LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fout voorgelicht

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
nicovanempel
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2009 16:57

fout voorgelicht

Ongelezen bericht door nicovanempel »

Hallo allemaal

Ik heb laatst bij Footlocker sportschoenen gekocht in opdracht van mijn baas.
ik ben werkzaam in een zwembad.
aan de verkoopster heb ik gevraagd of ik met deze nieuwe schoenen in een zwembad mocht werken.
De verkoopster vertelde mij dat er eerder iemandbij haar was gekomen met deze vraag dus ze er wel verstand van zei ze.
Ik met mijn nieuwe schoeisel naar het werk waarop mijn baas deze meteen afkeurde op de zolen.
Ik natuurlijk doodziek terug naar de Footlocker winkel in Hilversum.
Daar kreeg ik van dezelfde verkoopster te horen dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is om de juiste schoenen te kopen.
Zij vertelde mij dat ik dan maar de goede moest zoeken.
De goede schoenen waren er wel echter niet in mijn maat.
deze konden ook niet besteld worden.
Dus heb ik het aankoop bedrag terug gevraagd.
Dit gaat niet bij Footlocker omdat ze alleen met tegoed bonnen werken.
Nu is mijn vraag kan ik nog wat ondernemen om mijn aankoopbedrag terug te krijgen.
Ik ben toch niet nalatig geweest ,ik heb toch advie gevraagd.
Ik ben gewoon fout voor gelicht.
Ik hoor graag van jullie

Nico

alfatrion
Berichten: 22120
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: fout voorgelicht

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het lijkt me voor de hand liggen dat je aan je baas vraagt waar een schoen aan moet voldoen. Ergens heeft de verkoopster dus wel punt. Aan de andere kant ben je wel op onderzoek uitgegaan en heeft deze verkoopster daarop positief gereageerd. Ik denk daarom dat je een beroep kunt doen op dwaling. Je zou nog kunnen proberen om een brief te sturen.

Gesloten