Een maand geleden een koel/vries combinatie gekocht.
Hierna bleek vanaf het begin het diepvries gedeelte niet te werken. Na 1 week kwam er eindelijk een monteur langs, die contstateerde dat die niet meer gemaakt kon worden. BCC wilde echter opnieuw een monteur langs laten komen, maar de 1e monteur had al gezegd dat er een nieuwe geleverd moest worden.
Bij de BBC 0900 telefoon dienst schijnen we de ene keer een wasmachine te hebben gehad en een andere keer weer een magnetron. Het hoofdkantoor van BCC wilde ons totaal niet helpen, steeds de schuld ergens anders leggen. Als we naar de echte BCC winkel gingen werd er heel eventjes geholpen totdat alles weer bij het hoofdkantoor kwam te liggen.
Iedere keer wordt je aan het lijntje gehouden en zeggen ze dat ze terug zullen bellen.
Het feit is nu dat wij al 1 maand zonder diepvries zitten en tevens alle producten moesten weggooien.
Alleen door opnieuw naar een BCC winkel te gaan en mij als koper van dezelfde koel/vries combinatie voor te doen, kwam ik erachter dat er genoeg producten aanwezig zijn en gewoon geleverd kan worden. Hierna meteen mijn huidige koop bon laten zien, waarbij ze niet meer konden ontkennen dat er geen producten meer in voorraad zijn. Dus eindelijk zal het product geleverd gaan worden.
Erg leuk als je op de BCC site ziet dat ze zes beloftes hebben, waarbij zij zich niet aan twee beloftes houden.
De service van BCC bij kapotte apparatuur ter vervanging is er totaal niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC heeft producten in voorraad maar leverd niet
Re: BCC heeft producten in voorraad maar leverd niet
Heb je het in een stenen BCC winkel gekocht of via hun website besteld? In het eerste geval zijn het franchisenemers, in het tweede geval BCC zelf. Die kunnen andere voorraden hebben.
Re: BCC heeft producten in voorraad maar leverd niet
Ik had het inderdaad bij een stenen BCC gekocht. Twee weken geleden al naar die winkel geweest en toen zou er op woensdag (1,5 week geleden) een nieuwe zending binnen komen. Afgelopen week in een andere BCC winkel gewoon gehoord dat er 55 producten aanwezig waren voor alle winkels.GJvdZ schreef:Heb je het in een stenen BCC winkel gekocht of via hun website besteld? In het eerste geval zijn het franchisenemers, in het tweede geval BCC zelf. Die kunnen andere voorraden hebben.
Wordt erbij verteld dat ze dan wel snel verkocht kunnen worden, maar bestaande klanten waarbij het product vervangen moet worden, worden dus gewoon steeds overgeslagen.
BCC heeft dus alleen interesse in het verkopen van nieuwe producten en bestaande klanten waarbij iets niet werkt, zijn niet meer interessant voor hun.
Re: BCC heeft producten in voorraad maar leverd niet
Als ze het niet kunnen of willen repareren of vervangen, dan is dat wanprestatie.
Dan mag U de koop ontbinden en elders een andere kopen.
U heeft dan recht op volledige bedrag terug wegens niet nakomen normale verwachtingen.
Dus Ontbind de koop en eis volledige bedrag terug!
Dat je enkele minuten later in de stenen winkel hetzelfde koopt maakt dan niets uit natuurlijk.
En vraag aan die verkoper of hij hier op dit topic wil reageren want nu kan geheel Nederland lezen
hoeveel hun reclame slogan waard is!
Dan mag U de koop ontbinden en elders een andere kopen.
U heeft dan recht op volledige bedrag terug wegens niet nakomen normale verwachtingen.
Dus Ontbind de koop en eis volledige bedrag terug!
Dat je enkele minuten later in de stenen winkel hetzelfde koopt maakt dan niets uit natuurlijk.
En vraag aan die verkoper of hij hier op dit topic wil reageren want nu kan geheel Nederland lezen
hoeveel hun reclame slogan waard is!