plumber schreef:
Heb hetzelfde hoor.
koop je bij Lidl.
En waarom moet er weer zo neerbuigend gedaan worden naar TS toe.
Hij constateerd wat en meld het hier.Mag toch.
Komen jullie allemaal wel achter als ja van een AOW en klein pensioen moet
leven.Hele reutemeteut gaat omhoog pensioen gaar volgend jaar met 7% naar
beneden en er mag niks gezegd worden.Jullie moeten je vaste lasten eens
bij elkaar optellen denk dat je schrikt.Ik kom al op 1200€.
Niet geloven dan wil ik het wel specificeren.
Je hebt gelijk Plumber dat mensen steeds minder te besteden hebben MAAR dat heeft er nu even niets mee te maken.
Je moet geen wc papier bij de AH halen, kan je ook in een goedkopere winkel doen dus als het gaat om het niet kunnen betalen maar daar hoor ik TS niet over.
Laatst ook wc papier 2 laags van euroshopper gekocht. was ook 1,60. maar de rollen zijn dubbel zo groot. Dus nog steeds 2 laags, maar veel grotere rollen. Is dat het niet?
superklaver schreef:Laatst ook wc papier 2 laags van euroshopper gekocht. was ook 1,60. maar de rollen zijn dubbel zo groot. Dus nog steeds 2 laags, maar veel grotere rollen. Is dat het niet?
Dat zou kunnen, hoop dat TS nog reageerd op je opmerking.
Wat hadden de mensen het vroeger toch makkelijk.
Daar was geen internet om te zeuren, maar gewoon de krant gerecycled en klaar was kees.
Dit was ook maar 1 laag.
Nu moet het drie laagig zijn, dan hoeven de handen niet meer gewassen worden.
nevermind schreef:Wat hadden de mensen het vroeger toch makkelijk.
Daar was geen internet om te zeuren, maar gewoon de krant gerecycled en klaar was kees.
Dit was ook maar 1 laag.
Nu moet het drie laagig zijn, dan hoeven de handen niet meer gewassen worden.
Dit was ook maar 1 laag.
:
superklaver schreef:Laatst ook wc papier 2 laags van euroshopper gekocht. was ook 1,60. maar de rollen zijn dubbel zo groot. Dus nog steeds 2 laags, maar veel grotere rollen. Is dat het niet?
Dit zei ik al er is dus niks verandert klagen om niks weer mensen letten niet op / lezen niet goed dat is 9 vd 10 keer het probleem
Dit was ook maar 1 laag.
Ja en dan 5x per maand naar de huisarts met een kapotte kont
Dit was ook maar 1 laag.
En evengoed waren toen de zorgkosten lang niet zo hoog als nu.
Dit was ook maar 1 laag.
Ook dat was toen veel minder, om niet voor iedere trekje naar de huisarts te lopen, zoals het nu is.
Wat heeft topicstarter aan dooddoeners als "dan ga je het toch ergens anders halen"? Of: "De winkelier is vrij om de prijzen te bepalen want we zitten hier niet in de USSR".
Allemachtig zeg. Dit is een consumentenforum. Iedereen mag zijn of haar zegje doen. Persoonlijk vind ik een verhoging van 100% volledig van de (WC-) pot gerukt. Zulke grote prijsstijgingen bij budgetmerken komen praktisch nooit voor. AH is sowieso een vervelende supermarkt die ik persoonlijk graag links laat liggen.
Tip: als je een weegschaal hebt dan kun je de oude rol en de nieuwe wegen. Dat zegt meer dan het aantal velletjes. Dan kun je de kiloprijs uitrekenen. Sommige velletjes zijn namelijk zo ontzettend dun dat het gebruik van veel velletjes tegelijk "warm" is aanbevolen.
Natuurlijk mag TS zijn klacht hier vermelden, maar om dan meteen te zeggen, wij zitten hier niet in de USRR, heeft er helemaal niets mee te doen.
Maakt toch in feite niets uit, of het een supermarkt of welke andere winkel ook is, als de prijs mij niet bevalt koop ik niet en kijk uit waar het artikel goedkoper is.
Om daar zo een drama van te maken, maar ja, sommige hebben hun mening over bepaalde winkel al klaar.