken en de training van het postbezorgen
Moest weer naar de bedrijfsarts voor controle, heb aangegeven dat ik eigenlijk wel weer werken maar dan voor 20 uur per week omdat ik graag de postbezorging erbij wil houden omdat dat erg goed is voor de conditie
De bedrijfsarts wist te vertellen dat de werkgever het raar vond dat ik weer wou werken, en dat zij het medisch niet verantwoord vindt
wat moet ik doen?

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: wil graag werken

Ongelezen bericht door Winterman »

Luisteren naar de bedrijfsarts.

Je kan ook trainen zonder de post te bezorgen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: wil graag werken

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik zou in jouw situatie eerst beginnen met dagelijks te gaan wandelen, iedere dag wat verder. Niets is zo frustrerend als te vroeg weer aan het werk te gaan met een grote kans dat het mis gaat.

Imad
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2012 20:14

Re: wil graag werken

Ongelezen bericht door Imad »

Hallo,

Ik ben sinds mijn 17 de verjaardag bezig met zoeken naar een bijbaan, en nu ben ik 19 jaar.Maar tot op heden heb ik nog steeds niets.
Ik solliciteer maar ik krijg soms geen antwoord, en tallen met reacties van helaas je bent het niet.
Want AUB. Kan iemand mij vertelllen wat ik kan doen om een bijbaan te krijgen.
Want ik heb ook contact opgezocht met Uitzendbureau,s maar kennelijk is hun werk dat het ze niet kan schelen. Ik ben ook naar winkels, kleding, speelgoed, supermarkten etc.
Maar niets helpt bellen helpt ook niet, daarom vraag ik is er iemand die mij kan vertellen wat ik nog moet doen. En die afwijzingen die ik krijg slaan echt de pan uit.
Het is steeds maar het zelfde liedje, en reacties krijg je ook niet op tijd.

Ik hoop op een reactie, als u een tip weet.

Met vriendelijke groeten,

Imad

Gesloten