Gelokt door de folder, biedt Dixons vanwege zoveel jarig bestaan Airmiles, een scheerapparaat aan van Philips voor 5500 Airmiles zonder bijbetalen.
Ik vroeg in de middag richting Dixons Almere, er zijn twee filialen in het centrum van Almere om een scheerapparaat te bemachtigen.
Helaas uitverkocht, ik nog voor de gein vragen hoeveel had je er op voorraad, 2 soms? ( vroeg ik enigszins geirriteerd)
Nee verteld de verkoper, wel 4 stuks per winkel, op een inwonertal van 180.000.
Pure bedrog, stunt er dan niet mee, of zorg dat je er genoeg op voorraad hebt,
zeker met de feestdagen in het zicht kun je op je klompen toch wel voelen dat dit en gewild artikel is.
Dus Dixons krijgt van mij geen bezoek meer en airmiles puur bedrog.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dixons stunt met Airmiles
-
Re: Dixons stunt met Airmiles
Wat verwacht jij dan 100.000 stuks per filiaal ??
Denk ff na
dat eeuwige gezeur van de mens koop je een andere lekker belangrijk.
Verhuis je naar amsterdam heb je meer dixons
trouwens je kun tdat apparaat gewoon online bestellen met je airmiles en zelfs zonder bezorgkosten als je met ideal betaalt of in filiaal naar keuze laten bezorgen.
dus wat is het probleem dan ??
Denk ff na
dat eeuwige gezeur van de mens koop je een andere lekker belangrijk.
Verhuis je naar amsterdam heb je meer dixons
trouwens je kun tdat apparaat gewoon online bestellen met je airmiles en zelfs zonder bezorgkosten als je met ideal betaalt of in filiaal naar keuze laten bezorgen.
dus wat is het probleem dan ??
Laatst gewijzigd door Menasor2002 op 23 nov 2009 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tuurlijk je gaat landelijk adverteren en dan ga je er 4 stuks in je winkel nenem, volgens mij snap jij het niet.
-
Als je nu niet beters te doen hebt dan afgeven op voor mij een seriuese klacht ga dan lekker gamen of zo, en laat iemand die en terechte klacht heeft dit delen met andere klagers.Volgens mij is deze site hiervoor en dit is geen site om mensen af te zeuren, stumper.
Menasor2002 heeft wel een punt....
Waarom denk je dat Dixons (en andere winkels) acties houden...? Om lekker tegen verlies producten te leveren omdat ze dat zo leuk vinden, of jarig zijn (ook al zo mooi)...Nee, om je naar de winkel te lokken zodat je met een ander product de winkel verlaat.....
Dat doen ALLE winkels......dus hierover klagen heeft helemaal geen zin....kun je nl bezig blijven...de rest van je leven.
Waarom denk je dat Dixons (en andere winkels) acties houden...? Om lekker tegen verlies producten te leveren omdat ze dat zo leuk vinden, of jarig zijn (ook al zo mooi)...Nee, om je naar de winkel te lokken zodat je met een ander product de winkel verlaat.....
Dat doen ALLE winkels......dus hierover klagen heeft helemaal geen zin....kun je nl bezig blijven...de rest van je leven.