LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH laagste prijsgarantie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Eef1967

AH laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door Eef1967 »

Jammer dat AH dit niet goed opgezet heeft, ik vind het nu antireclame. Kocht exact dezelfde producten bij AH en drogist. AH was flink duurder. Ik met de folders, producten en kassabon naar AH. De manager keek maar half, gebruikte het voorbeeld in de folder, zie die variatie hebben wij niet, en zei dat het niet doorging.
De variatie in de folder van de drogist was echter een 50% korting bv bij .....
Echt slecht.
De manager wordt vervolgens na mijn klacht gebeld door zijn leidinggevende, die bekijkt de zaak niet maar houdt manager de hand boven het hoofd.
Gelukkig is er een mooie EMTE gekomen, ik heb nu al 5 AH klanten weggehaald en hoop dat er meer volgen.
Dit vind ik oneerlijk zaken doen. Ik was al 30 jaar klant maar ga nu steeds vaker elders mijn boodschappen halen.
Jammer AH grote gemiste kans!

tennis

Re: AH laagste prijsgarantie

Ongelezen bericht door tennis »

De manager keek maar half, gebruikte het voorbeeld in de folder, zie die variatie hebben wij niet, en zei dat het niet doorging.
Als er met variaties in de folder wordt gewerkt, dan zijn er altijd verschillen, en je kan de folder aanbiedingen niet vergelijken. Het moet exact dezelfde variatie zijn!
Dit gebeurd jou ook eens bij jou nieuwe winkel.

Thundercracker

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Beetj ekansloos eefje kwestie van lezen maarja dat doen vrouwen niet die zien alleen termen als Gratis , Korting , voor de helft....

Verschillende variaties werkt niet he ppfffff

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Eef, ik vind het een warrig verhaal :?:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Exact hetzelfde maar toch anders. Misschien helpt het als je iets meer details geeft. Welk product, welke verpakkingseenheid, welke prijs. Dat soort dingen.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Thundercracker schreef:Beetj ekansloos eefje kwestie van lezen maarja dat doen vrouwen niet die zien alleen termen als Gratis , Korting , voor de helft....

Verschillende variaties werkt niet he ppfffff
Zo, heb je nog meer vooroordelen die nergens op slaan, of zijn ze nu op?

trudy81

Ongelezen bericht door trudy81 »

maarja dat doen vrouwen niet
Lezen bedoel je???

pardon, bedoel je dat ik niet kan lezen of dat ik niet begrijp wat er staat?

Trudy

Gesloten