Gisteren een draadloze oplader voor mijn mobiele telefoon gekocht via 123bestdeal.nl. Op de website stond dat de oplader bij mijn telefoon (Noka 7 plus) hoorde (zie screenshot van de webpagina). Inmiddels de oplader ontvangen, maar die blijkt niet te werken. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van 123bestdeal.nl. Zij gaven aan dat de oplader inderdaad niet werk op mijn nokia en dat ik hiervoor een QI ontvanger aan moet schaffen. Deze leveren ze niet gratis mee en ze zijn ook niet bereid om de oplader, waar ik nu dus niks aan heb, gratis te retourneren.
Wegens de enorm misleidende informatie op de website, waardoor je ervan uit gaat dat je iets koopt wat gewoon werkt, wil ik dit graag onder de aandacht brengen bij Radar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 123bestdeal.nl geeft misleidende advertenties.
-
123bestdeal.nl geeft misleidende advertenties.
- Bijlagen
-
- zo wordt de oplader aangeboden.
- 2018-06-08.png (169.05 KiB) 485 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: 123bestdeal.nl geeft misleidende advertenties.
Er staat toch vermeld dat het voor Qi smartphones is of dat u een ontvanger nodig hebt?
U mag dat ding uiteraard altijd retourneren.
U mag dat ding uiteraard altijd retourneren.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 08 jun 2018 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Er staat duidelijk dat u een Q1 mobiel moet hebben en anders daarvoor een extra ontvanger nodig hebt,
Dus absoluut geen misleiding.
Wel kunt u de oplader (binnen 14 dagen) terugsturen; of hieraan (verzend)kosten zijn verbonden kunt u lezen in de voorwaarden van 123bestdeal.nl
Dus absoluut geen misleiding.
Wel kunt u de oplader (binnen 14 dagen) terugsturen; of hieraan (verzend)kosten zijn verbonden kunt u lezen in de voorwaarden van 123bestdeal.nl
-
Er staat toch in dat het voor QI smartfones is of dat er een ontvanger nodig is?
Als u kijkt bij de beschrijving staat er:
"... kijk wel of een extra ontvanger nodig is of dat deze al ingebouwd zit in uw telefoon."
En daaronder:
"NB De draadloze lader is voor meerdere smartphones te gebruiken, bij sommige (oudere) modellen hebt u nog een aparte ontvanger of externe case nodig, waaronder de iPhone modellen."
Volgende keer dus eerst even lezen en daarna bestellen.
Terug sturen kan gewoon volgens de voorwaarden. Melden en terugsturen. De verzendkosten zijn inderdaad voor uw rekening.
Als u kijkt bij de beschrijving staat er:
"... kijk wel of een extra ontvanger nodig is of dat deze al ingebouwd zit in uw telefoon."
En daaronder:
"NB De draadloze lader is voor meerdere smartphones te gebruiken, bij sommige (oudere) modellen hebt u nog een aparte ontvanger of externe case nodig, waaronder de iPhone modellen."
Volgende keer dus eerst even lezen en daarna bestellen.
Terug sturen kan gewoon volgens de voorwaarden. Melden en terugsturen. De verzendkosten zijn inderdaad voor uw rekening.