LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5 jaar extra garantie gekocht, winkel failliet, wat nu?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
hoekr

5 jaar extra garantie gekocht, winkel failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door hoekr »

Ik heb een samsung ledtv gekocht bij Block met 5 jaar extra verzekering bovenop de twee jaar fabrieks garantie.
Nu is de Block failliet en gaat mijn tv kapot en samsung kan hier niets mee doen ondanks de extra 5 jaar verzekering.
Wat kan ik doen.

Lady1234

Re: 5 jaar extra garantie gekocht, winkel failliet, wat nu?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als die garantie bij Block loopt, kunt u helemaal niets doen, dan de reparatie zelf betalen.

Loopt die verzekering bij een verzekeraar, dan kunt u die aanspreken. Samsung heeft hier niets mee te maken. Ik ga er tenminste van uit dat de fabrieksgarantie afgelopen is.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

hoekr schreef:Ik heb een samsung ledtv gekocht bij Block met 5 jaar extra verzekering bovenop de twee jaar fabrieks garantie.
Nu is de Block failliet en gaat mijn tv kapot en samsung kan hier niets mee doen ondanks de extra 5 jaar verzekering.
Wat kan ik doen.
Block is al in 2013 failliet gegaan, dus die tv is minstens 4,5 jaar oud, en waarschijnlijk ouder. Fabrieksgarantie is er dus al heel lang niet meer. Tenzij de verzekering met een derde partij is gesloten, heb je gewoon pech. Even je papieren doorlezen, dus.

hoekr

Ongelezen bericht door hoekr »

Dan word het of zelf de reparatie betalen of een nieuwe tv als het te duur word.
moneyman bedankt voor je reactie

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Succes, graag gedaan.

Gesloten