witte angora schreef:Hier even een bericht van een 'tegengasser'
Wat je collega betreft: als ik eerlijk mag zijn had ik die aangifte al lang gedaan. Moet ik er wel bij zeggen dat ik natuurlijk niet op de hoogte ben van de besluitvormingsprocessen in jullie toko. Is er geen draaiboek voor dit soort situaties?
Verder kun je je collega alleen maar alle steun geven die ze nodig heeft, en dat heeft ze nodig, als ik het zo lees. Nog niet eens door de aangifte, al zal dat bijzonder helpen, maar vooral, als het even niet gaat, niets zeggen, gewoon een arm (van een vrouwelijke collega) om haar heen. Er zijn. Even een momentje rust
geven om de emoties te laten zakken. Dat helpt vaak meer dan wat dan ook.
Ik wens jullie veel sterkte.
Waarom wij vandaag pas aangifte hebben gedaan en naar het ADB zijn gegaan, heeft te maken met de wens van mijn collega, omdat zij eerst tot rust wilde komen, en het heel eventjes wilde verwerken. Wat ik volledig begrijp, en het belang van onze medewerkster gaat voor.
En wat betreft de steun, die krijgt ze zeker, iedereen staat volledig achter haar, en als zij even anders reageert dan anders, krijgt zij het volledig begrip van mijn collega's. Wij hebben haar zelf aangeboden een paar dagen verlof te nemen, maar ook al doet het haar heel veel pijn, zij wil zich er niet onder laten krijgen en wil graag gewoon door werken ( zo goed en kwaad als het gaat)