Ik kocht bij BCC een hoeveelheid apparatuur waaronder 3d TV en kreeg beloofd dat (alles werd opgesteld in een gesloten kast) zij een universele afstandsbediening, die mij ook ervoor werd aanbevolen, werkend thuis zouden komen opleveren.
Het verkoopverhaal begon op 12 december 2010 en werd een drama. Na 3 keer proberen kwam ik er zelf achter dat de harmony one die me was aanbevolen niet werkt door de deur heen en het een harmony 900 moest zijn.
Ik betaalde bij en wachtte af. Ik moet die harmony 900 nu nog krijgen, en de oplevering zoals beloofd werkend en geprogrammeerd ook, duurt wat lang want ja, geen std product voor BCC, he?
![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
Mijn advies aan iedereen is om als BCC je wil lijmen met zg thuis bezorging en werkend opleveren/ aansluiten betaal dan je bulk pas wanneer het echt werkt en geleverd is. Of laat alles goed vastleggen. Ik moest eea eerder hebben voor de inbouw en dus ook betalen, en ben nu, voor alleen de afstandsbediening, blijkbaar niet meer de belangrijke klant die ik op 12 december was....
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
Nu moet ik denk ik juridische stappen ondernemen of geld terug en een echte installatie firma zoeken voor de afstandsbediening.
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Nu wil ik ze dus echt PIJN gaan doen, ik baal hier verschrikkelijk van. BCC lowest price, baddest service
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)