Beste forummers,
We hebben flink wat berichten in dit topic verwijderd - houd je bijdragen s.v.p. inhoudelijk en respectvol. Dank.
Met groet,
Radar Forummoderatie
Edit: opnieuw enkele offtopic reacties verwijderd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebruikte tondeuse van bol.com retourneren
Re: Gebruikte tondeuse van bol.com retourneren
Ik zou een rechtszaak aanspannen, een claim van €100000 indienen wegens psychisch leed, medische kosten declareren (door de tranen in uw ogen bent u gestruikeld), reiskosten voor het retourbrengen naar het pakket servicepunt enz.FemkesZ schreef: ↑01 feb 2021 21:46Half januari bestelde ik bij bol.com een nieuwe Remington tondeuse. Vandaag zou ik deze voor het eerst gaan gebruiken maar tot mijn grote verbazing zat in de verpakking een nogal vieze, afgedankte Philips tondeuse. Deze is duidelijk door een voorgaande koper geretourneerd naar bol.com, vervolgens ongecontroleerd als nieuw weer naar mij verzonden...
Ik heb uiteraard een klacht bij de klantenservice ingediend en zij komen met de volgende oplossing;
Wanneer ik akkoord ga krijg ik alsnog de juiste (nieuwe) tondeuse opgestuurd, ik mag kostenloos de verkeerde retourneren en krijg een tegoedbon van 5 euro voor het ongemak.
Dit voelt niet als een passende oplossing. Ik heb er werk van om het pakket te retourneren en blijkbaar worden geretourneerde artikelen dus zonder controle als nieuw weer opgestuurd (kwalijk!) En daar staat 5 euro voor het ongemak tegenover?
Heeft iemand een idee over wat wél een passende oplossing zou zijn?
Maar zonder gekheid, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat TS óf ons in de maling neemt óf buiten de realiteit leeft.
Re: Gebruikte tondeuse van bol.com retourneren
Bol.com heeft eigenlijk té goed gereageerd, door na ruim 14 dagen alsnog de klacht te krijgen. Ik bestel heel vaak bij Bol, maar maak wel meteen mijn pakketje open. De service is zeer goed.
Re: Gebruikte tondeuse van bol.com retourneren
ik zou smartengeld eisen............
Re: Gebruikte tondeuse van bol.com retourneren
stuur terug, accepteer de oplossing en zijk niet, sorry voor deze woordkeus maar ik vind echt dat je zeurt, het lijkt tegenwoordig wel of niemand meer een foutje mag maken en dat daar direct een vergoeding tegenover moet staan terwijl andersom de verkopers niet zo moeten zeuren als je als consument eens een foutje maakt!!!!
Accepteer de geboden oplossing and go on with your life!!!!
Accepteer de geboden oplossing and go on with your life!!!!