Alvast bedankt voor jullie tips

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Met alle respect, maar dat je er uberhaubt op zoiets opkomt.Kenzonoke schreef:Anderhalve week geleden kocht ik een blouse bij Berden voor 80 euro. Vandaag zag ik in dezelfde winkel dat dezelfde blouse was afgeprijsd naar 40 euro. Aan een medewerkster vroeg ik of zij mij het "teveel" betaalde bedrag willen terugbetalen.
Gelukkig niet.Kenzonoke schreef:Weet iemand of voor deze gevallen een wettelijke regeling van toepassing is?
Waarom zegt dit meer over hun dan over jou? Ze geven toch een antwoord op je vraag? Als je een beetje logisch had nagedacht dan snapte je ook wel dat het onmogelijk is dat dit in de wet zou moeten staan. Dan ga ik morgen terug met mijn zoals eerder gezegd, bloemkool, brood, benzine, schoenen en mijn bankstel die in de uitverkoop staat. Met je reactie zet je jezelf nog meer voor schut.Kenzonoke schreef:Ik dank jullie allen voor de goedbedoelde adviezen op mijn vraag. Het is duidelijk dat jullie er beter in zijn om met de vinger naar een ander te wijzen. Blijkbaar is het dus moeilijk om je in te kunnen leven in een situatie die een ANDER heeft meegemaakt. Tip voor jullie: eerst goed lezen en nadenken, voordat je iemand voor dom uitmaakt. Dat zegt natuurlijk veel meer over JULLIE dan over mij!!!!
Alvast bedankt voor alle tegenaanvallen en ik wens jullie nog een fijne zondagavond.
Draai het eens om:Kenzonoke schreef:Ik dank jullie allen voor de goedbedoelde adviezen op mijn vraag. Het is duidelijk dat jullie er beter in zijn om met de vinger naar een ander te wijzen. Blijkbaar is het dus moeilijk om je in te kunnen leven in een situatie die een ANDER heeft meegemaakt. Tip voor jullie: eerst goed lezen en nadenken, voordat je iemand voor dom uitmaakt. Dat zegt natuurlijk veel meer over JULLIE dan over mij!!!!
Alvast bedankt voor alle tegenaanvallen en ik wens jullie nog een fijne zondagavond.
Volgens mij stelde je gewoon een vraag hoe dit eventueel wettelijk geregeld is? jammer dat er dan zoveel modder over je heen gegooit wordt! Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan, maar blijkbaar was jij teleurgesteld over de gang van zaken. Als je vaak in een zaak komt, zou ik anders tegen de zaak aankijken dan bij een eenmalige aanschaf. Vaste klant betekend wederzijds vertrouwen. Ik heb al meegemaakt dat de verkoper zei dat de aankoop de week erna in de aanbieding zou komen. Ik heb ook weleens korting gehad, omdat de verkoper wist dat dit de volgende week ook zou gebeuren. Bij deze winkels kom je natuurlijk wel weer eens terug.Kenzonoke schreef:Anderhalve week geleden kocht ik een blouse bij Berden voor 80 euro. Vandaag zag ik in dezelfde winkel dat dezelfde blouse was afgeprijsd naar 40 euro. Aan een medewerkster vroeg ik of zij mij het "teveel" betaalde bedrag willen terugbetalen. Bij voorbaat wist ik eigenlijk al dat ik hierop een negatief antwoord zou krijgen. Alleen binnen 8 dagen na aankoop zou ik die 40 euro terug ontvangen. Weet iemand of voor deze gevallen een wettelijke regeling van toepassing is?
Alvast bedankt voor jullie tips
Dat heb ik ook wel vaker meegemaakt en dat is dan niet dan normaal dat de verkoper dit aangeeft.robertr schreef: Ik heb al meegemaakt dat de verkoper zei dat de aankoop de week erna in de aanbieding zou komen. Ik heb ook weleens korting gehad, omdat de verkoper wist dat dit de volgende week ook zou gebeuren. Bij deze winkels kom je natuurlijk wel weer eens terug.