LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding bij BLOKKER?????

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
trebelski

Re: Aanbieding bij BLOKKER?????

Ongelezen bericht door trebelski »

crazyme schreef:
trebelski schreef: Kennelijk chronisch, wil een schoenlepel kopen van €4.95.- bij Blokker op de Haarlemmerdijk in Amsterdam en doe dat met een biljet van €20.- (althans dat poog ik) de verkoopster geeft me een vernietigende blik en zegt '' Je (ben 60 jaar)denkt toch niet dat ik dit kan wisselen, we zijn net een uur open. Ik heb het echter niet kleiner en vraag wat nu,
Pinpas nog niet ontdekt ?

http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Tuurlijk wel en in principe pin ik veel (vrijwel alles)aankopen maar dan komt een moment dat je even zonder je pinpas wandelt en dan lijkt een biljet van€20.- ten opzichte van het aankoopbedrag geen reden om zo te reageren. Maar goed, wie ben ik.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Maar goed, wie ben ik.

http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=143858 :lol:

is toch idioot dat ze niet kunnen wisselen? :mrgreen:

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

ach de wereld is nog steeds niet vergaan als er een aanbieding in een folder staat en er niet blijkt te zijn als je bij de betreffende winkel aankomt.
Tuurlijk soms is het best wel balen, tis gewoon niet anders, daar maak ik echt geen halszaak van.

Wat ik wel heel kwalijk vind is een ouder persoon gewoon met je aan te spreken en vooral de toon waarop zoiets gebeurt, vaak zijn het van die snotneuzen nog niet eens droog achter de oren, vinden het heel normaal want zo zijn ze opgevoed met geje en gejij, dat is de tijd.
Hoest mogelijk dat ik dan nog leef, als ik vroeger tegen mijn oma je zei, kreeg ik van mijn moeder een tets tegen mijn mond met een euh euh!

Tja de tijd zorgt er ook voor dat ik me mateloos kan ergeren aan de jeugd, ik heb zelf 2 meiden van 19 en 18 jaar, heb ze altijd voorgehouden dat je een ouder persoon met U aanspreekt, tenzij die persoon aangeeft dat je gewoon je mag zeggen.
Nu in het tijdperk van ipods, mobieltjes e.d. wordt ik helemaal niet vrolijk.

Ik sta bij de kassa van een supermarkt voor me staat een joch (jaar of 18) met doppen in zijn oren en gaat leuk door met bellen terwijl hij aan het afrekenen is.
De cassiere was heus een vriendelijk kind maar kreeg gewoon geen sjoege toen zij het bedrag noemde, op de vraag of hij de kassabon wilde enz enz.
Ja ik was in een bui waar je op kon schieten, zulke gasten houden de hele winkel op en wekken veel ergernis op.
Dus ik trek hem een dop uit zijn oor en zeg kun je je eerst even bij het afrekenen houden? De dame vraagt je wat en je blijft bellen, ik vind het niet kunnen.
Van schrik rende hij zonder zijn wisselgeld weg, mooi dacht ik, tot ik achter me een jongen hoor grinneken, ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik zeg, lachen he? ik vind het ronduit asociaal.
Tot mijn verbazing zegt het joch, ja ik ook, vond dit een super actie.

Zelfs de jeugd onderling ergert zich dus aan het gedrag van leeftijdsgenoten, ik zeg tis een kwestie van opvoeden.
Maja de generatie net na ons die was van de hele vrije opvoeding en die producten lopen nu rond, ben ik blij dat een boel al terug komen van die hele vrije opvoeding en dat geje en gejou.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

ciske schreef: is toch idioot dat ze niet kunnen wisselen? :mrgreen:
:wink: :wink:

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Renske99 schreef:...Ik sta bij de kassa van een supermarkt voor me staat een joch (jaar of 18) met doppen in zijn oren en gaat leuk door met bellen terwijl hij aan het afrekenen is...
Moet ineens weer eens denken aan die Sire reclames een poosje terug met al die bellende mensen. Strekking was "we worden met zijn allen steeds asocialer". Misschien moeten die spotjes toch maar weer eens uitgezonden worden.

Renske99

Ongelezen bericht door Renske99 »

Emmy75 schreef:
Renske99 schreef:...Ik sta bij de kassa van een supermarkt voor me staat een joch (jaar of 18) met doppen in zijn oren en gaat leuk door met bellen terwijl hij aan het afrekenen is...
Moet ineens weer eens denken aan die Sire reclames een poosje terug met al die bellende mensen. Strekking was "we worden met zijn allen steeds asocialer". Misschien moeten die spotjes toch maar weer eens uitgezonden worden.
Liefst 100x per dag zodat diezelfde mensen zich aan de reclame gaan storen en bij zichzelf te rade gaan :D

ciske

Emmy75 schreef:
:lol: dan zeggen die jonkies heb je die ouwe zeikerds weer :lol:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

De cassiere was heus een vriendelijk kind maar kreeg gewoon geen sjoege toen zij het bedrag noemde
Mijn dochter (heeft ook achter de kassa gezeten) begon nooit als ze aan het bellen waren. Als klanten dan reageerden zei ze altijd : "ik wacht wel even mevrouw/meneer, ik wil u niet storen tijdens het telefoongesprek" :wink: .

pefero

Ongelezen bericht door pefero »

Ik wil het probleem nog wel even duidelijk maken voor een ieder die het niet begrepen heeft of wil begrijpen.
Ik heb onderzoek gedaan en daar uit kwam naar voren dat de blokker deze artikelen helemaal niet in voorraad had op het moment van de aktie dit gaven ze ook zelf aan op hun website.
Dit heeft dus niets met de kwaliteit van een produckt te maken of dat ze schrijfen van OP = OP dit heeft te maken met eerlijk zaken doen vandaar dat ik iedereen opriep om een klacht in tedienen bij consuwijzer omdat deze pas actie mogen onder nemen als er over een zaak of produkt meerdere klachten zijn.
Als ik bovenstaande reaktie,s lees zijn er volgens mij genoeg mensen die het met mij eens zijn dat als een winkel een aanbieding heeft hij of zij er ook voor moet zorgen dat hij of zij dat artikel ook werkelijk in voorraad heeft en of dat het er 30 zijn of 3000 is misschien niet zo belangrijk maar helemaal geen 1 dat vind ik niet kunnen

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

pefero schreef:... vandaar dat ik iedereen opriep om een klacht in tedienen bij consuwijzer omdat deze pas actie mogen onder nemen als er over een zaak of produkt meerdere klachten zijn.
Dat mensen die dit hebben ondervonden een klacht indienen bij consuwijzer kan ik goed begrijpen. Maar ik ga geen klacht indienen van iets dat ik niet heb ondervonden. Sorry, ik ga ook niet speciaal naar de blokker voor een aanbieding die ik toch niet wil kopen om vervolgens een klacht in te dienen. Als ik dit nu toevallig ook had ondervonden had ik wel een klachtenformuliertje willen invullen.
pefero schreef:...maar helemaal geen 1 dat vind ik niet kunnen
Volgens de informatie op consuwijzer is dat eigenlijk ook niet toegestaan.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken

Ook als uw klacht nu niet direct aanleiding geeft tot actie van consuwijzer, verzamelen ze de klachten wel op een moment dat er geregeld klachten binnenkomen van eenzelfde winkel, zullen ze op een gegeven moment wel overgaan tot actie.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

pefero schreef:Als ik bovenstaande reaktie,s lees zijn er volgens mij genoeg mensen die het met mij eens zijn dat als een winkel een aanbieding heeft hij of zij er ook voor moet zorgen dat hij of zij dat artikel ook werkelijk in voorraad heeft en of dat het er 30 zijn of 3000 is misschien niet zo belangrijk maar helemaal geen 1 dat vind ik niet kunnen
Ik ben met u eens dat een artikel in de aanbieding aanwezig zou moeten zijn in een winkel.
Maar heeft de winkel er maar 1, dan is het ook niet goed, dan gaat nummer 2 klagen dat het op is.
2 is ook niet goed, dan gaat nummer 3 klagen...
Dus aantal is zeker wel belangrijk.

@Renske99: Mag ik zeggen dat ik uw gedrag een topactie vind?
Op (redelijk) subtiele manier de knul even met de neus op de feiten gedrukt, hulde!

ciske

Maar ik ga geen klacht indienen van iets dat ik niet heb ondervonden. Sorry, ik ga ook niet speciaal naar de blokker voor een aanbieding die ik toch niet wil kopen om vervolgens een klacht in te dienen. Als ik dit nu toevallig ook had ondervonden had ik wel een klachtenformuliertje willen invullen
Hier ook iemand die geen klacht in gaat dienen, heb het niet ervaren dus dan moet je het zelf doen.

53o

Ongelezen bericht door 53o »

...Ik sta bij de kassa van een supermarkt voor me staat een joch (jaar of 18) met doppen in zijn oren en gaat leuk door met bellen terwijl hij aan het afrekenen is...
Als actieve verkoper, dus in een winkel waar we naar de klant toe stappen en niet alleen afrekenen is dit soms nog erger. Collega's zijn bezig met klanten, klanten staan te wachten, ondertussen ben in in gesprek met een klant en zijn/haar telefoon gaat.

Soms is het na opnemen "Hey, hallo, sorry, sta in winkel, ben in gesprek, bel je zo terug". Daarna help ik de klant verder.

Andere keren, en dit is geen uitzondering, gaat het zoals dit: "Hallo? Hoe gaat het? Je meent het niet. Echt waar? .....

Elke keer wanneer dat gebeurt krijg ik commentaar van die persoon (klein detail, ik noem het geen klant meer) wanneer ik als hij/zij klaar is met bellen dat ik met een andere klant in gesprek ben.

Sorry voor afhaken van topic, maar een telefoon opnemen als je in gesprek bent met een verkoper is ok, als je het kort houdt en snel beeindigt. Als je een gesprek gaat voeren dan ben je gewoon asociaal bezig.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

lol juist als ze net open zijn horen ze 20 wel te kunnen wisselen..

wij kunnen pas niet wisselen op een marktdag als iedereen met 50 euro komt

we proberen er rekening mee te houden maar als er al 8 voor mn neus hebben gestaan met een briefje van 50 na 2 uur openzijn moet ik meestal vragen of ze het kleiner hebben of eventueel kunnen pinnen

vind het niet netjes dat men hoe dan ook je zeggen ik zeg altijd u en vraag het vriendelijk heb maar 1x gehad dat een man me vernietigend aankeek zn geld in zn portomonee deed en weg liep.

ikzelf moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad met de aanbiedingen van blokker (nog niet)

bij ons is het gelukkig zo dat onze folders 3 weken geldig zijn en we vaak bij bestellen als mensen erom vragen zodra we de vracht weer binnen hebben zetten we het apart voor klanten.. behalve natuurlijk als het na vrachtdag is in de laaste week ja dan is het helaas op.. mensen proberen het wel eens maar ze hebben letterlijk 3 weken de tijd gehad.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ciske schreef:
Personeel gaat ook niet altijd vrijuit. Als ze mij niet netjes behandelen krijgen ze het evenhard terug. Laat me niet door een of ander trutholaatje te kakken zetten als hier geen aanleiding voor is
klopt personeel gaat zeker niet vrijuit, zie het voorbeeld van trebelski :mrgreen:

ook ik erger mij heus wel eens aan personeel. maar als er iets niet is moet je bij de bedrijfsleider zijn, niet bij de kassa een grote bek opzetten dat vind ik aso.

succes met je mixer , is die er niet zien we vast een topic hier opnieuw? :lol:
Mixer was er, evenals vele andere folderaanbedingen. Stofzuiger niet. Ik heb niet gevraagd erom nog was of kwam oid. Maar heb de braun mixer niet gekocht, ging ervan uit dat er extra accessoires bij zouden zitten, daarom een andere gekocht, ietsje duurder maar nog steeds goedkoper dan de originele braun vraagprijs.

Tevens waren de dames nog steeds bezig om aktie artikelel bij te vullen.

Zo Ciske, geen nieuw topic :mrgreen:

ciske

Mixer was er, evenals vele andere folderaanbedingen
:lol: zo zie je maar dat het er vaak wel is, veel plezier Teun , met je mixer. :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

ciske schreef:
Mixer was er, evenals vele andere folderaanbedingen
:lol: zo zie je maar dat het er vaak wel is, veel plezier Teun , met je mixer. :mrgreen:
Vermoedt dat Blokker ( weet niet zeker ) met een soortgelijke verdeelsleutel werkt als Kruitvat en Trekpleister. Je hebt als FM geheel geen inspraak hoeveel er van aktie artikelen komen. Dit wordt berekend adv omzet en groote winkel.

Zal toch voor mn eigen belevenis eens vragen of die stofzuiger ( white shark ) nog komt of aanwezig is.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Teunbosseman schreef: Vermoedt dat Blokker ( weet niet zeker ) met een soortgelijke verdeelsleutel werkt als Kruitvat en Trekpleister. Je hebt als FM geheel geen inspraak hoeveel er van aktie artikelen komen.
Dat hebben ze wel. Er zal wel een max zitten aan het aantal dat ze kunnen vragen, maar als een FM van een bepaalde aanbeiding er bijvoorbeeld maar 5 wil hebben dan kan dat.

Teunbosseman
Contacteer:

Winterman schreef:
Teunbosseman schreef: Vermoedt dat Blokker ( weet niet zeker ) met een soortgelijke verdeelsleutel werkt als Kruitvat en Trekpleister. Je hebt als FM geheel geen inspraak hoeveel er van aktie artikelen komen.
Dat hebben ze wel. Er zal wel een max zitten aan het aantal dat ze kunnen vragen, maar als een FM van een bepaalde aanbeiding er bijvoorbeeld maar 5 wil hebben dan kan dat.

Dus bij Blokker beperkte inspraak.
Bij KV en TP niet. Gaat automatisch naar verwachte omzet.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Filiaalmanagers bij Blokker zijn zelfstandig maar werken volgens de Blokker formule. Althans, so is het mij verteld. Hoofdkantoor biedt iets aan en zij bepalen hoeweel ze er van afnemen.

Gesloten