LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beter Bed zeer klantvriendelijk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
BL2

Beter Bed zeer klantvriendelijk

Ongelezen bericht door BL2 »

Een compliment voor Beter Bed :D

In 2015 kochten wij een M-line matras, de Slowmotion 8, de allerduurste matras van M-line.
Verwachte op deze matras prima te slapen, immers heb nooit problemen met matrassen.

Echter na 3 maanden begonnen de problemen, de matras zakte in en gaf geen enkele ondersteuning. Daardoor lag je als een soort "brug" in bed, je steunde alleen op je schouder en op je heup.
Gevolg enorme rugpijn, zo erg dat er zelfs niet gewerkt kon worden.
Na weer 3 maanden kwam er een nieuwe M-line Slowmotion 8.

Wat niemand verwachte ook nu weer, ook deze matras was na enkele maanden compleet "op".

Beter Bed kwam weer langs en keurde de matras af. Zonder enige wanklank gaven ze aan dat de matras totalloss was, daar was geeen twijfel over.

We moesten ons vervoegen bij de winkel alwaar we aangeven compleet klaar te zijn met M-line en haar producten.

Er mocht een andere matras, ander merk uitgezocht worden. Gaven echter aan ons geld, ruim 1100,00 euro terug te willen hebben.
Beter Bed snapte dit en gaf zonder meer het aankoopbedrag retour.
Vooral de klantvriendelijke wijze van benadering in de winkel en de zeer vlotte afhandeling gaven ons een goed gevoel.
Bij Beter Bed voelde we ons echt klant :D
De vriendelijke heren van de ophaaldienst van de matras belde meteen naar het hoofdkantoor dat de reourbetaling kon plaatsvinden, na ophalen matras.

Beter Bed, ga zo door, jullie verdienen een pluim !

gemist

Re: Beter Bed zeer klantvriendelijk

Ongelezen bericht door gemist »

Pluim? Je aankoop blijkt bagger en je geeft een pluim....hmmm. Overigens handelen ze naar de wet, niks raars aan.
Verder sta ik versteld van het aankoopbedrag. Je spendeert veel tijd in bed, waarom niet een super matras gekocht? Ik bedoel, ik denk niet dat je een auto van 1100 euri rijdt. Daar geeft een gemiddeld mens meer aan uit. Vind ik persoonlijk raar.
( Ja, hier staan Haestens bedden. De dubbel was in 1992 fl14.900,- )

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Volgens mij heb je wat gemist , gemist.!!!

Jij hebt het over bedden ,Ts heeft het over een matras van 1100,00 euro ( ca 2450,00 gulden ) .

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

gemist schreef:Pluim? Je aankoop blijkt bagger en je geeft een pluim....hmmm. Overigens handelen ze naar de wet, niks raars aan.
Verder sta ik versteld van het aankoopbedrag. Je spendeert veel tijd in bed, waarom niet een super matras gekocht? Ik bedoel, ik denk niet dat je een auto van 1100 euri rijdt. Daar geeft een gemiddeld mens meer aan uit. Vind ik persoonlijk raar.
JD wij kennen jouw smaken onderhand wel :D

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

En op welke matras slaap je nu ?

En waarom mocht beter bed die niet leveren na zo'n geweldige service ?

Beetje stank voor dank...

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

harkja schreef:
gemist schreef:Pluim? Je aankoop blijkt bagger en je geeft een pluim....hmmm. Overigens handelen ze naar de wet, niks raars aan.
JD wij kennen jouw smaken onderhand wel :D
Smaak? Haestens wordt toch alleen door show-offs gekocht die weten dat anderen weten dat Haestens zo duur is?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

crazyme schreef:En op welke matras slaap je nu ?
En waarom mocht beter bed die niet leveren na zo'n geweldige service ?
Bij ontbinden van overeenkomst behoort nu eenmaal niet de verplichting om in dezelfde winkel een vervanger af te nemen.
crazyme schreef:Beetje stank voor dank...
Dat lijkt me toch niet de strekking van openingspost. Daar wordt een pluim uitgedeeld.

BL2

gemist schreef:Pluim? Je aankoop blijkt bagger en je geeft een pluim....hmmm. Overigens handelen ze naar de wet, niks raars aan......
De "bagger" kwam van M-line, de pluim is voor Beter Bed. Ze handelen inderdaad naar de wet, maar als je alleen op dit forum al ziet hoeveel bedrijven dan wel een smoesje hebben om een bedragje van enkele Euro's niet te hoeven terug te betalen, vind ik de klantgerichtheid en vriendelijke benadering personeel Beter Bed zeker een pluim waard.
Waarbij opgemerkt dat het dus over een aanzienlijk bedrag ging, waarbij Beter Bed ook nog kosten heeft moeten maken, de auto van Beter Bed heeft vijf keer voor de deur gestaan.........

Ik heb de nieuwe matras niet bij Beter Bed kunnen kopen omdat ze dit merk niet leveren. Waarbij opgemerkt dat ik de nieuwe matras al eerder had gekocht dan dat de zaak met Beter Bed was afgehandeld.
Immers anders kon ik niet slapen........

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

GJvdZ schreef:Smaak? Haestens wordt toch alleen door show-offs gekocht die weten dat anderen weten dat Haestens zo duur is?
:mrgreen: en dan toch nog de prijs noemen :mrgreen:

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Ach...ik wilde ook ff trollen

BL2

crazyme schreef:En op welke matras slaap je nu ?
De nieuwe matras is gekocht bij Auping Plaza, en vanzelfsprekend dus ook een Auping.
En na enige weken slapen erop kan ik zeggen, deze slaapt super. Na slechts twee dagen wennen :D

En niet onbelangrijk, stap niet meer "stijf" uit bed en ga nu geheel zonder rugpijn door het leven :shock:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Fijn om te horen dat je nu goed kunt slapen. Ook mooi dat je de actie van Beter bed openbaar waardeert.

Gesloten