LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn let weer op de kleintjes
-
Albert Heijn let weer op de kleintjes
Galiameloen vandaag in de aanbieding bij AH: euro 1,79.
Maar bij de kassa slaat men 2,24 aan (Lelystad, Kamp).
Ik noem de prijs waarvoor de meloen aangeboden wordt. De caissiere haalt haar schouders daarvoor op. Voor klachten verwijst zij naar de klantenservice. Ik heb de meloen maar bij de kassa laten liggen. Prettige dag verder.
Maar bij de kassa slaat men 2,24 aan (Lelystad, Kamp).
Ik noem de prijs waarvoor de meloen aangeboden wordt. De caissiere haalt haar schouders daarvoor op. Voor klachten verwijst zij naar de klantenservice. Ik heb de meloen maar bij de kassa laten liggen. Prettige dag verder.
Re: Albert Heijn let weer op de kleintjes
Nou, dat ligt ff anders:
cassière toets een PLU nummer in en dat zit aan een prijs gekoppeld, zij is zelf niet verantwoordelijk voor de jusite prijs. Dat had de AGF verantwoordelijke moeten/kunnen checken.
Haar gedrag na Uw melding keur ik echter niet goed.
cassière toets een PLU nummer in en dat zit aan een prijs gekoppeld, zij is zelf niet verantwoordelijk voor de jusite prijs. Dat had de AGF verantwoordelijke moeten/kunnen checken.
Haar gedrag na Uw melding keur ik echter niet goed.
-
Ik snap hem, mevr maakt speciaal een profiel aan om hier te kunnen klagen ipv het geld terug te kunnen halen bij de klantenservice, wat standaard is bij de AH.
Wat is nu de klacht eigenlijk? Dat de prijs nog niet in de kassa stond, of de cassiere die U doorverwijst naar de klantenservice om de 0, 45 eurocent terug te krijgen.
De koffiepads stonden gisteren wel goed aangegeven in de kassa.
Gewoon altijd goed op blijven letten, mee kijken, en bij twijfel het bonnetje met product mee nemen naar de klantenservice, ik snap niet zo echt het probleem.
Maar ja, je kunt het ook zo zien, U heeft wél 1,79 bespaart, kijk en dát is pas op de kleintjes letten!
Wat is nu de klacht eigenlijk? Dat de prijs nog niet in de kassa stond, of de cassiere die U doorverwijst naar de klantenservice om de 0, 45 eurocent terug te krijgen.
De koffiepads stonden gisteren wel goed aangegeven in de kassa.
Gewoon altijd goed op blijven letten, mee kijken, en bij twijfel het bonnetje met product mee nemen naar de klantenservice, ik snap niet zo echt het probleem.
Maar ja, je kunt het ook zo zien, U heeft wél 1,79 bespaart, kijk en dát is pas op de kleintjes letten!
-
Klopt, bij Ah kan de cassiere de prijs in de kassa niet veranderen. Dat gaat via de informatiebalie, die het weer doorgeeft, enzovoorts. Bij sommige andere supermarkten kan de cassiere dat weer wel doen, maar dat is een kwestie van beleid.
Ik heb ook regelmatig bij onze plaatselijke Appie dat de prijs bij de kassa hoger scant en dan wordt er inderdaad verwezen naar de klantenservice waar je dan het verschil terugkrijgt. Erg omslachtig maar ja, ik bin zunig he
Prima, Mar v.d Berg! Ik had de meloen ook bij de kassa laten liggen en al helemaal bij zo'n reactie van zo'n klantonvriendelijke kassiere.
Je hebt het probleem daar gelaten waar het ligt, nl. bij de AH. Prima.
Wanneer je de sommige reactie hier leest, dan ga je bijna geloven dat je blij moet zijn of je nederig moet opstellen om bij de AH boodschappen te mogen doen.
Zo ligt dit natuurlijk niet.
Die mensen leggen het probleem (verkeerd) op het bordje van de klant, terwijl de AH het probleem veroorzaakt.
Zo eenvoudig ligt dat.
Die vreemde reacties komen van mensen die zelf bij de supermarkt hebben gewerkt of er nog werken en de supermarkten het liefst geld willen toestoppen omdat ze vooral verlies lijden en al helemaal geen fouten maken.
In hun visie ligt het blijkbaar altijd aan de klant ....
Je hebt het probleem daar gelaten waar het ligt, nl. bij de AH. Prima.
Wanneer je de sommige reactie hier leest, dan ga je bijna geloven dat je blij moet zijn of je nederig moet opstellen om bij de AH boodschappen te mogen doen.
Zo ligt dit natuurlijk niet.
Die mensen leggen het probleem (verkeerd) op het bordje van de klant, terwijl de AH het probleem veroorzaakt.
Zo eenvoudig ligt dat.
Die vreemde reacties komen van mensen die zelf bij de supermarkt hebben gewerkt of er nog werken en de supermarkten het liefst geld willen toestoppen omdat ze vooral verlies lijden en al helemaal geen fouten maken.
In hun visie ligt het blijkbaar altijd aan de klant ....
Zit AH ook echt mee als jij je meloentje bij de kassa laat liggen
-
Uiteraard, de Ah had gewoon moeten zorgen dat de juiste prijs in de kassa stond.
Dus: meloentje laten liggen, en op naar de Dekamarkt, de Jumbo, de C1000 of de markt. Die hebben ook meloentjes. Als iedereen dat doet blijft Ah lekker met zijn meloentjes zitten. Dat zal ze leren! Misschien dat ze dan eens gaan nadenken, daar in de Kamp in Lelystad.
Dus: meloentje laten liggen, en op naar de Dekamarkt, de Jumbo, de C1000 of de markt. Die hebben ook meloentjes. Als iedereen dat doet blijft Ah lekker met zijn meloentjes zitten. Dat zal ze leren! Misschien dat ze dan eens gaan nadenken, daar in de Kamp in Lelystad.
-
@ Gemma
Ik heb anders nog nooit mijn boodschappen gratis gekregen, dus ik kan niet anders dan hen geld geven... bloembollen als ruilmiddel bijvoorbeeld worden zelfs hier niet geaccepteerd.Die vreemde reacties komen van mensen die zelf bij de supermarkt hebben gewerkt of er nog werken en de supermarkten het liefst geld willen toestoppen
-
@gemma Sorry, maar ik ben maar een simpele klant van ah c1000 etc, geen werknemer van een of ander super dan ook.
Als mevr er behoefte aan heeft haar meloenen waar dan ook te halen, ligt de ah niet echt wakker van, vele lidl's zitten bij een AH in het zelfde winkelcentrum.
Kijk eens bij de plaatselijke turk, die zijn nog goedkoper met groente dan de AH.
En ook daar ligt ah niet wakker van.
Het is een beetje lachwekkende topic meer dan ook niet.
Als mevr er behoefte aan heeft haar meloenen waar dan ook te halen, ligt de ah niet echt wakker van, vele lidl's zitten bij een AH in het zelfde winkelcentrum.
Kijk eens bij de plaatselijke turk, die zijn nog goedkoper met groente dan de AH.
En ook daar ligt ah niet wakker van.
Het is een beetje lachwekkende topic meer dan ook niet.
GloriusWorld schreef: Het is een beetje lachwekkende topic meer dan ook niet.
Het is net zo'n topic als de aanbiedingen bij C1000 die altijd weer voor tekst hier zorgt. Als iemand dat wilt moet die dat doen.
Wel vind ik dat ze het al bij de kassa horen te verrekenen.
Zo, ik ga maar eens een lekker Galia meloentje halen bij de Ap.
Laterssss
Laterssss
-
Wel even opletten dat je niet teveel betaald.sephora30 schreef:Zo, ik ga maar eens een lekker Galia meloentje halen bij de Ap.
Laterssss
Anders meteen hier neerzettenwitte angora schreef:Wel even opletten dat je niet teveel betaald.
-
Die meloenen mét kortingen waren er tenminste, de aanbiedingen bij de c1000 zijn ( praktisch ) altijd op vóór dat de actie al ingaat . Dat is een héél groot verschil.
-
Dat komt omdat de aanbieding van de Ah geen aanbieding is, ze rekenen stiekem de gewone prijs. Daarom gaat iedereen, Gemma voorop, naar de c1000. En ja, daar kan c1000 niet op inkopen natuurlijk.GloriusWorld schreef:Die meloenen mét kortingen waren er tenminste, de aanbiedingen bij de c1000 zijn ( praktisch ) altijd op vóór dat de actie al ingaat . Dat is een héél groot verschil.
Maar niet getreurd, als de gallia's bij de c1000 op zijn, heeft Ah nog volop.
Dat de aanbiedingen van de c1000 al bijna op zijn voordat de actie ingaat is derhalve de schuld van Ah.
-
Over dat 'op de kleintjes letten' is nog een aardige anekdote, echt gebeurd.
Het was ongeveer in 1981 dat Ah de slogan lanceerde: Albert Heijn gaat op de kleintjes letten. Dus op een dag loopt een moeder met haar kinderen een filiaal van Albert Heijn binnen, en vraagt naar de bedrijfsleider.
'Goedemorgen bedrijfsleider, ik begrijp dat Albert Heijn op de kleintjes gaat letten?'
'Jawel mevrouw, Albert Heijn gaat op de kleintjes letten'.
'Nou, hier zijn mijn kleintjes, als u op ze let, ga ik even een uurtje de stad in.'
En weg was ze, de bedrijfsleider verbouwereerd achterlatend terwijl de kinderen om hem heen stonden.
Het was ongeveer in 1981 dat Ah de slogan lanceerde: Albert Heijn gaat op de kleintjes letten. Dus op een dag loopt een moeder met haar kinderen een filiaal van Albert Heijn binnen, en vraagt naar de bedrijfsleider.
'Goedemorgen bedrijfsleider, ik begrijp dat Albert Heijn op de kleintjes gaat letten?'
'Nou, hier zijn mijn kleintjes, als u op ze let, ga ik even een uurtje de stad in.'
En weg was ze, de bedrijfsleider verbouwereerd achterlatend terwijl de kinderen om hem heen stonden.
witte angora schreef:
Het is inderdaad jammer dat men naar de klantenservice moet als iets niet klopt op je kassbon of iets teveel is aangeslagen of een prijs wat niet klopt.
In het verleden kon de cassiere dat zelf veranderen.
Als je weinig tijd hebt kun je beter niet naar AH gaan want als het niet klopt dan moet je nogal lang wachten bij de klantenservice, althans hier.
In het verleden kon de cassiere dat zelf veranderen.
Als je weinig tijd hebt kun je beter niet naar AH gaan want als het niet klopt dan moet je nogal lang wachten bij de klantenservice, althans hier.
De meloenen waren uitverkocht
Het was ook te goedkoop om waar te zijn
Het was ook te goedkoop om waar te zijn