LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Beerensschoenen Tilburg

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Slechtezaak25

Ervaring met Beerensschoenen Tilburg

Ongelezen bericht door Slechtezaak25 »

Ik heb een hoge hak van de merk Unisa gekocht bij Beereensschoenen in Tilburg.

Een van de verkoopsters kwam mij helpen en ik liet haar uiteraard zien welke schoenen ik wou hebben en aangezien deze afgeprijsd waren naar €59 wou ik deze niet laten staan, doordat de hak van de schoen wat ik paste wat wiebelig was vroeg ik de verkoopster of ze wellicht een andere paar hadden waarop ze ja zei en achter ging kijken en vervolgens met een nieuwe paar kwam. Ik rekende gelijk af en ging tevreden naar huis (zonder de zool van de schoen te controleren) aangezien ik vroeg naar een nieuwe paar. Thuis aangekomen met als getuigen mijn dochter en man wilde ik mijn nieuwe aankoop dragen en tot mijn verbazing waren de zolen van de schoenen zwart i.p.v beige,bruin en met heleboel krasjes en dus gedragen!

De volgende dag "Zaterdag" ging ik deze terug brengen waarna de verkoopster en andere medewerkers mij volledig de schuld gaven alsof ik deze schoenen gedragen had waarop ik de verkoopster er op aan wees dat zei deze schoenen achter ging halen! Ik bleef hun erop wijzen dat zij verkeerd bezig waren.

Je koopt een nieuwe schoen en wanneer je deze uit de doos haal zijn het ineens gedragen en versleten schoenen en ga je terug ?

Ik loop liever manfields en andere nette schoenenwinkels binnen waar ik maar al te graag mijn schoenen boven de €100 aanschaf waar ik zeker weet dat ik een 100% klantvriendelijke service krijg.

Ik zal dan ook nooit meer een voet in deze winkel zetten en hierbij raad ik niemand aan om daar schoenen aan te schaffen.

[Deel bericht verwijderd door Moderator. Reden: off-topic en ongefundeerd]

dhc

Re: Ervaring met Beerensschoenen Tilburg

Ongelezen bericht door dhc »

ging tevreden naar huis (zonder de zool van de schoen te controleren
Tja....

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Slechtezaak25 schreef:en hierbij raad ik niemand aan om daar schoenen aan te schaffen.
Bedankt voor deze wijze raad. Anders was ik zo maar naar Tilburg gereden om daar schoenen te kopen.

Slechtezaak25

Ongelezen bericht door Slechtezaak25 »

Ja Harrie Wie weet !

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Tja, helaas worden winkeliers constant belazerd door consumenten dus word men achterdochtig. Waarschijnlijk hebben ze zelf ook niet in de doos gekeken en nu komt het over als iemand die een avondje de schoenen heeft gedragen en komt ruilen met een *** smoes. Ja, dit gebeurt.

Gesloten