E-bikeaccu.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Amy1984
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2021 17:39

E-bikeaccu.nl

Ongelezen bericht door Amy1984 »

Ik heb eind vorig jaar een nieuwe e-bikeaccu bij hen gekocht. Omdat de actieradius minder ver was dan beloofd heb ik contact opgenomen en omdat ik nog ik de garantieperiode zit mocht ik hem opsturen (aangetekend op eigen kosten) om hem na te laten kijken. Op 16 maart hebben zij die ontvangen en na weken niks meer van ze gehoord te hebben zeiden ze dat het doormeetapparaat kapot was maar toevallig kwam die dag de monteur en zouden ze ernaar kijken.
Na weer zeker een week niks gehoord te hebben nam ik contact op en zeiden ze dat hij helemaal kapot was en niet te repareren (vreemd, want bij mij deed hij het gewoon alleen niet het beloofde aantal kilometers) en deze was ook niet meer te krijgen en boden ze een goedkopere aan ter vervanging en het verschil in bedrag retour. Op 12 april ben ik met dat voorstel akkoord gegaan en toen ik op 19 april eindelijk de accu ontving (en het geld terug), stuurde ze een verkeerde op. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar (zogenaamd door een verhuizing die volgens hun website maar t/m 10 april zou duren) en reageerde wel op mijn mail waarin ik ze bedankte voor het geld retour maar niet op mijn mail over de verkeerde accu van een totaal andere fiets (had afgesproken: Gazella Innergy, ontving: Stella--> past niet op mijn Gazelle e-bike).

J. Deltoer
Berichten: 3450
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: E-bikeaccu.nl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Okay, en nu?

jeneverbes
Berichten: 52
Lid geworden op: 19 apr 2023 08:02

Re: E-bikeaccu.nl

Ongelezen bericht door jeneverbes »

Amy1984 schreef:
19 apr 2023 13:43
Ik heb eind vorig jaar een nieuwe e-bikeaccu bij hen gekocht. Omdat de actieradius minder ver was dan beloofd heb ik contact opgenomen en omdat ik nog ik de garantieperiode zit mocht ik hem opsturen (aangetekend op eigen kosten) om hem na te laten kijken. Op 16 maart hebben zij die ontvangen en na weken niks meer van ze gehoord te hebben zeiden ze dat het doormeetapparaat kapot was maar toevallig kwam die dag de monteur en zouden ze ernaar kijken.
Na weer zeker een week niks gehoord te hebben nam ik contact op en zeiden ze dat hij helemaal kapot was en niet te repareren (vreemd, want bij mij deed hij het gewoon alleen niet het beloofde aantal kilometers) en deze was ook niet meer te krijgen en boden ze een goedkopere aan ter vervanging en het verschil in bedrag retour. Op 12 april ben ik met dat voorstel akkoord gegaan en toen ik op 19 april eindelijk de accu ontving (en het geld terug), stuurde ze een verkeerde op. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar (zogenaamd door een verhuizing die volgens hun website maar t/m 10 april zou duren) en reageerde wel op mijn mail waarin ik ze bedankte voor het geld retour maar niet op mijn mail over de verkeerde accu van een totaal andere fiets (had afgesproken: Gazella Innergy, ontving: Stella--> past niet op mijn Gazelle e-bike).
Misschien lidmaatschap Consumentenbond overwegen. Die zijn ter zake consumentenrechten deskundig en hebben een juridische dienst

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: E-bikeaccu.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat zit u overal de Consumentenbond te promoten?

Plaats reactie