Ik ben 64, 5 jaar en moet nog steeds solliciteren.
Welke gezond denkende werkgever geeft iemand van 61, 62, 63 64, 5 een baan? Als je dat doet dan ontbreekt er echt iets bij deze werkgever.
Maar als ik niet solliciteer dan vervalt mijn uitkering, dit is toch eigenlijk van de zotte??
gr.Ton
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ww uitkering
Re: ww uitkering
Probeer het bij een callcenter. Omdat er geen risico voor de werkgeven aan vastzit (vaak nulurencontract waarbij je toch volledig werkt) nemen ze u snel aan.
Succes!
Succes!
Re: ww uitkering
mij is al een x gedreigd om als ik te lastig werd met vragen of ze al iets gevonden hadden voor mij dat ze mijn uitkering stop zouden zetten
ik bel regelmatig naar een reintergratieburo dat het UVW voor mij ingeschakeld heb of ze al iets hebben dan zeggen ze dat je lastig en opdringerig ben
zoals vandaag
ik had een paar taxi bedrijven gebeld of ze nog personeel konden gebruiken
bij een paar zoeken ze personeel
ik geef dat door aan mijn reintergratie coach
werd het niet in dank afgenomen
ik mag van hen zelf geen werk zoeken
wat mag ik dan wel
op mijn luie kont blijven zitten?
heel dat UVW moeten ze eens flink onderhanden nemen en de gasten die het daar allemaal wel prima vinden eruit gooien en mensen daar neerzetten die wel verstand hebben van mensen die werk zoeken en willen werken
ik bel regelmatig naar een reintergratieburo dat het UVW voor mij ingeschakeld heb of ze al iets hebben dan zeggen ze dat je lastig en opdringerig ben
zoals vandaag
ik had een paar taxi bedrijven gebeld of ze nog personeel konden gebruiken
bij een paar zoeken ze personeel
ik geef dat door aan mijn reintergratie coach
werd het niet in dank afgenomen
ik mag van hen zelf geen werk zoeken
wat mag ik dan wel
op mijn luie kont blijven zitten?
heel dat UVW moeten ze eens flink onderhanden nemen en de gasten die het daar allemaal wel prima vinden eruit gooien en mensen daar neerzetten die wel verstand hebben van mensen die werk zoeken en willen werken