Heb me ooit laten overhalen om bofrost producten te proberen, maar nu blijven ze langskomen...... Heb me al uitgeschreven, maar toch komen we elke 3 weken langs.
Ga zelf niet meer bellen, daar ze toch komen.
Wie heeft ook deze ervaringen en is van bofrost afgekomen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bofrost
Re: Bofrost
Breek me de bek niet open... Ik heb elke keer beleefd maar duidelijk uitgelegd dat ze weg moesten blijven. Aan de producten lag het niet, het was een ander probleem. Ook werd ik steeds gebeld. Toen iets duidelijker uitgelegd dat ik het zat was. Na een jaar was het afgelopen. Eindelijk....
Re: Bofrost
Ze wilden ons een opzegformulier laten tekenen destijds met een verklaring waarom
we niet meer gebruik wilden maken van hun diensten. Toen heb ik de bek opengedaan
en weg was die verkoper nooit meer wat van ze gehoord. Moet wel zeggen dat hun producten 1e klas is (was). Agressieve firma die jongens uit Woudenberg dat dan weer wel.
we niet meer gebruik wilden maken van hun diensten. Toen heb ik de bek opengedaan
en weg was die verkoper nooit meer wat van ze gehoord. Moet wel zeggen dat hun producten 1e klas is (was). Agressieve firma die jongens uit Woudenberg dat dan weer wel.