angel1978 schreef:mag of waar wordt beweerd dat het restaurant de originele kaart moet gebruiken voor deze actie?
Als restaurant de kaart aanpast voor AH-spaarders, dan kan het restaurant het aangepaste menu ook gewoon op haar website vermelden. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Misschien zit het nuanceverschil in de 3 of 2 gangen?
Het menu van AH bestaat uit 3 gangen , het onbeperkt tapaseten bestaat daar uit 2 gangen, dan zou het in theorie al voor de klant duidelijk moeten zijn en wat is er mis met even checken/ bellen van te voren hoe het precies zit?
Het is misschien wel de gulzigheid en de vrekkigheid vd Nederlander
angel1978 schreef:
waar staat dat dat niet mag of waar wordt beweerd dat het restaurant de originele kaart moet gebruiken voor deze actie?
Dan moet je minimaal er ook bijzetten dat je een andere prijskaart krijgt.
Erg flauw om op deze manier toch mee te willen doen aan een actie.
Je doet als consument mee aan een actie en wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, hoe Nederlands
Je doet als bedrijf mee aan de actie tweede driegangenmenu gratis en als de klant komt is het gedeeltelijk toch niet gratis. Dat is nou met een kruideniersmentaliteit voor een duppie op de eerste rang.
moederslink schreef:Misschien zit het nuanceverschil in de 3 of 2 gangen?
Het menu van AH bestaat uit 3 gangen , het onbeperkt tapaseten bestaat daar uit 2 gangen, dan zou het in theorie al voor de klant duidelijk moeten zijn en wat is er mis met even checken/ bellen van te voren hoe het precies zit?
Het is misschien wel de gulzigheid en de vrekkigheid vd Nederlander
waar staat dat dat niet mag of waar wordt beweerd dat het restaurant de originele kaart moet gebruiken voor deze actie?
Als je als winkelketen een actie hebt waarin je groot verkondigt dat de tweede persoon gratis kan eten, dan moeten ze er ook voor zorgen dat daar sprake van is. Anders moet je het geen 'tweede gratis' noemen.
Nu zou je kunnen zeggen: normale klanten betalen 20 euro. Doe je mee aan de actie? Dan is er een aparte kaart en menu, met de zelfde maaltijden maar dan voor 40 euro. Maar je krijgt dan wel de tweede gratis...
Als ik als winkelier of restaurateur dit soort gezeur zou lezen over een GRATIS actie, dan zou ik m'n biezen pakken en meteen dit land verlaten. Wat een hoop ontevreden mensen in 1 van de beste landen ter wereld. Als het allemaal niet goed genoeg is kan je toch gewoon naar een sterrenrestaurant gaan en alles zelf betalen.
Restaurant stelt zelf een menu samen dat kan afwijken van de normale prijzen bij het betreffende restaurant. De restaurant mag zelf weten wat de kosten zijn van dat menu. Zij mogen daarnaast sommige gerechten uitsluiten om uit te zoeken. Dus een unieke menu kaart voor de Albert Heijn klanten. Deze menu kaart wordt pas bekend gemaakt wanneer je het restaurant komt bezoeken. Tenzij de klant van te voren belt met het restaurant en vraagt wat de voorwaarden zijn van het betreffende restaurant.
Je moest bij het kaartje rekening houden dat je sommige gerechten niet moest aankruisen. Als je dat wel deed en het gerecht stond niet op de AH menulijst, dan kwamen daar extra kosten bij voor € 3,50 per tapas.
Als je niet alles opeet, dan krijg je een 'boete' van € 2,50 euro. Wel een goede maatregel om niet teveel te gaan bestellen.
puma73 schreef:Ik heb nog nooit een zinvolle actie met korting op maaltijden meegemaakt, bij geen enkele organisatie, er zat altijd wel een addertje onder het gras.
Ik ken genoeg "echte acties. Dit is er een:
senseofchina
eet-gratis-op-je-verjaardag
Laatst gewijzigd door Radar op 16 aug 2015 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Commerciële link verwijderd
Heeft er in die zin wel mee te maken dat mensen die aan de AH actie meedoen waarschijnlijk vooral geïnteresseerd zijn in hoe en waar je interessante korting kunt krijgen. Dan is het wel handig om aan te geven dat er vaak veel meer mogelijkheden voor leuke korting zijn.
gezondheid schreef:De menu lijst van de AH voorwaarden staan niet op de site vermeld, die zie je pas in het restaurant. Bewust? Aan jullie verhaal zit wat in. De prijzen zijn anders dan de reguliere tarieven. Voorwaarden gelezen en geef jullie gelijk. Overigens zijn er ook restaurants die de reguliere tarief vragen. Maar dat is aan het restaurant zelf.
Voorwaarden staan gewoon achterop het foldertje waar je de zegels in plakt. Daarin wordt ook verschillende keren naar de websites verwezen. Ongetwijfeld is dan je volgende argument, wat als je geen internet hebt. Nou, dan vraag je het toch even aan de servicebalie.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 aug 2015 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Aanvallende opmerkingen verwijderd