Sept heb ik heb laarzen gekocht om te wandelen met hondje,anwb zijn goede stevige laarzen,waterdicht! Niet goedkoop( deze dan) en zitten goed voor mijn rug,belangrijke punten,voor mij.
Afijn,..zo eind okt ging ik ze pas dragen,toen werd het slechter weer,niks aan de hand,heerlijk warm,niet eens inlopen,totaal geen pijn voeten,top,
Na twee wk kreeg ik bij rechter laars idee dat mijn sok gescheurd was..zo voelde dat,kom thuis kijken,nee

Toen dacht ik zool zal toch niet los zitten,nee ook niet...nou het zal wel..
Nu komt echt grappige hoe wordt je behandeld

Afijn ik loop met kennis op wc (3/4 wk terug nu) waar de anwb zit en ik zeg ga toch eens vragen wat het zou kunnen zijn.( misvhien meer klsvhten)
Komt meisje,ik roep even iemand ik ja,was daar gewoon ff vragen...ik leg het uit,ja zegt ze ik hoor en voel het dit is onacceptabel...u krijgt nieuwe,ja echt ik heb getuige!!!( nogmaals neeee dit kan echt niet,zeer onacceptabel,ik huh bij mezelf)
Welke zou u dan willen,ik nou dezelfde...oke..
Ik loop even naar achteren...komt ze terug met inleg zooltjes

Oke even naar achteren ben zo terug,ondertussen 50 min verder...
Komt ze terug,nee ik denk dat een paar nw niet gaat werken,die gaan het ook doen,ik zeg nou dat is raar links heb ik, geen last ,zit iets fout in die laars...tja zegt ze,nou weet u wat..
Gaat u naar de schornmaker,kijk of die het ksn maken,zo ja zijn de kosten voor ons...
Ik kijk haar aan van....hoe kan het eerst zijn van je krijgt nw naar..ga maar naar schoenmaker

Ik svhornmaker komen we langs die moest hard lachen...dat kan je niet maken is gewoon fout in de laars..
Ik ze stoppen m maar in de..( zei ik tegen de gene die bij me was)
Eenmaal thuis anwb mail gestuurd,klacht zou doorgestuurd worden naar desbetreffende afdeling...jullie raden het al na week niks..hihih...heb nu zoiets krijg de

Zelfs geen vignet
Week later ik weer mail gestuurd tot op heden niks gehoord van u collega,als ik pech heb met de auto en ik moet ook zo lsng wachten,weet ik nu alvast dat me erop in moet stellen..
Ze mogen van mij de nw laarzen ergens stoppen waar het heel donker is...
Gaat het mij nu niet om,gaat mij er nu om,hoe je in winkel behandeld wordt...en de mail gewoon niet beantwoord word..
Is jammer liepen erg lekker,wilde nog een paar kopen,maar neeeeee.
Wie weet er nog een goed merk?
Serieus,nee niet om duur te dorn maar niet van bristol ofzo,voor rug goede stevige,maar wel beetje moderne laars..timberland?ervaringen?
Zou er anwb webcare zijn