LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De juiste prijs....

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Degrelle

Re: De juiste prijs....

Ongelezen bericht door Degrelle »

ciske schreef: Ik denk toch eerder dat het aan jou ligt, ik heb er nooit problemen mee, geen fout te vinden!
Dus als ik een fout vind, ik ga naar de servicebalie en ik krijg mijn teveel betaald bedrag terug dan ligt het aan mij :?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Het is een illusie om te denken dat er nergens fouten worden gemaakt.
De waanideeën dat dat extra gebeurt om de klant teveel te laten betalen is echter natuurlijk wel voor eigen rekening ;)

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

angel1978 schreef:Het is een illusie om te denken dat er nergens fouten worden gemaakt.
De waanideeën dat dat extra gebeurt om de klant teveel te laten betalen is echter natuurlijk wel voor eigen rekening ;)
Ik geloof ook absoluut niet dat dit expres gebeurt, fouten maken is menselijk.
Maar iemand schreef hier in dit topic dat er absoluut geen fouten gemaakt worden qua prijs
en dat is dus echt een illusie.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef: Maar iemand schreef hier in dit topic dat er absoluut geen fouten gemaakt worden qua prijs
en dat is dus echt een illusie.

Mocht je op mij doelen, ik heb inderdaad nooit een fout in de kassabon. Alsnog zeg ik daarmee niet dat er geen fouten gemaakt worden. Er zitten namelijk geen robotten achter de kassa, maar mensen.:-) En dan er op zinspelen dat het doelbewust wordt gedaan, is te zot voor woorden!!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Chocomelk schreef:
ciske schreef:
Supermarkten hebben het inderdaad liever dat klanten blind het eindbedrag accepteren. Levert extra geld op en scheelt tijd aan de servicebalie.
Ik denk toch eerder dat het aan jou ligt, ik heb er nooit problemen mee, geen fout te vinden!
Zou willen dat ik dat ook kan zeggen/schrijven.
+1, het zou mij regelmatig tijd en gedoe schelen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ridder777 schreef:De prijs die gescand was 1,15 euro en op het kaartje stond 0,99 euro
OK, dan snap ik t

Gesloten